16 Ιαν 2013

μιλώντας για όμορφες ψυχές

Είναι μεσημέρι. Πίσω από την καγκελόπορτα του σχολείου περιμένω τη μικρή να σχολάσει. Στην αυλή είναι μία τάξη με τον νεαρό δάσκαλό της. Χωρισμένα τα παιδιά σε δυο ομάδες η μία αντίκρυ στην άλλη. Ο δάσκαλος ανάμεσα στα παιδιά της μιας ομάδας. Στην πλάτη του σκαρφαλωμένο ένα παιδί και στα πόδια του αγκιστρωμένα άλλα δύο. Σαν στοργικός μπαμπάς τα παίρνει από το χέρι και κινείται μαζί τους στο ρυθμό του παιχνιδιού. Χτυπάει το κουδούνι και αμέσως τα πιτσιρίκια φτιάχνουν μία σειρά και ακολουθώντας το δάσκαλο πηγαίνουν προς την τάξη τους. Θα πρέπει να χάζεψα καθώς τους κοιτούσα, γιατί άλλες μαμάδες που περίμεναν σαν και εμένα μου έλεγαν ενθουσιασμένες πόσο καλός δάσκαλος είναι και πόσο καλά επικοινωνεί με τα παιδιά. Φυσικά θα χαιρόμουν πολύ αν ήταν στο δικό μας τμήμα, μου ήταν όμως αρκετό που υπάρχει για να  μου φτιάξει τη μέρα...


Όταν πρωτομπήκε υπολογιστής στο σπίτι μας το ΄82 και έγινε αντικείμενο μελέτης και εξερεύνησης στα χέρια του μεγάλου μου αδελφού, (η υπόλοιπη οικογένεια το κοιτούσαμε σαν χάνοι) δεν μπορούσα να φανταστώ πως κάποτε θα  γινόταν προέκταση της αληθινής μας ζωής.. και το τονίζω!  Γιατί το παρακάτω βίντεο συμβαίνει στην αληθινή ζωή και αν δεν υπήρχαν αληθινοί άνθρωποι πίσω από τους υπολογιστές δεν θα το μάθαινα ποτέ, όπως και πολλοί πολλοί άλλοι αληθινοί άνθρωποι που δεν έχουν θέση στην μονόπλευρη ενημέρωση.






με αφορμή ένα μήνυμα από μία φίλη, έναν ακόμη αληθινό άνθρωπο και μέρος της πλειοψηφίας των όμορφων ψυχών.


υ.γ. η ιδέα να ξεκινήσω να γράφω ημερολόγιο με τους "όμορφους" ανθρώπους που ξέρω ή συναντώ καθημερινά, δεν μου φαίνεται καθόλου κακή...





55 σχόλια:

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Αρχίζεις τη χρονιά με αισιοδοξία (παρά το κακό νέο για τα Ιμαλάϊα) κι επικροτώ, όλοι τη χρειαζόμαστε.
Ωραία ιδέα,
θα τα περιμένω!

Mariela είπε...

Όσο θα υπάρχουν "άνθρωποι", θα υπάρχει και η ελπίδα....
Πολύ ωραία η ιδέα σου με το ημερολόγιο... θα μπορούσε να είναι και εικονογραφημένο, μια καλή ευκαιρία να πιάσεις τα πινέλα σου!
σε φιλώ πολύ

karagiozaki είπε...

ναι στην ομορφιά, ναι στους ανθρώπους. ωραία ιδέα το ημερολόγιο!

kovo voltes... είπε...

Ταιριάζει τόσο αυτή η αφήγηση στην αληθινή σου φύση! Εννοείται να το κάνεις...;)
*πάντα θα υπάρχει η αλήθεια δίπλα στην ψευτιά. Αλλιώς πώς θα την αναγνωρίζαμε όσοι θέλουμε να βλέπουμε και όχι απλά να κοιτάμε?

Ange Alexiou είπε...

Υπάρχει τόση ομορφιά... παντού υπάρχει.
Ακόμη κι όταν δεν τη διακρίνουμε.
:)
Καλημέρα Margo

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Πραγματικά είναι ωραία ιδέα !!
Γιατί υπάρχουν "όμορφοι" άνθρωποι κι αξίζουν όμορφα αφιερώματα !!
Εγώ πιστεύω (απ όσο μπορώ διαδικτυακά να διακρίνω σε βάθος χρόνου) ό,τι είσαι ένας από αυτούς τους όμορφους ανθρώπους !!
Καλή σου μέρα

maria είπε...

Μαργκώ (και Αθηνούλα)πως γίνεται εγώ να βρίσκω μόνο όμορφους και ωραίους ανθρώπους μεσα απο το διαδύκτιο?? Είμαι πολύ αφελής????
σε φιλώ πολύ

k είπε...

έτσι! να βγαίνουμε από το σκοτάδι! :)

syros2js είπε...

Ομορφιά υπάρχει σε πάρα πολλές ψυχές...
Σου εύχομαι να είσαι τυχερή κ' να την συναντάς καθημερινά!!!
Φιλιά!!!

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Αυτό θα πει ποδαρικό!
Κατά την υλοποίηση της ιδέας σου -που ψηφίζω με δαγκωτό- μην ξεχνάς να ρίχνεις και κάνα βλέμμα στον καθρέφτη ;)
Ολόμορφη κι ολόφωτη χρονιά σού εύχομαι (και πολλαπλασιασμένο τον δάσκαλο που σου 'φτιαξε τη μέρα)

dodo είπε...

Είχα ώς τώρα μερικές φορές το εξαιρετικό αυτό προνόμιο, να συναντήσω "όμορφες" ψυχές- μού επαναφέρουν την πίστη μου στον άνθρωπο.
Ενα ημερολόγιο τέτοιων συναντήσεων θα λειτουργούσε λαμπρά: ένα παρήγορο φωτάκι όταν παρασκοτεινιάζει τριγύρω καί μέσα μας...

ElenaG είπε...

κοριτσάκι μου η ομορφιά είναι μέσα σου... το φως επίσης...
αυτά να ξέρεις είναι οι ισχυρότεροι μαγνήτες...γι αυτό και μπορείς να τα αναγνωρίσεις!

ποσο ωραίο το video που μοιράστηκες μαζί μας...οι τελευτές φράσεις αξίζουν πολλά..."τώρα τα προβλήματα μου έχουν φύγει...η ψυχή μου είναι γεμάτη από φως"...μακάρι να θυμόμαστε κάθε στιγμή για ποσα πράγματα πρέπει να λέμε ευχαριστώ!

και ναι είμαστε τυχεροί για πολλά και για ένα ακόμα...ποσο όμορφους ανθρώπους συναντήσαμε εδώ μέσα...αληθινούς!(το ξέρεις πως η margoοικογένεια είμαι μέσα στην καρδια μου!)

το πρωί έστειλα mail!

ξωτικό είπε...

Eεεεε είσαι εσύ μιάαα.......
πολύ ωραία ψυχή ;-)
Με κατασυγκίνησες ..............
Άντε να πάρει τα πάνω της λίγο η πλειοψηφία παρακαλώ.
Πιστεύω πάρα πολύ σ'αυτή την πρακτική .Είναι κάτι που σίγουρα μας κάνει καλύτερους και ναι ρε γμτ και η ομρφιά και η καλοσύνη είναι μεταδοτικές οχι μόνο η αρρώστια.
Ένα ολόγλυκο φιλί και μια χορευτή αγκαλιά να σε φυλάει απο κάθε μιζέρια.

Rena Christodoulou είπε...

ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!
ΒΑΛΣΑΜΟ ΓΙΑ ΟΤΙ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ!!!!!
ΔΕΝ ΧΑΘΗΚΕ ΚΑΘΕ ΕΛΠΙΔΑ!!!!!!!
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

Poet είπε...

O καλός δάσκαλος, ο καλός φίλος, ο καλός γιατρός, οι ωραίοι άνθρωποι. Υπάρχουν πολλοί αλλά σπάνια το μαθαίνουμε. Υπάρχουν και σύγχρονοι άγιοι στις ερημιές του κόσμου.

Θαυμάσια λοιπόν ανάρτηση για μια πιο φωτεινή αρχή τον καινούριο χρόνο και θαυμάσια ιδέα το ημερολόγιό σου, Μαρία μου.

Ανώνυμος είπε...

έχουμε την καρδιά μας ανοιχτή και το βλέμμα μας γεμάτο ελπίδα, όμορφοι οι άνθρωποι εάν μπορούμε να επικεντρώνουμε στα καλά στοιχεία και να βλέπουμε το ποτήρι μισογεμάτο!!!

καλημέρα, καλή χρονιά και την αγάπη μου

magda είπε...

Τώρα η καρδιά μου γέμισε φως, είπε...
Πολύ συγκινητικό βίντεο και υπέροχη η ανάρτηση σου Margo!
Πολύ χάρηκα για τον δάσκαλο σας!
Είναι γεννημένος γι αυτό το λειτούργημα!
Να είσαι πάντα καλά και να έχεις μια ευτυχισμένη κι ευλογημένη χρονιά στην οικογένεια σου!

Ανώνυμος είπε...

Τους χρειαζόμαστε αυτούς τους όμορφους ανθρώπους - γεμίζουν τις μπαταρίες μας, μας δίνουν κουράγιο. Και το χρειαζόμαστε τόσο μα τόσο πολύ αυτή την περίοδο.

Φιλιά πολλά και μην χάνεσαι. Σας διαβάζω και μυρίζω Πατρίδα :)

Roadartist είπε...

Καλησπέρα Margo.
Υπέροχη ανάρτηση. Πριν αρκετό καιρό είχα εντάξει στο blog μια ενότητα αναρτήσεων, με την ετικέτα "άνθρωποι", που ήθελα να καταχωρώ ακριβώς τέτοιες περιπτώσεις ανθρώπων.
Δεν υπάρχει άλλη ελπίδα εκτός από το να καλυτερεύουμε εμείς οι ίδιοι ως άνθρωποι και να βρίσκουμε αληθινούς ξεχωριστούς ανθρώπους κοντά μας.
Όποτε τους βρίσκουμε μόνο θετικό και όμορφο είναι να μοιραζόμαστε αυτές τις γνωριμίες με τους άλλους και πόσο μάλλον στο blog μας, έτσι ώστε να δίνουμε το άρωμα τους και σε άλλους ανθρώπους.
Να το κρατάς αυτό το ημερολόγιο, θα σου δίνει δύναμη για τα άσχημα και για τους κακόψυχους, αρνητικούς που θα θέλουν να σε ρίξουν. Κ να το μοιράζεσαι μαζί μας.
Αυτές τις μέρες πήρα χαρά και φιλία από δυο τέτοιους σπάνιους ανθρώπους. :) Φιλιά πολλά.

Roadartist είπε...

Αν χρησιμοποιούσαμε όλοι π.χ. τα blogs και τα social media, για αυτό το σκοπό, πόσο διαφορετικά θα γίνονται σίγουρα όλα!

Ιωάννα (Ayten Aydan) είπε...

Όμορφοι άνθρωποι, όμορφες σκέψεις, όμορφο ημερολόγιο (μακάρι να το κρατήσεις!) ανάσα αισιοδοξίας κι ελπίδας!

Να 'σαι καλά, μου έφτιαξες τη μέρα!...

Καλώς σε βρήκα!

Margo είπε...

@Δάφνη Χρονοπούλου..

Από κάπου πρέπει να πιαστούμε για να μην πέσουμε Δάφνη μου. Δύσκολοι καιροί..
Είναι σημαντικό να υπάρχουν άνθρωποι που προχωρούν, προσφέροντας και δημιουργώντας ανεξάρτητα με το τι συμβαίνει γύρω τους.
Καλή σου νύχτα!

Margo είπε...

@Mariela..

Με το νέο χρόνο έπιασα μολύβια, κάρβουνα και μαρκαδοράκια, ξεκίνησε όμως το σχολείο και κόντυναν τα χέρια μου. Δεν τo βάζω κάτω όμως περιμένω την Κυριακή ;-)

Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@karagiozaki..

Ωραία ιδέα αν το κάναμε όλοι στην μπλοκοπαρέα. Φαντάζεσαι μία βροχή από αναρτήσεις με ανθρώπους που μας συγκίνησαν, που μας έκαναν να ελπίζουμε και που θεωρούμε εξαιρέσεις; Φαντάζεσαι πώς θα είναι αν δούμε πως είναι πολλοί;

Margo είπε...

@kovo voltes..

Αυτό που θα είχε ενδιαφέρον είναι η αλήθεια να αποδειχθεί νικήτρια. Μπορεί ήδη να είναι έτσι και να μην το βλέπουμε. Ο κόσμος είναι απογοητευμένος μιλάει συνεχώς για τo πόσο έχει χαλάσει ο κόσμος. Μα ο ίδιος είναι ο κόσμος. Δεν είναι τόσο άσχημα όσο διαδίδεται γιατί απλά διαδίδεται μόνο το κακό..
Πολλά είπα ε;-)

Margo είπε...

@misoagnosti..

Ακριβώς! Ας αποδεχτούμε την ομορφιά ως δεδομένη και τότε θα τη δούμε ;-)

Καλή μας νύχτα! :-)

Margo είπε...

@Aθηνά..

Αθηνά μου όλοι μας προσπαθούμε να είμαστε καλά με τον εαυτό μας. Είναι κάποιοι άνθρωποι όμως που ξεπερνάνε και αυτό ακόμη όπως ο γιατρός από το βίντεο. Άνθρωποι που έχουν μεγάλα αποθέματα αγάπης. Είναι ξεχωριστοί..
Σ΄ευχαριστώ Αθηνά μου για τα καλά σου λόγια..
Καλό σου βράδυ

Margo είπε...

@maria..

Όχι Μαρία μου δεν είσαι καθόλου αφελής. Όλοι ωραίοι είμαστε κατά κάποιο τρόπο. Απλά τα ταιριάζουμε με τους ομοίους μας ;-)

Αν θέλεις διάβασε και το σχόλιό μου στην Αθηνά..

Πολλά φιλιά!

Margo είπε...

@k..

Βγαίνουμε για λίγο μετά πάλι μέσα και ξανά στο φως.. μη χανόμαστε όμως ε; Βοηθάει :-)

Margo είπε...

@syros2js..

Μερικές ψυχές μπορούν να αναποδογυρίσουν τα δεδομένα που δεν είναι και τόσο καλά θα έλεγα. . γι αυτές τις ψυχές μιλώ και τέτοιες χρειαζόμαστε αυτή ειδικά τη στιγμή.

Φιλιά στα γειτονάκια μου :)

Margo είπε...

@Υπατία η Αλεξανδρινή..

Υπατία μας με φέρνετε σε δύσκολη θέση . Εγώ να κοιτάξω τον καθρέπτη; Δεν θα με αντέξει σου λέω.
Αλλά δασκάλους σαν αυτόν τον νεαρό που παρακολουθώ από κοντά και σαν και σένα που έχεις μαγέψει τους μαθητές σου με τις όπερες και όλα τα παρεμφερή, θέλω να δω πολλούς!!!!!!!!
Εχθές που πήγα στο σχολείο το πρωί, ήταν ο δάσκαλος μέσα στην τάξη (σε αντίθεση με τους άλλους που κάθε πρωί το ρίχνουν στο κάπνισμα στο κυλικείο) είχε φέρει ένα σωρό μηχανήματα και καλώδια, τα είχε αραδιασμένα στα πρώτα θρανία και τα ετοίμαζε για το μάθημα. Τι θα τους έδειχνε δεν μπορώ να φανταστώ. Πόσο θα ήθελα να τρυπώσω σε εκείνη την τάξη ;-)

Margo είπε...

@dodo..

Κάποτε σκοτεινιάζει μέσα μας αλλά τώρα το σκοτάδι είναι γενικευμένο. Οι άνθρωποι που αντιστέκονται είναι πολύτιμοι συνοδοιπόροι γι αυτό ευχαριστώ για όσες φορές χαμογέλασα με αφορμή λίγες γραμμές, χρώματα, μια μικρή ιστορία και κυρίως την θετική οπτική!
Να σαι καλά!

Margo είπε...

@ElenaG,.

Αυτή την φράση πρόσεξα κι εγώ όπως και την παιδική αθωότητα στο πρόσωπο της γιαγιάς.

Για το εδώ μέσα Έλενα συμφωνώ απόλυτα και νιώθω πολύ τυχερή που οι συγκυρίες με έκαναν να βρω λιμάνι εδώ μέσα.

Το έλαβα και ευχαριστώ πολύ πολύ!

Margo είπε...

@ξωτικό..

Εγώ να δεις πώς ένιωσα το βράδυ που διάβασα εκείνα τα λόγια αγάπης και άνοιξα και το βίντεο που με οδήγησε σε μια άλλη υπέροχη ψυχή. Το μήνυμα δε από όλα αυτά ήταν πάρα πολύ σημαντικό για μένα για διάφορους προσωπικούς λόγους … με λίγα λόγια με σκλαβώνεις ξωτικό.. σαν να ξέρεις και τσουπ, το φάρμακο έτοιμο στο email μου :-)

Αυτή την χορευτική αγκαλιά την ανταποδίδω με χαρά ;-)

Margo είπε...

@Rena Christodoulou..

Ξέρεις καλύτερα από όλους μας εσύ Ρένα μου πως δεν χάθηκε η ελπίδα.. μάλιστα το κάνεις πράξη και εκεί είναι που ξεχωρίζουν οι όμορφες ψυχές.

Σε φιλώ!

Margo είπε...

@Poet..

Το καλό δεν έχει ανάγκη να ακουστεί, απλά υπάρχει, δουλεύει, προσφέρει χωρίς φανφάρες και βεγγαλικά. Η αίσθηση είναι πως η εποχή είναι σκοτεινή, αλλά είναι μια πεποίθηση, αν την αλλάξουμε μπορεί να αλλάξει κάτι…

Margo είπε...

@Silena..

Η υποκειμενικότητα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο στο πώς κρίνουμε τους άλλους, έχεις απόλυτο δίκιο Σιλένα μου. Ακόμη, εύκολα καταδικάζουμε τους συνανθρώπους μας για οτιδήποτε…

Καλό σου ξημέρωμα φίλη μου..

Margo είπε...

@magda..

Λειτούργημα το επάγγελμα του δασκάλου Μάγδα μου και όταν είναι πραγματικά τέτοιο ο δάσκαλος και τα παιδιά είναι πολύ τυχερά γιατί δίνουν και παίρνουν ο ένας στον άλλον πολύτιμες γνώσεις και συναισθήματα.

Στην ίδια φραση κόλλησα κι εγώ.. καταπληκτική η γιαγιά

Καλή χρονιά και σε εσάς Μάγδα μου.. να χαίρεστε το μωρό σας ;-)

Margo είπε...

@agrimio..

Καλώς το κριτικάτσι μας :-)

Θα σου εκμυστηρευτώ ένα όνειρό μου που δεν έχει γίνει πραγματικότητα.
Ο μπαμπάς μου έχει γεννηθεί στην Κρήτη και το όνειρό μου ήταν να πάω κάποτε. Δεν τα έχω καταφέρει αλλά όταν το κάνω, θέλω να περάσω το Φαράγγι της Σαμαριάς μαζί με έναν μπάρμπα μου που ζει εκεί και να μου τραγουδήσει εκεί ανάμεσα στις πέτρες τον αετό το γνωστό ριζίτικο. Μόνο περνάνε τα χρόνια και ο μπάρμπας δεν θα με περιμένει αιώνια…

Πολλούς πολλούς χαιρετισμούς από το νησί :-)

Margo είπε...

@Roadartist..

Ροντάκι μου το κάνεις ήδη στο blog σου για ανθρώπους που υπάρχουν σήμερα αλλά και για εκείνους που έχουν φύγει. Δημιουργούς που με το έργο τους θα μας φωτίζουν για πάντα τις ζωές μας και των παιδιών μας. Και χαίρομαι ιδιαίτερα που το blog σου είναι τόσο δημοφιλές. Κάτι σημαίνει αυτό για την πλειοψηφία του κόσμου.

Να ξέρεις μου δίνεις μεγάλη χαρά και μόνο που είσαι αυτή που είσαι.. να σε προσέχεις πολύ!

υ.γ. αν ξαφνικά όλα τα μέσα πληροφόρησης τα χρησιμοποιούσαμε γι αυτό το σκοπό θα μεταμορφωνόμασταν ως κοινωνία. Μακάρι κάποτε να γίνει έτσι..

Σε φιλώ!

Margo είπε...

@Ιωάννα (Ayten Aydan)..

Καλωσόρισες Ιωάννα!

Χαίρομαι αν λειτούργησα θετικά για σένα..
Θα περάσω και από εσένα να σε γνωρίσω καλύτερα..
Καλή σου νύχτα!

Άστρια είπε...

Τί όμορφη ανάρτηση από μια αληθινά όμορφη ψυχή!
Γιατί μόνο αν έχει κανείς μάτια που μπορούν να δουν την αληθινή ομορφιά, μπορούν και να την αναγνωρίσουν όταν τη συναντήσουν.

Και ναι υπάρχουν, ευτυχώς!!

Καλό βραδάκι Margo μου, ένα ευχαριστώ μεγάλο για την ξεχωριστή παρουσία σου. Να είσαι πάντα καλά!!

Άιναφετς είπε...

Και εμείς Margo μου, που έχουμε τους υπολογιστές μας και τα ματάκια μας... Τι κάνουμε, τι βλέπουμε, τι μάθαμε;
Η ιδέα εξαιρετική γιατί υπάρχουν όμορφες
ψυχές γύρω μας, φτάνει να ανοίξουμε τα μάτια της ψυχής μας και θα τις δούμε!
Η μουσική εξαιρετική και γαληνεύει τη καρδιά!
ΑΦιλιά καρδιάς!

α Κενταύρου είπε...

Επιστήμη για όλους και όχι μόνο για τους λίγους.
Θα πας σε αυτό το blogg http://ionnkorr.blogspot.gr/ όπου έχω διάλογο με ένα νεαρό διδακτορικό φοιτητή στη Αμερική,τα συμπεράσματα δικά σου.

leondokardos είπε...

Η αλήθεια είναι ότι όσο υπαρχουν πραγματικοί άνθρωποι με ψυχή θα υπάρχει ελπίδα.

Paraskevi Lamprini M. είπε...

η ανακάλυψη του ανθρώπου μέσα από το μέσον που λέγεται υπολογιστής... εντυπωσιακό... και εμένα με εντυπωσίασε...
εύχομαι πάντα να βρίσκεις σωστούς ανθρώπους μπροστά σου!!!

Τρελός του Χωριού είπε...

Ως κοινωνια , χρόνια τώρα μας εχουν εκπαιδεύσει τα Μισα , να μας φαινονται (και διστυχώς ούτε καν να μας φαίωνται ) ολόκληρα . Απο εναν ανθρωπο περιμένουμε για τα παιδια μας Διδασκαλια και όχι μιση διδασκαλια . Και όμως τον ονομάζουμε δάσκαλο και όχι Διδάσκαλο . Πως περιμενουμε απο ενα σπασμένο στην μεση εργαλείο να μας κάνει ολοκληρη την Εργασια που πρέπει (και όχι την δουλεία που του ορίζεται ) ;Ετσι ειναι και οι αληθινοι ανθρωποι Margo μου . Αυτοι που προσπαθουν καθε στιγμή να μείνουν ολοκληροι σε μια κοινωνια που λατρεύει σαν θεό της το Μισό . Τα μπατήρια μεγέθη ομως πάντα θα της χαλανε την δουλεια πετώντας της γιαούρτια και γιουχαροντας την κάθε φορα που θα βγαίνει βόλτα για να επιδείξει την ... Τελειότητα της

~reflection~ είπε...

Τόση Θετική Σκέψη και Ενέργεια!!!....

Πριν καιρό έπεσε στα χέρια μου το Βιβλίο "Ο μάνατζερ του ενός λεπτού" που το συνιστώ ανεπιφύλακτα....

Μία ΑΡΧΗ πάνω στην οποία στηρίζεταιη Αποτελεσματικότητα του εν λόγω μάνατζερ είναι πως παραμονεύει να .... πιάσει τον Υπάλληλο {Μαθητή, Συνάνθρωπο? να κάνει ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ!!!!!....

Συνήθως αναλώνουμε όλη τη θετική μας ενέργεια σε αναφορές του "Κατηγορώ" μας....


Υπέροχη Η Σκέψη σου

"η ιδέα να ξεκινήσω να γράφω ημερολόγιο με τους "όμορφους" ανθρώπους που ξέρω ή συναντώ καθημερινά, δεν μου φαίνεται καθόλου κακή..."

Σε χαίρομαι μέσα από την Καρδιά μου!!!!...


Να ξέρεις, ένας από συτούς τους ΑΛΗΘΙΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ είσαι κι ΕΣΥ!.......

;-)))))))


Σε φιλω γλυκά.................

Margo είπε...

@Άστρια..

Άστριά μου ασυγχώρητη και πάλι. Ο χρόνος με προσπερνάει και όλο πίσω μένω.
Εγώ ευχαριστώ για την δική σου παρουσία που είναι μέσα στο ημερολόγιο της καρδιάς από καιρό..

Σε φιλώ!

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Το λες εσύ αυτό μαγισσούλα μου;
Εσύ μας μαθαίνεις την ομορφιά και τον τρόπο να την βλέπουμε. Σ΄ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό..

Να σαι καλά καλή μου Άινάφετς :-)

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!

Margo είπε...

@α Κενταύρου..

Αγαπητέ Κένταυρε ευχαριστώ πολύ για την αφορμή…

Margo είπε...

@leondokardos..

Χωρίς ελπίδα Λεοντόκαρδε δείχνουν όλα μάταια..

Να σαι καλά!

Margo είπε...

@Paraskevi Malouxou..

Ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου..
Καλό σου βράδυ!

Margo είπε...

@Τρελός του Χωριού..


Ο άνθρωπος αγαπά να προσαρμόζεται και το ξέρουν πολύ καλά αυτοί που τον ορίζουν.
Μα και η Τελειότητα δεν μπορεί να μην υπάρχει κι ας την γιουχάρουν κι ας της πετάν γιαούρτια, η ανάγκη να υπάρχει είναι πολύ δυνατή… ευτυχώς!

Καλό ξημέρωμα καλέ μου φίλε..

Margo είπε...

@~reflection~..

«Ο μάνατζερ του ενός λεπτού» θα το αποκτήσω. Το λέει η Κάκια άρα αξίζει!

Κάκια μου, κάθε κατηγόρια μέσα μας γυρίζει και μας κατατρώει. Όποτε πέφτω στην παγίδα το νιώθω..
Θέλει δουλειά πολύ το υπέροχο.. πολύ σ΄ευχαριστώ Κάκια μου..

Σε φιλώ!