9 Αυγ 2014

Περί φόρων ;-)

- Είμαι τυχερή που γεννήθηκα κορίτσι..
- Γιατί;;;;;
- Γιατί τα αγόρια πληρώνουν τους φόρους!
- Χαχαχααα μακάρι να ήταν έτσι :-)))

- Μαμά, γιατί πρέπει πληρώνουμε φόρους;
- Για να μπορεί το κράτος να μας παρέχει όλα όσα χρειάζεται ώστε να λέγεται και να είναι πολιτισμένο.
- Και γιατί να πληρώνουμε εμείς;
-Όλοι πρέπει να πληρώνουμε για να έχουμε δρόμους, σχολεία, γιατρούς...
- Μα γιατί να πληρώνουμε;
-Κοίτα, το πρόβλημα δεν είναι ότι πληρώνουμε. Το πρόβλημα είναι πως οι φόροι είναι υπέρογκοι και όσα βγάζουμε δεν φτάνουν για να τους τα δίνουμε.
-Ναι ρε μαμά, όμως αυτοί δεν ξέρουν πως ο κόσμος είναι μία τίγρη και αυτοί είναι μελισσούλες; Όλο τσιμπάνε τη τίγρη και την ενοχλούν. Μια μέρα θα ανοίξει το στόμα της και θα βγάλει έναν βρυχηθμό τόσο δυνατό, που θα  τρέχουν να κρυφτούν..
- (αμάν, παραμεγαλώσαμεεεε)



Σήμερα συμπληρώνει τα εννέα της χρόνια και συνεχίζει να πετά με τον δικό της ξεχωριστό τρόπο. Κάποιες φορές πιάνω τον εαυτό μου να την παρατηρεί αγωνιώντας για την στιγμή της προσγείωσης. Αναπόφευκτη μάλλον. Ή μήπως όχι;

Κλείνω με το αγαπημένο της τραγούδι ;-)






43 σχόλια:

Margo είπε...

Τρεις μήνες απούσα! Στην σκέψη όμως ούτε μία μέρα...

Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φίλοι μου.
Να είστε όλοι και όλες καλά!!!

ΑΠΟΛΛΩΝ είπε...

Μάθε της ότι ο μόνος αληθινός κόσμος είναι ο Κόσμος Της κι ότι εκεί, μπορεί να πετά, αν θέλει, μπορεί να είναι ευτυχισμένη, αν θέλει, κι ότι ΕΚΕΙ, κανείς μα κανείς δεν μπορεί να την πειράξει αν δεν δώσει την άδειά της.

Κι όσο θα φροντίζει τον Κόσμο Της, τόσο θα έλκει και θα έλκεται από παρόμοιους Κόσμους.
Ώσπου οι Κόσμοι του καθενός μας να γίνουν ΕΝΑΣ. Ευδαίμων και Αγαπών.

(η ευχή μου για το λουλούδι σου)

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Μια τέτοια ευφορία κάνει κακό στην εφορία μα πολύ καλό στην ψυχική μας υγεία!
Να πετάει! Να πετάει τώρα σαν γλάρος και μετά σαν αετός! Πάντα όμως να πετάει!

delta είπε...

Margo μου να σου ζήσει και να την χαίρεσαι όπως εκείνη επιθυμεί. Όσο για τις πτήσεις, οι πιλότοι γνωρίζουν καλύτερα, πως για να χαρείς τους ουρανούς δεν φτάνει να γνωρίζεις πώς να απογειωθείς αλλά πρέπει να μάθεις επίσης και να προσγειώνεσαι σωστά. Εκεί μπορείς να την βοηθήσεις εσύ όταν έλθει ο χρόνος. Προς το παρόν άφησέ την να πετάει! Καλώς επέστρεψες.

Υ.Γ. Έχω έναν κούκλο δέκα χρονών. Ιπτάμενος κι αυτός. Τι λες;

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Εξαιρετικό το σχόλιο της Υπατίας.

Ευφορία, που νικά την εφορία!

Να την χαίρεστε Μαρία μου και οι πτήσεις, ίδιον των ελεύθερων ανθρώπων.
Καλώς όρισες!

Άιναφετς είπε...

Χαίρομαι που το κοριτσάκι σου, σού έδωσε φτερά και μας γράφεις... να είσαστε όλοι σας πάντα καλά!
Τη θυμάμαι τη παλιότερη σου ανάρτηση και από τότε είχα αισθανθεί πως τα άτομα που από μικρά βγάζουν ή καλύτερα δεν χάνουν τα φτερά τους, μεγαλώνοντας ξέρουν να τα χρησιμοποιούν για να βοηθούν τους άλλους!!!
Πες της εκ μέρους της Άιναφετς πως όσα τσιμπήματα και αν δεχτεί μια τίγρη, δεν παθαίνει τίποτα, ίσως μόνο λίγη φαγούρα και πως αυτό τη κάνει ακόμα πιο δυνατή! ;-)

ΑΦιλάκια πολλά πολλά και καλές καλοκαιρινές πτήσεις!

MYSTELIOS είπε...

Kάπου σε χάσαμε φίλη Μαρία, ελπίζω όλα καλά στην όμορφη Μύκονο. Αναμένουμε νέα καλοκαιρινά έργα σου !!!
Καλή συνέχεια και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού !!!

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Καλό υπόλοιπο συντοπίτισσα..

Κάπου θα σε πετύχω, δε μπορεί..

Τσαλαπετεινός είπε...

Χιλιόχρονη, ευτυχισμένη και πάντα να πετάει ψηλά!

Poet είπε...

Η μαγική αθωότητα των παιδιών !! Παροδική και γι' αυτό ανεκτίμητη. Να την χαίρεστε, Μαρία μου.

Με τη δική σου φαντασία τώρα, άκουσε το τραγούδι της Σωτηρίας «Μη μου ξαναφύγεις πια ...».

Ανώνυμος είπε...

Στην ηλικία της ήμουν φανατικός με τον Ρομπέν των Δασών ;)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

να σου ζήσει.. μου άρεσε η άποψή της!! μπραβο!!

kovo voltes... είπε...

Εξαιρετική κουβέντα με την τίγρη! Απίστευτη... Και ένα παιδί που ξέρει αυτή την αλήθεια, εάν το βοηθήσουμε εμείς οι μεγάλοι να μη την ξεχάσει, θα έχει πάντοτε φτερά έτοιμα να πετάνε. Ακόμη και αν πληγώνεται. Πώς αλλιώς θα πετά ψηλά? ;)
*μου έλειψες μωρέ νησιωτάκι ;)

Φρίντα είπε...

Αααα!!! Αλληλούια!!! Κι εκεί που με πήρε μία απογοήτευση, άντε καλό Σεπτέμβρη πια θα την ξανασυναντήσω στο blog της, να το καπέλο που ξεπετάγεται με τα πολύχρωμα μαντήλια!!!

Γειά σου, γλυκιά μου Μαργκούλα, κατ' αρχή να χαίρεσαι την ψυχούλα της ψυχής σου, κι άστηνε να πετάει όσο γίνεται και θέλει. Εξάλλου και ο Νηλ λέει ότι τα παιδιά μας δεν είναι παιδιά μας. Είναι τα βέλη που εκτοξεύουμε στη ζωή. Είθε αυτά τα βέλη να σημαίνουν χαρά!
Και να μη φοβάσει την προσγείωση. Γιατί ακόμη και σ' αυτή, θα βρεί μία τεράστια αγκαλιά. Τη δική σου.
Τώρα, αναφορικά με τους φόρους και τα συναφή.. άστα, έχουμε σηκώσει τα χέρια ψηλά.. ως αιχμάλωτοι.
Ελπίζω κι εύχομαι, από καρδιάς, να είστε όλοι καλά. Εμείς, είμαστε εδώ, στην πόλη, να βράζουμε στη ζέστη και στο ζουμί μας!
Με αγάπη και πολλά γλυκά φιλιά!!!

Margo είπε...

@ΑΠΟΛΛΩΝ..

Εύχομαι να το μπορέσει και να το μπορέσουμε. Να κάνουμε τους κόσμους μας ΕΝΑ!

Η ευχή σου θα γραφεί σε χειροποίητο χαρτί και θα φυλαχτεί στα πολύτιμα...

Σ΄ευχαριστώ από καρδιάς!

Margo είπε...

@Υπατία η Αλεξανδρινή..

Χαχα καλό!
Να σαι καλά Υπατία μου :)

Margo είπε...

@delta..

Δεν ξέρω αργότερα, αλλά στις μέχρι τώρα προσγειώσεις της δεν έδειξα ιδιαίτερη ψυχραιμία. 'Έτυχε για παράδειγμα όταν είχε κάποιο πρόβλημα με αγαπημένους της φίλους να προσπαθώ να της μιλήσω και να μην μπορώ από το κλάμα, όσο ένιωθα πόσο πονά. Είναι αρχή όμως και χρειάζομαι και εγώ εξάσκηση :-)

Το υστερόγραφο ήταν το καλυτερότερο ;-)))

Margo είπε...

@ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ..

Καλώς σε βρήκα Βαγγέλη μου.
Η εφορία είναι αήττητη, αναίσθητη και κουφή!!!
Η ευφορία όμως είναι το αντίδοτο ;-)

Σε φιλώ!

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Διάβασε το σχόλιό σου και γέλασε. Την ώρα που με άφησε επιτέλους να κάτσω στον υπολογιστή, πίσω από την πλάτη μου ρίχνει κλεφτές ματιές, κατάλαβες ;-)

Πολλά ΑΦάκια και από τις δυο μας :-)

Margo είπε...

@ART-TRAVELLER..

Προσπαθούμε να αντέξουμε τον υπερπληθυσμό στο νησί. Υπομονή να έρθει ο Σεπτέμβρης δηλαδή..

Να σαι καλά Στέλιο!

Margo είπε...

@Δάφνη Χρονοπούλου..

Προσπαθώ να μην κυκλοφορώ Δάφνη μου. Με κουράζει πολύ η τρέλα στους δρόμους. Φέτος σαν να παράγινε...

Καλό βραδάκι!

Margo είπε...

@Τσαλαπετεινός..

Ευχαριστώ πολύ Τσαλαπετεινέ μου :-)

Margo είπε...

@Poet..

Δεν θέλω να ξαναφύγω ποιητή μου. Στέρεψα από δυνάμεις μακριά σας....

Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!

Margo είπε...

@ηλιογράφος..

Μα ναι, δεν άλλαξες καθόλου ηλιογράφε μας ;-)

Margo είπε...

@Paraskevi Lamprini M..

Λαμπρινή οι απόψεις των παιδιών είναι πιο σοβαρές από των πολιτικών και πιο αληθινές!

Margo είπε...

@kovo voltes..

Εάν βοηθήσουμε εμείς οι μεγάλοι να μην φοβηθεί βολτίτσα μου και από τίγρη γίνει γατούλα του καναπέ. .

Αγώνας η ζωή κάποιες φορές φίλη μου, θέλω να είμαι κοντά σας.. λαχταράω...

Καλό σου ξημέρωμα!

Margo είπε...

@Φρίντα..

Φρίντα μου,
Προσπαθούμε να είμαστε καλά, να αντέχουμε τις προσγειώσεις.
'Έχουμε αεράκι και γλυκαίνει λίγο το καυτό καλοκαιρινό ήλιο. Είναι και η θάλασσα.. ευτυχώς...

Θα τα πούμε και αλλιώς φίλη μου..
Σε γλυκοφιλώ

mermyblue είπε...

Μαργκό μου
να την χαίρεσαι τη Μελισσούλα σου!
Αφού τώρα είναι ευτυχισμένη θα βρει τον τρόπο να πετάξει και αργότερα ;)
Σας φιλώ και καλό καλοκαίρι

Άιναφετς είπε...

Και... αν θυμάμαι καλά Margo μου, σήμερα έχεις διπλή γιορτή... και γενέθλια και την ονομαστική σου γιορτή!
Εύχομαι μέσα απ΄τη καρδιά μου, υγεία, χαρά και να πραγματοποιηθούν όλες σου οι επιθυμίες! (ακόμα και οι πιο τρελές!) ;-)
ΑΦιλάκια πολλά πολλά! :)))

dodo είπε...

Χρόνια πολλά, χαρούμενα και δημιουργικά!
Και τρυφερές- έστω αργοπορημένες- ευχές για το κοριτσάκι σου!

kiki είπε...

Καλά λέει το παιδί! Σοφό σαν τη μαμά του!
Γράφε συχνά :-)

ξωτικό είπε...

Εντάξει γλύτωσες το τέστ...μητρότητας ,δικό σου είναι το παιδί :-))))
Να το χαιρόμαστε !!! (συγγνώμη αλλά μου βγήκε πολύ αυθόρμητα ο πληθυντικός και αρνήθηκα να τον πνίξω)
Σ'αυτήν την ηλικία θυμάμαι την κόρη μου να τριγυρνάει ένα βράδυ έξαλλη ,σαν θηρίο σε κλουβί,και να αναρωτιέται μα τι στο καλό έκανε όλος ο λαός όταν ήρθε η Χούντα ;;;Γιατί δεν ξεσηκώθηκαν όλοι να τους διώξουν αμέσως ;;; (είχε μόλις διαβάσει κάποιο βιβλίο της Ζέη νομίζω ).......

Χρόνια πολλά και στα δυό σας κι απο ένα τρυφερό φιλί...στις φτερούγες σας ;-))

Margo είπε...

@mermyblue..

Πέρασες μετά από τόσο καιρό και εγώ έλειπα :-(
Ευχαριστώ πολύ γοργονίτσα μου και εύχομαι καλό Φθινόπωρο πια. Δημιουργικό και γεμάτο από όμορφες στιγμές!
Και να μην χάνεσαι ;-)

Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Μαγισσούλα μου πράγματι καλά θυμάσαι. Εφέτος όμως δεν κατάλαβα ότι αυτό που πέρασε ήταν ο Αύγουστος. Καθόλου δεν μ΄ ένοιαξε φυσικά. Καλά να είμαστε μόνο μαγισσούλα μου και μαζί να προχωράμε..

Σε γλυκοφιλώ!

Margo είπε...

@dodo..

Ευχαριστώωωωωω και εγώ, ολίγον αργοπορημένη και τρεχάτη να σας προλάβω ;-)

Margo είπε...

@ kiki..

Αχ και βαχ Κική μου.... για το γράφε συχνά ;-)

Margo είπε...

@ξωτικό..

Μια χαρά σου βγήκε ο πληθυντικός. Έτσι νιώθω κι εγώ και να 'ξερες πόσες φορές σε σκέφτηκα αυτόν τον καιρό.. για πολλούς λόγους. Ήξερα πως ήσουν απέναντι, αυτό που το βάζεις ;-)

Καλό Φθινόπωρο, καλή αρχή στα ανώτερα και υγεία ξωτικούλι μου για να προχωράμε ζωηρά :-)

Φιλάκια πολλά πολλά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Nα την χαιρεσαι και ο δρομος της να ειναι παντα ανοιχτος!!!!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)Καιρο ειχα να περασω απο τη μπλοκογειτονια ,αλλα τωρα ηρθα αφηνοντας τις καλυτερες ευχες μου για ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ και ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ!!Να εισαι παντα καλα και να βρισκω ανοιχτο το σπιτικο σου!!♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫══♫══♫══♫ ♫═.♫══♫══♫══♫ (●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)(●◡●)

Άστρια είπε...

Τι ωραία που την φωτογράφισες την ώρα που τρέχει για να πετάξει σαν θαλασσοπούλι!

Ολόψυχα, χρόνια πολλά να ζήσετε Margo μου και μαζί να πετάτε. Πιστεύω να της έχεις πει το μυστικό ότι και η μαμά της πανέμορφα πετάει:)

Χαθήκαμε για μεγάλο διάστημα, αλλά ήσουν στη σκέψη. Επιστρέφοντας, πεθύμησα τόσο να βρω το θαλασσινό αεράκι.

Καλό μήνα και φιλάκια πολλά


Roadartist είπε...

Μάργκο να τη χαίρεσαι... Το ατύχημα είναι ότι και που πληρώνουμε φόρους δεν έχουμε δυστυχώς ούτε δρόμους, ούτε υγεία, ούτε παιδεία, πόσο μάλλον αν συνεχιστεί αυτή η πορεία... Τι κρίμα τα παιδιά να νιώθουν αυτά τα θέματα από τόσο νωρίς. :( Εύχομαι όταν θα μεγαλώσει και θα είναι σε ηλικία παραγωγική, όλα τα σημερινά να αποτελούν παρελθόν.

{.πavλος.} είπε...

Να την χαίρεσαι...υγεία αγάπη και όμορφα χαμόγελα...
...είπα να ρίξω μια ματιά...hugs&kisses :-)

Trellos Tou Xoriou είπε...

Αμα στα εννεα της χρόνια αγαπά την βαθυα ποιηση αυτου του τραγουδιου , την σκληρη φωνή και την αποκοσμη όψη του τραγουδιστη του , αν τα φτερα της, αρχίζουν και μεγαλώνουν από τέτοια ηλικια , τότε της επιφυλλάσουν μεγάλα ταξίδια . :)

Margo είπε...

Λατρεύει τον Ψαραντώνη, θέλει να πάμε στη Κρήτη να τον γνωρίσει :-)
Νιώθει όμως άβολα όταν με ενθουσιαμό θέλει να το γνωρίσει στους φίλους της και εκείνοι αδιαφορούν. Ευτυχώς μόνο αυτό.
Στα γενέθλιά της όμως το τραγούδησε με συνοδεία κιθάρας ;-)

Καλό ξημέρωμα τρελέ μου..