31 Ιαν 2013

Αν έφευγα μακριά..


θα έπαιρνα μαζί μου το απέραντο γαλάζιο, 



                                            την μυρωδιά και τον παφλασμό των κυμάτων



το φλογισμένο ουρανό στο τελείωμα της μέρας...



τις λευκές ακανόνιστες καμπύλες σε κτίσματα για μεγέθη ανθρώπινα..



Τα γερμένα  καΐκια στην αμμουδιά, ν΄αναμένουν τα ταξίδια του καλοκαιριού..



τα ξεχασμένα δρομάκια που χαράχτηκαν από των παππούδων μας τα περάσματα



την απόλυτη σιωπή μιας γαλήνιας μέρας..



μια χούφτα ροδοπέταλα..



τα σύμβολα τα χιλιοειπωμένα.




Στο αγριμάκι της Αυστραλίας 
το Γιάννη, τον Στέφανο της Γερμανίας
το Θανάση, την Άννα των ΗΠΑ
.................................




81 σχόλια:

H.Constantinos είπε...

Δεν βλέπω τάσεις φυγής στην ατμόσφαιρα, και αυτό μόνο ως καλό μπορεί να εκληφθεί!




Mariela είπε...

Διαβάζοντας τον τίτλο της ανάρτησης σου η αυθόρμητη σκέψη μου ήταν:
"Όχι, να μην πας πουθενά...."
Είναι όμως τόσο όμορφη η συνέχεια που εύχομαι να τα πάρεις όλα αυτά μαζί σου, αλλά... να μείνεις εκεί που είσαι!!!!!
Τα θέλω κι εγώ... μπορώ;;;;

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Με ταξίδεψες σήμερα και το είχα τόση ανάγκη!!!

Καλή σου μέρα!

Αλεξανδρα είπε...

Διαβαζοντας κι εγω τον τιτλο της αναρτησης το πρωτο που μου ηρθε στο μυαλο ηταν ..να επαιρνες κι εμενα χαχα!! αλλα τελικα στην πορεια πειστηκα ειναι τελεια εδω! που να τρεχουμε? Καλημερα!

Ange Alexiou είπε...

Είναι πολλά Margo μου αυτά που αγαπάμε, για να στριμωχτούν σε μια βαλίτσα.
:)
Καλημέρα!

Levina είπε...

Στην καρδιά Margo μου
εκεί βρίσκονται όλα αυτά κι άλλα τόσα, εκεί είναι οι πολύτιμοι θησαυροί της ζωής μας, ότι αντίκρυσαν τα μάτια μας, ότι γευτήκαμε, ότι ερωτευτήκαμε, όσα ζήσαμε .... όπου κι αν πάμε αυτά θα τα κουβαλάμε μέσα μας πολύτιμη παρακαταθήκη για τα παιδιά μας, για τις επόμενες γενιές ....

Ταξίδι κι οι εικόνες σου κι αυτή η ξύλινη βάρκα στην αμμουδιά να περιμένει !

Σε φιλώ πολύ και μια ηλιόλουστη βουνίσια Καλημέρα σου στέλνω :))

kovo voltes... είπε...

Αυτά είναι τα πολύτιμα. Αυτά που κουβαλάς μέσα σου ό,τι μα ό,τι και αν γίνει...Υπέροχες φωτογραφίες νησιωτάκι μου. Υπενθυμίζουν τον παράδεισο που ζούμε και δεν εννοούμε να τον αγκαλιάσουμε...;)

~reflection~ είπε...

Και μία καταΚόκκινη Καρδιά στις χούφτες να χορεύει ταχυπαλμίες ΖΩΗΣ.....

http://www.youtube.com/watch?v=heWLnEDzkkE

;-))))))

maximus είπε...

..έχεις τόσους όμορφους λόγους λοιπόν να μην πας πουθενά αλλού :))



ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ είπε...

και μόνο η σκέψη της φυγής με τρομάζει...
εύχομαι, για κανέναν μας, να μην φτάσει αυτή η ύστατη στιγμή της απόγνωσης... γιατί πως αλλιώς ν' αντέξεις να εγκαταλείψεις τόση ομορφιά, τόσες αναμνήσεις;

μαργκουλίνι μου γλυκά σε φιλώ!

dodo είπε...

Ακόμη καί τα "χιλιοειπωμένα" φαίνονται πολύτιμα όταν είσαι μακριά- όμορφη, πολύ όμορφη η συλλογή σου!

Ανώνυμος είπε...

Εμείς που θα μείνουμε τι θα πάρουμε;
Οι στιγμές πολύ καλές!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Τι όμορφες φωτογραφίες κουβαλάς μαζί σου και θα τις κουβάλαγες ως την άκρη του κόσμου καθώς καταλαβαίνω.
Μια πατρίδα όλο ήλιο και θάλασσα. Απλότητα, λιτές φόρμες και ομορφιά.
Και το τραγούδι.... ταξιδιάρικο.
Φιλιά πολλά....

Ιωάννα (Ayten Aydan) είπε...

Βλέποντας τις φωτογραφίες... και σε συνδυασμό με τον τίτλο... σ' εμένα ήρθε εντελώς αυθόρμητα το τετράστιχο:

Να μας πάρεις μακριά
Να μας πας στα πέρα μέρη
Φύσα θάλασσα πλατιά
Φύσα αγέρι, φύσα αγέρι...

Σ' ευχαριστώ για το όμορφο "ταξίδι"...

Να είσαι καλά!

55fm είπε...

Moυ έδωσες με τις εικόνες σου,απίστευτη ομορφιά Μάργκο μου!Καλό μήνα γλυκιά μου!Πάντα να αντικρύζεις ομορφιές!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Mαγικες ολες οι φωτογραφιες!!!
Ειχα καιρο να ερθω απο εδω αλλα δεν ξεχνω ποτε τους μπλοκοφιλους.Καλη χρονια να εχεις αν δεν τα εχουμε πει και καλο μηνα με υγεια απο αυριο.

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Έφυγα μακριά, μα δεν πήρα τίποτε περισσότερο, από την αύρα κάποιων ανθρώπων που ακούμπησαν την ψυχή μου.
Ένας από αυτούς είσαι κι εσύ.

Καλό μήνα.

Την αγάπη μου.

marilise είπε...

καλο μήνα πολλα πολλα φιλιά μαγέια οι φωτογραφίες και οι λέξεις σου

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟ
Καλό μήνα.Ακούμε πάντα http://www.e-radio.gr/player/player.asp?sID=62
Καλημέρα!!!!!

Paraskevi Lamprini M. είπε...

άψογο... ένα ποιημα με όμορφες εικόνες!! μπράβο!
καλό μηνα.... και μην φυγεις... θέλω να διαβάσω κι άλλα ωραία!!

Άστρια είπε...

Μετά από αυτές τις γεμμάτες φως και χρώμα φωτογραφίες - εικόνες που αποτύπωσες στιγμές και που συνόδεψες με τόσο νοσταλγικά λόγια(σαν να απομακρύνθηκες κάποια δευτερόλεπτα μόνο με τη σκέψη και να τα πεθύμησες αμέσως), είναι σίγουρο ότι δεν θα μπορούσες ποτέ να φύγεις μακριά τους!

Κι αυτά τα ροδοπέταλα στα μικρά χεράκια μοσχοβόλησαν όλη την ανάρτηση.

Είχα πάει στην έκθεση για τον Γύζη σήμερα και επ' ευκαιρία διάβασα πάλι πολλά γύρω από αυτόν τον τόσο ξεχωριστό ζωγράφο με την τόσο ξεχωριστή ελληνική ψυχή που έζησε πολλά χρόνια μακριά. Μεταφέρω κάποια λόγια του για σένα και τους ξενιτεμένους φίλους. Έγραφε λοιπόν νοσταλγικά από την πόλη στον Βορρά όπου ζούσε: "Αυτάς τας ημέρας φυσά δυνατά νότιος άνεμος. Δεν πιστεύω να είναι από την Ελλάδα: δεν μυρίζει θυμάρι"
και επ' ευκαιρία της επίσκεψής του σε μια έκθεση λουλουδιών στο Μόναχο, είχε γράψει: "αρκετά λουλούδια και πολλά ωραία μεταξύ, προπάντων καμέλιες. Αλλά είναι όλα τεχνητά μεγαλωμένα και γι' αυτό δεν μ' αρέσουν. Προτιμώ μια απριλιάτικη τριανταφυλλιά των Αθηνών από όλα αυτά"

Σε φιλώ πολύ (αληθινά) θαλασσινό αεράκι:)

syros2js είπε...

Είχα σκοπό να σου γράψω ό,τι σου έγραψε κ΄η Μariela...
Δεν έχω κάτι να προσθέσω...
Μόνο ένα γλυκό φιλί κ' ασφαλώς Καλό μήναααα!!!

Dinos-Art είπε...

Μην το κουνάς καθόλου από εκεί που είσαι Μαρία μου. Εμείς, παιδιά της πόλης εξ ανάγκης, δεν μπορούμε να τα χαρούμε παρά μόνο σε κάποιες διακοπές. Παρ'όλα αυτά, με δυο-τρία δέντρα, λιγα λαχανικά και πολλά λουλούδια στο μπαλκόνι, γεμίζουμε αυτό που μας λείπει. Φιλιά για καλό Σαββατοκύριακο.

Ανώνυμος είπε...

Κι εμείς που φύγαμε, αυτά πήραμε μαζί μας, αυτά κι ανθρώπους σαν εσάς για να μας θυμίζουν τι θα πει Πατρίδα. Ξέρω πως είδες και την σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιο μου, και σ'ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου που με ζεσταίνουν.. Νοερές αγκαλιές :)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

εικόνες, μυρωδειές, ακούσματα, χάδια...
όλα τρυπωμένα στην ψυχή μας.
μόνο σαν μακραίνουμε από αυτήν τα χάνουμε, αλλιώς ποτέ δεν μένουν στ' αλήθεια πίσω - ακόμα κι αν κάποτε η νοσταλγία τους πονά!

όμορφες πολύ οι φωτογραφίες σου Μαριώ μου, με την τρυφεράδα και την αγάπη της ματιάς σου κρυμμένες κάπου εκεί ανάμεσα στον φακό.

φιλιά πολλά πολλά!!!

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Ακριβώς, μένουμε Ελλάδα. Δικαιολογώ όμως και όσους έφυγαν..

Margo είπε...

@Mariela..

Μαριέλα μου όλα αυτά τα έχουμε όλοι αν θέλουμε. Δίπλα μας μπορεί να είναι και να τα προσπερνάμε. Πολλές φορές έκανα πως δεν τα έβλεπα.
Δεν πάω πουθενά εδώ θα μείνω… φτάνει να έχω καλή παρέα ;-)

Margo είπε...

@ΠΑΥΛΟΣ..

Παύλο.. όταν χρειάζεσαι κάτι, οτιδήποτε, να στέλνεις σήμα..

Καλό ξημέρωμα!

Margo είπε...


@misoagnosti..

Όμορφο :-)

Στην καρδιά όμως όλα χωράνε και δεν πιάνουν και χώρο ;-)

Καλό μας ξημέρωμα!

Margo είπε...

@Levina Vil..

Πάντως, αν έφευγα για λίγο στα βουνά σου θα ερχόμουν Λεβίνα μου..
μετά πίσω στα γνωστά ;-)

Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

Margo είπε...

@kovo voltes..

Το τρέξιμο της ζωής μας δεν μας αφήνει να χαρούμε, να βολτάρουμε, να ακούσουμε, να μυρίσουμε, να γευτούμε τη ζωή.. Μια υπενθύμιση δεν αρκεί.. εμένα δεν μου αρκεί. Και αυτές οι φωτογραφίες μπήκαν για χάρη της Αγριμιώς που λαχταρά πατρίδα….

Margo είπε...

@~reflection~ ..

Ωωω η τίγρης!

Ήρθε κι έδεσε ετούτο το τραγούδι με το μέσα μου.. και ο Ψαραντώνης επίσης.
Έφυγα Κάκια μου, για πού μη με ρωτάς…

Ευχαριστώ :-)

Margo είπε...

@maximus..

Ε μέχρι την Αθήνα δεν θα ήταν κι άσχημα, για λίγο, μετά πίσω πάλι ;-)

Margo είπε...

@ΛΥΧΝΟΣ ΚΑΙΟΜΕΝΟΣ..

Λυχναράκι μου έχω πολλούς φίλους που έφυγαν. Έκαναν το βήμα μερικοί λίγο πριν ξεσπάσει η κρίση, γιατί προσωπικές κρίσεις περνάμε πάντα. Είναι πολύ δύσκολο, μα αυτό που βλέπω σήμερα είναι ανθρώπους που δεν θέλουν με τίποτα να γυρίσουν πίσω. Εκεί λένε τους αντιμετωπίζουν σαν ανθρώπους….
Σε φιλώ πολύ!

Margo είπε...

@dodo..

Όταν είσαι μακριά ξεχνάς τα άσχημα και θυμάσαι τα όμορφα. Ευτυχώς!

Margo είπε...

@ηλιογράφος..

Εμείς που μένουμε παίρνουμε… άσε δεν το γράφω θα βρίσω και δεν θέλω εδώ μέσα..

Ας μείνουμε στις εικόνες στα ξημερώματα, τα ηλιοβασιλέματα, στα γαλάζια νερά…….

Margo είπε...

@FLORA GIA..

Όλοι μας νομίζω είμαστε ο τόπος μας. Και ο τόπος μας είναι απλός και όμορφος.
Αν τον βοηθούσαμε λίγο, πόσο υπέροχα θα ήταν όλα!

Καλό ξημέρωμα Φλώρα :-)

Margo είπε...

@Ιωάννα (Ayten Aydan)..

Πριν έρθω στο νησί όπου μένω μόνιμα πέντε χρόνια τώρα, ονειρευόμουν να ζω εδώ όλους τους μήνες του χρόνου και όχι μόνο το καλοκαίρι που ερχόμουν για διακοπές. Ονειρευόμουν να ζω τη φύση να την μελετήσω, να μάθω τα σημάδια της. Σίγουρα βλέπω και ακούω πολύ περισσότερα απ΄ όταν ζούσα στην πόλη μα η καθημερινότητα και τα πρέπει της ή πρέπει μου δεν με αφήνουν.
Εγώ σ΄ευχαριστώ και πράγματι αυτό το τραγούδι ταιριάζει απόλυτα σ΄ετούτο τον τόπο :-)

Margo είπε...

@54fm..

Ευχαριστώ Όλγα μου.

Ελπίζω όλα να πηγαίνουν καλά :-)

Καλό μας μήνα!

Margo είπε...

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS..

Ευχαριστώ Σκρουτζάκο.

Τα είπαμε τα χρόνια πολλά αλλά ποτέ δεν είναι πλεονασμός οι ευχές ;-)

Margo είπε...

@epikuros..

Μα δεν είσαι και τόσο μακριά ή μήπως είσαι;;;;

Καλό μήνα καλέ μου φίλε!

Margo είπε...

@Αλεξανδρα..

Αλεξάνδρα συγνώμη που προσπέρασα. Τέτοια ώρα τέτοια λόγια όλο λάθη κάνω..

Έτσι που μας έχουν στριμώξει η φυγή είναι μία κάποια διέξοδος.. όμως το εδώ είναι πιο δυνατό για τους περισσότερους. Ελπίζω να πάνε όλα καλά για όλο τον κόσμο ώστε να ομορφύνουμε το εδώ όσο ποθούμε!

Margo είπε...

@marilise..

Ευχαριστώ Marilise.. καλό μήνα !

Margo είπε...

@Paraskevi Lamprini Malouxou..

Ααα όλα κι όλα, από το νησί δεν φεύγω, από το blog δεν φεύγω.. θα με υποστείτε!

:-))

Margo είπε...


@Άστρια..

Κι όμως αστεράκι μου, ένα όνειρό μου (θερινής νυχτός) ήταν να ήμουν αιώνιος ταξιδευτής από αυτούς που γυρνούν τον κόσμο με ένα σακίδιο στην πλάτη και τίποτα περισσότερο.. πουθενά δεν θα έμενα για πολύ και η αφετηρία θα ήταν και η τελευταία μου άφιξη ;-)

Η αναφορά στο Γύζη, είμαι σίγουρη πως θα αρέσει πολύ στην Αγριμιώ, που σου την συστήνω ανεπιφύλαχτα για να την γνωρίσεις. Είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει πολύ.

Αχ αυτό το θαλασσινό αεράκι είναι το μόνο πράγμα που δεν θα μπορούσα να αποχωριστώ με τίποτα! Παράθυρο ανοίγω, με χτυπά στο πρόσωπο και σταματούν οι σκέψεις, ο χρόνος.. όλα!

Φιλιά πολλά πολλά αληθινά! :-)

Margo είπε...

@syros2js..

Καλό μας μήνα γειτονάκια :-)

Margo είπε...

@Dinos-Art..

Εσείς τα έχετε όλα. Ένα κατάφυτο μπαλκόνι και την πόλη στα πόδια σας με όλα τα συν και τα πλην.. αλλά ποιος τόπος δεν έχει πλην;

Εμείς για την ώρα είμαστε αποκλεισμένοι. Όσο πιο πολύ θεριεύει η κρίση, τόσο πιο δύσκολα σαλπάρουμε. Γυρίσαμε σε εκείνα τα χρόνια που οι ντόπιοι δεν έφευγαν ποτέ από νησί.

Καλό Κυριακή Ντίνο μου και καλό μήνα!

Margo είπε...

@agrimio..

Την είδα την ανάρτησή σου και ακόμη παραμιλώ. Με εκπλήσσεις κάθε φορά όλο και πιο πολύ.

Ανταποδίδω τις αγκαλιές :-)

Margo είπε...


@μιά φορά κι ἕναν τρελλό...

Όλα στην ψυχή τρυπωμένα Ελένη μου, τόποι, ανθρώποι..
Αυτό που νοσταλγώ περισσότερο είναι τους ανθρώπους..

Σε φιλώ πολύ πολύ!

b|a|s|n\i/a είπε...

τόσο μα τόσο όμορφες εικόνες! μα τόσο! να είσαι πάντα καλά μαρία! μα πάντα. πολύ σε ευχαριστώ για το ταξίδι αυτό.
και κάθε φορά (πλέον) με τέτοιες εικόνες ένα (μελαγχολικό) χαμόγελο. γιατί φοβάμαι μήπως όλα αυτά αναμνήσεις θα είναι. μα όχι ε; πάντα δικά μας είναι.
φιλιά σου πολλά!

Άιναφετς είπε...

Εύχομαι να μη χρειαστεί ποτέ κανείς μας να φύγει από την πανέμορφη αυτή χώρα... και όμως όλο ακούω νέα παιδιά που ετοιμάζονται, και "σκίζεται η καρδία μου"...
ΑΦιλάκια Margo μου κι ας έχουμε ένα συνετό μήνα!

ξωτικό είπε...

Aν έφευγες δηλαδή Μαργκούλα μου....απλώς η ψυχή σου θα έμενε πίσω ...ούφ .
στα χεράκια με τα ροδοπέταλα απλώς....με πήραν τα ζουμιά ,καλά την περίπτωση να αναγκαστείς να φύγεις χωρίς αυτά ας μην την συζητάμε γιατί δεν αντέχεται και να μην το φυλάει η ζωή ούτε στον χειρότερο εχθρό μου.

Καλά ο ουρανός σου ...τρέμε Ηλιογράφε :-)) !!!!!!


Καλή δύναμη και σ'αυτούς που φεύγουν και σ'αυτούς που μένουν .....

Σε φιλώ ψυχή μου όμορφη !!

Margo είπε...

@b|a|s|n\i/a..

Δικά μας μένουν πάντα τα έμψυχα δικά μας τα άψυχα κι ας αλλάζουν όλα στο χρόνο.
Μέσα στη μελαγχολία βρίσκεται ταυτόχρονα και μια περίεργη χαρά για την ίδια τη ζωή, που ευτυχώς.. αλλάζει.

Γλυκιέ μου Βασίλη, σ’ ευχαριστώ από καρδιάς!
Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Μίλαγα τις προάλλες με έναν αδελφικό μου φίλο και συνάδελφο που ζει στη Γερμανία τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναγυρίσω μου είπε, ακόμη κι αν η κρίση χτυπήσει και αυτή τη χώρα. Εδώ με σέβονται, είμαι άνθρωπος. Πεντάχρονα πάνε στο σχολείο με το λεωφορείο, τα κλειδιά τα αφήνουν έξω από τη πόρτα. Πώς να γυρίσω πίσω; Έχει δίκιο..

Να σαι καλά μαγισσούλα μου
ΑΦλάκια!

Margo είπε...

@ξωτικό..

Αχ ξωτικό μου. Τι έχουν πάθει τελευταία τα μικρά και μας λένε συνέχεια πως θα μεγαλώσουμε θα γίνουμε παππούδες και μετά; Η μικρή μου λέει μια μέρα που με έβλεπε να ράβω κάτι για εκείνη. Μαμά θα το έχω να σε θυμάμαι όταν μεγαλώσω… και μετά από λίγο.. μαμά γιατί κάποτε να σε βλέπω μόνο στις φωτογραφίες; Δεν θέλω και πολύ να φτιάξω το σενάριο...

Ηλιογραφικός ο ουρανός ε ;-)
Τον Χειμώνα λατρεύω ηλιοβασιλέματα φουλ στο χρώμα!

Μια μεγάααααααλη αγκαλιά :-)

ElenaG είπε...

τόσο σίγουρη ήμουν πως είχα αφήσει σχόλιο που ήρθα να δω την απάντηση!!!!...δεν πάω καλά λέμε!!!!!

Αγαπημένη μου σίγουρα με μάγεψε η ομορφιά που μας χάρισες
που εγώ την εισπράττω διπλή έχοντας γνωρίσει την ομορφιά της ψυχής σου...Σ Ευχαριστώ margo μου!

μια αγκαλιά μεγάλη να χωρά και τους 4 σας!

Eva Psarrou είπε...

Μερικές φορές είναι τόσο πλούσια τα δώρα που έχει σκορπίσει η φύση γύρω μας που τα προσπερνάμε ως κάτι το δεδομένο. Η φωτογραφία, ο λόγος αυτό ακριβώς έχουν κατακτήσει, το πάγωμα στον χρόνο όλων αυτών που αλλιώς δεν θα είχαμε προσέξει.
Μας κέρασες νησί, ήλιο και θάλασσα μέσα στην καρδιά του χειμώνα, να' σαι καλά καλή μου φίλη!

Mariela είπε...

Έχεις πολύ καλή παρέα και το ξέρεις.... φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Σ'ευχαριστώ που περνάς από το κουτουκάκι μου.. και πιστεύω ότι η τελευταία μου ανάρτηση θα σε ταξιδέψει. Θυμήθηκα μια σχετική που είχες κάνει εσύ, και την αγάπη μας για τους Αβοριγίνες. Καλή Πατρίδα!

Λιακάδα ☼ είπε...

Καλώς σε βρίσκω στον υπέροχο χώρο σου!
Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν κι εγω πριν από 2 μέρες...
Με κάλυψες μόνο που εγώ θα συμπληρώσω την μυρωδιά από το ρετσίνι των πεύκων και τον ήχο από τα τζιτζίκια...
Αν μου τα δώσει κανείς όλα αυτά κάπου αλλού θα μπορέσω να συνεχίσω...
Χωρίς αυτά δε ζω!!
Να'σαι καλά και καλή σου μέρα! :)

kiki είπε...

Κάτσε εδώ καλέ να μας δείχνεις ομορφιές! :-)

Ανώνυμος είπε...

Μου αρέσει να περιηγούμαι στα διάφορα blogs, κάποιες φορές από ενδιαφέρον, κάποιες από απλή περιέργεια, κάποιες από βαρεμάρα, όμως σαν αρχή αποφάσισα να μην έχω facebook, twitter, κλπ. Έτσι, δε γνωρίζω καν αν θα λάβεις το σχόλιο μου, θα ήθελα όμως να σου πω ότι η σελίδα σου είναι από τις πιο ωραίες κι ενδιαφέρουσες που έχω δει, όσον αφορά και το περιεχόμενο και το στιλ. Κυρίως, δεν διακρίνω το λεγόμενο "δήθεν" κι είναι αυτό που κάνει τις αναρτήσεις σου τόσο πλούσιες κι αξιόλογες. ΜΠΡΑΒΟ! Φιλικά (μιας και σ'έχω γνωρίσει ήδη) Φρίντα.

Poet είπε...

Ναι, όταν φεύγει κανείς παίρνει μαζί του εικόνες της ομορφιάς, παίρνει μαζί του και τη μορφή των αγαπημένων του αλλά, με την πάροδο του χρόνου, όλα αυτά γίνονται μια πληγή. Ένας καημός. Και μια λαχτάρα για την επιστροφή στην πατρίδα.

Ωραίες φωτογραφίες για μια φορά ακόμη, Μαρία μου.

Margo είπε...

@ElenaG..

Όπως βλέπεις καλή μου φίλη, Έλενάκι μου γλυκό, άργησα πολύ να απαντήσω αλλά αυτό δεν είναι από λάθος. Η μονίμως αργοπορημένη φίλη σου σε γλυκοχαιρετά και λαχταρά να σε δει. Φιλιά πολλά πολλά!

Margo είπε...

@Eva Psarrou..

Από μπροστά μπορεί να περνώ Εύα μου και να μην τα βλέπω μερικές φορές. Όταν γινόμαστε κυνηγοί του χρόνου και όλων αυτών που μας φορτώνουν την ψυχή κάθε μέρα χάνουμε την ίδια τη ζωή. Ευτυχώς που υπάρχει και η τέχνη φωτογραφική ή μη που τόσο σωστά έθεσες ως πάγωμα των στιγμών.

Καλό βραδάκι Εύα μου

Margo είπε...

@Mariela..

Ναι Μαριέλα μου το ξέρω και γι αυτό χαμογελώ συνέχεια :-)

Margo είπε...

@agrimio..

Εγώ ευχαριστώ που μοιράζεσαι ότι πιο πολύτιμο έχεις. Ευχαριστώ και για το βίντεο. Πράγματι μου άρεσε πολύ!

Φιλάκια πολλά αγριμάκι μου

Margo είπε...

@ΛΙΑΚΑΔΑ..

Καλωσόρισες Λιακάδα! Πολύ όμορφο και αισιόδοξο nickname :-)

Πολύ όμορφα συμπλήρωσες ήχους και αρώματα που εγώ λόγο του νησιού τα έχω ξεχασμένα ;-)

Να σαι καλά!

Margo είπε...

@kiki..

Ώρε Κική παρεξήγησες. Έγραψα Αν, για τα ξενιτεμένα μας ήταν τα υπόλοιπα ;-)

Margo είπε...

@Φρίντα..

Όπως βλέπεις έλαβα το σχόλιό σου και θερμά ευχαριστώ για τον κόπο που έκανες να μου γράψεις. Τα λόγια σου μου δίνουν δύναμη να συνεχίζω όπως νιώθω, γιατί αυτό έχω κάνει έως τώρα. Χαίρομαι αν κάποιοι, ακόμη κι αν είναι λίγοι, φίλοι έχουν κάτι να πάρουν από αυτό τον χώρο.

Και σε παρακαλώ την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε να μου συστηθείς ως Φρίντα ;-)

Καλή σου νύχτα!


Margo είπε...

@Poet..

Κάποιοι επιστρέφουν Τόλη μου άλλοι όχι. Κάποιοι συνεχίζουν να λατρεύουν την πατρίδα με ότι αυτό σημαίνει και κάποιοι την μισούν για όσα δεν μπόρεσε να τους προσφέρει.
Ξέρω πως είσαι από τους πρώτους που γύρισε πίσω . Δεν είναι τυχαίο που είσαι ποιητής..

Να σαι καλά Τόλη μου

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Να μεταναστεύσουμε δηλαδή;! Και σε εμάς στην Ελλάδα, ναι;

Που αγαπάμε φανατικά Margo και το άρωμα που διαχέει...

Καλό σου βραδάκι, αγαπημένη!

roadartist είπε...

Μα τι όμορφες φωτογραφίες! Τι πανέμορφη χώρα θεέ μου, και πόσο την έχουμε υποτιμήσει.
Υπέροχες γωνιές, να μπορείς να τις χαίρεσαι, ακούς;
Σε ευχαριστούμε για το ταξίδι, φιλιά!!!

Μαίρη (Ginger) είπε...

Καλώς σε βρήκα κι από δώ Margo μου. Αυτό το γαλάζιο της θάλασσας που φέρνω στην καρδιά μου λείπει απ'τα μάτια μου κι αυτό με βασανίζει. Δίνω κουράγιο στη ζωή μου να πάει πιό πέρα μόνο και μόνο γιά να ζήσω κάποια μέρα κοντά της. Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες σου. Θα περνάω συχνά απ'το χώρο σου. Ομορφα να περνάς!

Μαίρη (Ginger) είπε...

επεστρεψα να σου πω ότι μοιραζόμαστε άλλη μιά αγάπη, τον Ψαραντώνη το Δία. Νά'σαι καλά, υπέροχο το τραγούδι, τη μουσική Θεέ μου, τι φωνή ανθρωποθεική, τι λόγια.....!

Side21 είπε...

Εγώ δεν θά 'φευγα να πάω πουθενά !!!
αφίνοντας πίσω μου έναν τέτοιο Παράδεισο με τις ομορφιές του ...
Την καλησπέρα μου ...

Margo είπε...

@η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα..

Καναρινένια μου, μια καλησπέρα να σου στείλω και την αγάπη μου.
Μένουμε Ελλάδα και την αγαπάμε, πώς αλλιώς;

Όμορφα να περνάς φίλη μου..

Margo είπε...

@roadartist..

Υπέροχη Ροντάκι μου και με όμορφους ανθρώπους. Λίγο έχουμε χάσει την αρμονία μας αλλά θα την ξαναβρούμε με νέες παραμέτρους.
Φιλιά πολλά πολλά!

Margo είπε...

@Ѧαяʏ-Ǥιиɢɛя©..

Τζίντζερ καλωσόρισες και στη δική μου γωνιά.
Λίγο την παραμελώ τελευταία οι ρυθμοί μου με δυο μικρά παιδιά έχουν εντελώς αλλάξει. Προσπαθώ όμως να είμαι εδώ που αγαπώ :-)

Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις..
Σε φιλώ!

υ.γ. σου εύχομαι ότι ονειρεύεσαι να γίνει και γρήγορα!

Margo είπε...

@Side21..

Μα.. ποιος τρελός θα άφηνε την Σάμο, για να πάει που;;;;

Να τον χαίρεσαι τον τόπο σου αγαπητέ Side.
Nα σαι πάντα καλά!

Velvet είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.