21 Φεβ 2014

παιδική.. χαρά (;)



Μία παιδική χαρά εμφανώς παραμελημένη. Ποιος νοιάζεται;
Ίσως μερικές μαμάδες που θα ήθελαν να πηγαίνουν τα παιδιά τους για να παίξουν.


Ίσως οι εκπαιδευτικοί από το γειτονικό δημοτικό σχολείο των 340 μαθητών, όπου επισκέπτονται αυτή την περιοχή στους καθιερωμένους περιπάτους τους. Φυσικά τα παιδιά δεν μπορούν να παίξουν εκεί. Περιορίζονται στο πάρκινγκ της ευρύτερης περιοχής η οποία όλη μαζί έχει δωριθεί στο Δήμο και στους κατοίκους του από δημότη του νησιού.


Προφανώς για να στηθεί δαπανήθηκαν κάποια χρήματα.
Πιθανόν περισσότερα απ΄όσα πραγματικά αξίζει (αχ αυτή η καχυποψία μου)..
Προφανώς δεν συντηρήθηκε ποτέ.


Αν λάβουμε υπόψιν μας πως το νησί μας στην τελευταία απογραφή, φάνηκε να έχει την χαμηλότερη μέση ηλικία στα 37 έτη το ερώτημα για την εικόνα αυτή γίνεται ακόμη πιο εύλογο. Το νησάκι μας έχει πολλά παιδιά. Πολλά όμως. Τέσσερα δημοτικά σχολεία, τέσσερα νηπιαγωγεία, πολυπληθές Γυμνάσιο και Λύκειο!


Βέβαια θα μου πεις, μα πώς κάνεις έτσι. Μία παιδική χαρά είναι. Μήπως στο νησί υπάρχουν άλλες που εξυπηρετούν τους λιλιπούτειους κατοίκους του;   Ω ναι, υπάρχει μία ακόμη μέσα στη χώρα σε καλή κατάσταση. Οι υπόλοιπες δύο είναι επίσης παραμελημένες.


Το θέμα μου δεν είναι  η παιδική χαρά. Αυτή είναι μόνο η αφορμή. Θα μπορούσε στη θέση της να είναι οι δρόμοι που δεν φτιάχτηκαν ποτέ όπως θα έπρεπε. Λίγο μπετό μόνο στις λακούβες όταν φτάνουμε στο αμήν. Η παντελής έλλειψη δημόσιας υγείας με ένα κέντρο υγείας στα πρόθυρα της διάλυσης.
Θα μπορούσε στη θέση της παιδικής χαράς να είναι το λαογραφικό μουσείο παραμελημένο κι αυτό δίπλα στα κύματα που το κατατρώνε χρόνο τον χρόνο.
Ας μην αναφέρουμε τα οικονομικά σκάνδαλα. Βρωμάνε και ζαίνουν που έλεγε κι η γιαγιά μου.


..και απέναντι σε όλα αυτά αγαπητέ ψηφοφόρε είσαι εσύ που την στιγμή που μπαίνεις στην διαδικασία να εκλέξεις τον καταλληλότερο που θα γνοιαστεί τον τόπο σου, τη χώρα σου, το μέλλον σου και αυτό των παιδιών σου, τον καταλληλότερο που θα διορθώσει ότι κατέστρεψαν οι προηγούμενοι, απλά ψηφίζεις αυτόν που θα σου δώσει τα περισσότερα. Εσένα και μόνο εσένα. Λίγο μπετόν έξω από την πόρτα σου, ένα μπρελόκ να κρεμάς τα κλειδιά σου, ένα σακουλάκι πασατέμπο για να περνάς την ώρα σου... Ποιος δίνει τα περισσότερα; Αυτόν ψηφίζεις. Πουλάς την ψήφο σου μαζί με τον ίδιο σου τον εαυτό και το μέλλον σου/μας όσο όσο! Ε, λοιπόν σου έχω νέα. Το εκλογικό σύστημα άλλαξε. Δεν θα ψηφίζει κανείς από συμφέρον. Θα υπάρχουν ειδικοί ανιχνευτήρες  στην είσοδο του παραβάν. Όταν θα διαπιστώνουν κίνητρα προσωπικού συμφέροντος θα αρχίζουν να βαράνε και δεν θα ξέρεις από που  να φύγεις μαζί και αυτός που σε δωροδόκησε. Γι αυτό, πριν είναι αργά, ψάξε, μάθε και κρίνε με γνώμονα το κοινό καλό.  Άντε μπας και αλλάξει αυτός ο τόπος. Να έρθει κάποιος εδώ βρε αδελφέ που είμαι κολλημένος τόσα χρόνια,  να μου βγάζει τα σαλιγκάρια από τη μύτη που δεν μ΄αφήνουν να αναπνεύσω!





54 σχόλια:

Roadartist είπε...

Καλησπέρα Μάργκο... Τα απλά τα κάνουμε δύσκολα, ξέρεις φοβάμαι ότι και όσοι θα έχουν να προσφέρουν και θα θέλουν να κάνουν καλή δουλειά, θα είναι σε δύσκολη θέση και θα φοβούνται να κατέβουν στις εκλογές με όλους αυτούς τους απατεώνες και τρελούς τριγύρω τους. Ότι χειρότερο αυτό πραγματικά. Μου φαίνεται ότι πλέον το μόνο που μπορεί να μας σώσει είναι η προσωπική δουλειά, όσο σε αφήνουν να δημιουργείς...

Margo είπε...

Οι εκλογές στην επαρχία όπου όλοι είναι γνωστοί δεν παίζονται. Ίσως είναι που όλα μαθαίνονται βέβαια. Υποθέτω πως η πολιτική παίζεται με τους ίδιους όρους παντού, γι αυτό και η πολιτικοοικονομική μας κατάντια.
Εύχομαι όμως και προσπαθώ να πιστέψω (μήπως και γίνει) να φεύγουν οι άθλιοι σιγά σιγά και να πάρουν θέσεις άνθρωποι ικανοί με όρεξη για δουλειά και όραμα το καλό όλων.
Καλημέρα φίλη μου.. και μην πάψεις ποτέ να δημιουργείς, κανείς δεν μπορεί να μας εμποδίσει!

ANAZHTHΣH είπε...

Στις προηγούμενες εκλογές ψήφησα για πρώτη φορά ως δημότης πλέον του νησιού.Όπως αντιλαμβάνεσαι μια ακόμη απογοήτευση...Φέτος σκέφτομαι να μην πάω καν και δεν ακούω κανένα επιχείρημα για το λάθος της αποχής, μουλάρωσα...

Πιστεύω στην ιδιωτική πρωτοβουλία - όσοι έχουν τα κότσια και την καλή προαίρεση και το χάρισμα να ξεσηκώνουν τους άλλους από την αδράνεια...

Margo μου ,δεν μπορεί, υπάρχει αρκετό ¨καλό¨, θα αναπνεύσουμε φρέσκο αέρα - και όχι κοπανιστό- κάποια στιγμή, προς το παρόν θα αρκεστούμε στις τζούρες...

μόλις μαζεύτηκα απ΄τους αγρούς,σε φιλώ γλυκά

syros2js είπε...

Τς! Τς! Τς!
Η καχυποψία σου δεν έχει όρια!!!
;-)
Όχι, πες: Δεν είναι μαγικό να "κυκλοφορήσεις" για βόλτα, για ψώνια, για δουλειά, για να ... πληρώσεις λογαριασμούς(!) και ξαφνικά να σε χαιρετάνε όλοι!
(Το ότι είναι ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ, όόόχι, δεν παίζει ρόλο!) χαχα!!!
Το χάλι μας το μαύρο!
Φιλάκια, γλυκιά μου!

Margo είπε...

@ANAZHTHΣH..

Δεν ξέρω Όλυ μου αν είναι λύση η αποχή. Αφήνουμε το κακό να δυναμώνει. Μήπως αντί να τους βλέπουμε να μας ξεσκίζουν τις ζωές, αρχίσουμε σιγά σιγά να μιλάμε και αργότερα αφού ενωθούμε οι μέχρι χθες απλοί και αδύναμοι πολίτες, να πάρουμε στα χέρια μας ευθύνες και έργα αλλαγής; Αρνούμαι να παραδώσω στις νεότερες γενιές αυτή την ψεύτικη εικόνα πολιτείας..
Καλή σου μέρα από.. παραδίπλα ;-)

Margo είπε...

@syros2js..

:-))))

Όταν πρωτοήρθαμε στο νησί δεν γνώριζαν πως ψηφίζουμε εδώ. Εμείς όμως είχαμε μεταφέρει τα δικαιώματά μας. Οι υποψήφιοι λοιπόν δεν μας "έβλεπαν" καν στον δρόμο. Ήμασταν αόρατοι κατά κάποιο τρόπο, ακόμη και για εμπλεγμένους συγγενείς. Την ημέρα των εκλογών, όταν παρουσιαστήκαμε στο εκλογικό κέντρο σαν να τους χτύπησε ρεύμα. Ξαφνικά μας είδαν!!!!!
Χαχαχαχαα

Levina είπε...

Παντού τα ίδια Margo μου... κι εδώ που είναι λίγα χιλιόμετρα έξω από την Αθήνα η ίδια εγκατάλειψη, η ίδια απαξίωση για τις ανάγκες, για τους ανθρώπους αυτού του τόπου… φυσικά και υπάρχουν παιδικές χαρές και χώροι άθλησης όπως σε κάθε γωνιά αυτού του έρημου τόπου αλλά παρουσιάζουν την ίδια εικόνα που δείχνεις και μόνο η ιδιωτική πρωτοβουλία κάνει κάτι ή ο ερχομός των εκλογών… Τότε πέφτει τσιμέντο στις λακκούβες, καθαρίζονται οι χώροι κι όχι πολλά πολλά… όσα βλέπει η πεθερά!
Κάπως έτσι διανύουμε τους χρόνους της ζωής μας καλό μου κορίτσι… πατροπαράδοτα με τους ίδιους πολιτικούς και τους γόνους τους που κληρονομήσαμε, με τα ίδια μιζαδόρικα παιχνίδια, με τα ίδια επαναλαμβανόμενα λόγια και υποσχέσεις.
Κοίτα τώρα που πλησιάζουν εκλογές πως θα πέσει χρήμα και μετά ξανακοίτα πως θα μας το ξεζουμίσουν στο τριπλάσιο…
Πάντως έχουν κι ένα καλό οι φωτογραφίες σου… μπόλικους κοχλιούς που όταν κόψει η πείνα μια χαρά τους βρίσκω προς βρώσιν :-)
Τα φιλιά μου και τις ευχές μου για καλό Σαββατοκύριακο !

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Ξαφνικά τα διαζώματα σε κεντρικούς δρόμους στολίστηκαν περιμετρικά με ξύλινες προστατευτικές σανίδες και γέμισαν λουλούδια.. Ημαρτον! Εκεί που τα σκουπίδια έκαναν πάρτι! Σκάφτηκε η κοντινή πλατεία να επεκταθεί η ρημαγμένη παιδική χαρά (σύμπτωση!)που μέχρι τώρα δεν πατιόταν κυριολεκτικά! Το παιχνίδι είναι στημένο και φοβάμαι πως τα μυαλά είναι κολλημένα! Ακουσα συζητήσεις πρόσφατα σε επαρχιακή πόλη που ενώ βιώνουν το αίσχος είναι κολλημένοι στα δικά τους "παιδιά"!!

Να είσαστε όλοι καλά και να έχετε ένα καλό Σ/Κ!

ΑΠΟΛΛΩΝ είπε...

Οι πάλαι ποτέ πολίτες αυτού του τόπου που κατάντησαν "κάτοικοι" δεν παραμέλησαν απλά δρόμους, παιδικές χαρές, κτίρια κ.ά.
Παραμέλησαν τη ζωή τους !
Την έδωσαν να τη ζουν οι αντιπρόσωποί/εκπρόσωποί τους.
Αυτό που ετοιμάζονται οσονούπω να ξανακάνουν. Και θα το κάνουν ξανά και ξανά και ξανά, μέχρι να μάθουν.
Να μάθουν ότι ο μόνος τρόπος για να περάσουν απ' αυτή τη ζωή με χαρά, είναι να τη βιώσουν. Οι ίδιοι.

Οι φωτογραφίες δεν δείχνουν μια "παιδική χαρά". Μια "παιδική λύπη" που φωνάζει ότι έχει φωλιάσει στις ψυχές των ανθρώπων, δείχνει.

_
Μάργκο εύχομαι να είσαι εν χαρά !

Dinos-Art είπε...

Το μεγάλο κακό προέρχεται από το γεγονός ότι οι περισσότεροι υποψήφιοι, δήμαρχοι και κοινοτάρχες, είναι παιδιά κάποιου κομματικού σωλήνα. Ας τους μαυρίσουμε λοιπόν όλους αυτούς και ας αναδείξουμε ανθρώπους που πραγματικά θέλουν να ασχοληθούν με τα κοινά για το κοινό καλό. Πολλά φιλιά Μαρία μου.

Margo είπε...

@Levina Vil..

Έχεις δίκιο Λεβίνα μου, όμως εκείνο το πατροπαράδοτα δεν μου κάθεται καθόλου καλά. Όχι επειδή το λες εσύ αλλά επειδή έτσι είναι και δεν μ΄αρέσει καθόλου. Δεν αντέχω άλλο το ίδιο σκηνικό βαρέθηκα να απογοητεύομαι...

Αν περιμένουμε από αυτούς τους κοχλιούς την πατήσαμε. Δεν τρώγονται είναι αυτοί που βγαίνουν στο τέλος του Χειμώνα. Εμείς τρώμε μόνο αυτούς που βγαίνουν με την πρώτη βροχή του χρόνου ;-)

Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη..

Αντιγόνη μου, τουλάχιστον ό,τι είδες ήταν για όλους. Εδώ πέφτουν μπετά στις αυλές ορισμένων. Μερικοί ψηφοφόροι ρωτούν στα ίσα. Μπετά θα μου δώσεις; Πώς να σε ψηφίσω; Η απόλυτη κατάντια :-(

Να σαι καλά Αντιγόνη μου.. σε φιλώ!

Margo είπε...

@ΑΠΟΛΛΩΝ..

Αυτό το ξανά και ξανά δεν ήρθε η ώρα να σταματήσει; Δεν διδαχτήκαμε αρκετά έως τώρα;;;

Βαρέθηκα να βλέπω την "παιδική λύπη" και επειδή δεν μπορώ να φωνάξω να λέω πως περνώ ακόμη ένα τεστ αντοχής...

Όλα καλά φίλε μου. Μέσα μου καλά, τα έξω να φτιάξουν θέλω :)

Margo είπε...

@Dinos-Art..

Ντίνο μου συμφωνώ! Λίγο ψάξιμο να τους ξεχωρίσουμε μόνο. Στα χωριά είναι πιο εύκολο. Φτάνει να το θέλουν οι πολλοί.

Σε φιλώ!

H.Constantinos είπε...

Λοιπόν, το θέμα τα έχει όλα!!
Εχει και εγκατάλειψη, έχει και την γοητεία των ερειπίων χωρίς να είναι ακριβώς ερείπιο, έχει και σαγηνευτική παρακμή, έχει και κάτι το πρώην χαρούμενο νυν απελπισμένο, έχει και χρώμα που δεν το συνηθίζουν τα ερείπια, έχει και μιά παιδικότητα που φλερτάρει με τον θάνατο!
Εχει και σκουριά!

Τα έχει όλα!! Τί άλλο θέλεις γιά να ξαναπιάσεις τα πινέλα!!

***Η δε φωτό με το ελατήριο και τα σαλιγκάρια, εκτός του ότι είναι από μόνη της ένα αυτόνομο θέμα απαίχτως σουρεαλιστικό, θα μπορούσε επίσης να εικονογραφεί εκπληκτικά συνταγή γιά χοχλιούς μπουμπουριστούς!

Ανώνυμος είπε...

Σ'ευχαριστώ που περνάς, συμπαραστέκεσαι, συναισθάνεσαι, συνανθίζεις.. μα προπαντώς που "λάμπεις" διακριτικά από απόσταση.. μαζί με όλους τους υπόλοιπους μικρούς μα αγαπημένους μου φάρους.. κι ακούτε τις σιωπές μέσα από τα λευκά σεντόνια..

Φιλιά πολλά από τη μακρινή Μελβούρνη



ΥΓ Κι εγώ βαρέθηκα - να ορίζουν άλλοι τις ζωές μας, τις δεκάδες μικρές ξενιτιές κι αποδημίες μας. Περίμενα ότι αυτή η κρίση θα οδηγήσει σε περισσότερες ιδιωτικές πρωτοβουλίες κι αυτοοργάνωση - μα περισσότερο σε αλλαγή νοοτροπίας. Όσο υπάρχουν Άνθρωποι.. δεν θα πάψω να ελπίζω. Θα τα πούμε κάποιο καλοκαίρι στην Πατρίδα :)

kovo voltes... είπε...

Όλο το σκηνικό μια ΕΛΛΑΔΑ. Και το χειρότερο της κομμάτι η αδιαφορία όχι μόνο απο τους εξουσιαστές, αλλά και τους πολίτες που πάμπολλες φορές ψηφίζουν κυριολεκτικά ως πρόβατα. Προσωπική δουλειά όπως λέει και η roadartist. Ο μόνος δρόμος Μάργκο μου. Βλέπω αυτές τις φωτό και σκέφτομαι "καλύτερα να την ξεχορταριάσουν δύο χέρια πολίτη, γιατί αν περιμένεις απο τους πολιτικούς..."...ούτε σε χίλια χρόνια...

Βίκυ Δερμάνη είπε...

η γιαγιά μου θυμόταν... η μαμά μου και εγώ θυμόμαστε... τα ίδια και τα ίδια και τα ίδια... ώσπου ήρθαν να ζήσουμε και τα ακόμα χειρότερα. από πολιτικούς τρισάθλιους των τρισάθλιων, από ψηφοφόρους ανεύθυνους και κατ' αντιστοιχία ξεπουλημένους όπως και οι πολιτικοί.
τέτοιοι "πολίτες" είμαστε, έτσι θα παραμείνουμε; της ζωής μας καθημερινοί "αυτόχειρες"; και τα παιδιά; τα παιδιά μας τι φταίνε; με τι μούτρα θα τα κοιτάξουμε στα μάτια; αυτά, το παρόν και το μέλλον τους;
οι φωτογραφίες σου Μαρία μου, οι τόσο χαρακτηριστικές, δεν απεικονίζουν τούτη την παιδική χαρά μόνο, αλλά και ολάκερη τη ζωή μας...

Άιναφετς είπε...

Μάλιστα... μόνο αυτό θα πω γιατί αν αρχίζω να γράφω για το κράτος θα γράψω αυτό που λένε σεντόοοοοοοοοοοοοονι!
Αλλά θα πω τι βλέπω να γίνεται πια σιγά-σιγά: Οι πολίτες (μαμάδες και μη) οργανώνονται, καθαρίζουν παιδικές χαρές, σκουπίζουν πεζοδρόμια, κλείνουν λακκούβες πχ στο δρόμο "μου", μαζεύουν τα σκουπίδια γύρω απ΄τους κάδους και πάνε φαγητό στις γριούλες που δεν μπορούν να μετακινηθούν...
Μόνο έτσι, αρχίζοντας πρώτα βάζοντας τάξη στο μέσα μας και μετά γύρω μας!
ΑΦιλιά και καλό δημιουργικό Σ/Κ!

ξωτικό είπε...

Κι όσο σκέφτομαι οτι μιλάμε μάλλον για πλούσιο δήμο γίνεται ακόμα πιο άγριο....
Όμως δεν θα σταθώ στα αυτονόητα λυπηρά αλλά στο πόσο χάρηκα για το νεανικό μέσο όρο και τα πολλά παιδιά που έχει το νησί κυρίως ,αλλά και με τις δικαστικές διώξεις επιτέλους ,ε τουλάχιστον ν'αρχίσουν λίγο να φοβούνται οι επόμενοι επίδοξοι ..... και να ξεθαρρέψουν οι έντιμοι και να τολμάνε μιλάνε και να καταγγέλλουν και να απαιτούν και να συμμετέχουν γιατί αλλοιώς δεν γίνεται ......

Κατά τα άλλα όπως τα είπε ο Κωνσταντίνος ;-))

Μην πάψεις να.... σπέρνεις σπόρους Μάργκω μου ,πάντα κάτι πιάνει .

Και βέβαια...μελέτη ,πολύ μελέτη, για την ψήφο μας ,γιατί ο ανιχνευτής έδειξε πως ούτε πιο είναι το αληθινά συμφέρον δεν καθόμαστε να σκεφτούμε λιγάκι......

υγ. Όταν ήταν ανθισμένα και καταπράσινα τα χορτάρια όμως θα ήταν τουλάχιστον πολύ ωραία εικόνα ;-)

φιλούδιαααααα

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Εγκατάλειψη, γοητεία των ερειπίων (!!!), σαγηνευτική παρακμή (!!!), κάτι το πρώην χαρούμενο νυν απελπισμένο, σκουριά... όλα τα έχει! Μόνο που της μοιάζω :) Για να πιάσουν δουλειά τα πινέλα χρειάζεται κάτι παραπάνω από μοντέλο. Πώς λέμε κάθε πέρσι και καλύτερα; Υπομονή και αποδοχή της κατάστασης και που θα πάει, θα περάσει κι αυτό..

Άπαιχτο το σχόλιο γενικώς, σε φόρμα σε βρίσκω :)
Ε, τώρα να μην ρωτήσω κι εγώ τι κάνουν τα δικά σου πινέλα ;-)

Margo είπε...

@agrimio..
Αγριμάκι μου καλή δύναμη σε όλους σας. Ότι είναι να πάει καλά....

Με την ελπίδα κι εγώ και με την προσπάθεια κι ας μοιάζει κάποιες φορές μάταιη. Δεν πηγαίνει τίποτε χαμένο πιστεύω..

Και βέβαια θα τα πούμε στην Πατρίδα. Κάνε μας τέτοιο δώρο μικρό και θα δεις τι έχει να γίνει :-)))))
Σε γλυκοφιλώ!

Margo είπε...

@kovo voltes...

Εφέτος βολτίτσα μου οι πολίτες βγήκαν στους δρόμους και μάζεψαν σκουπίδια γιατί ο Δήμος δεν είχε πετρέλαιο για τα σκουπιδιάρικα. Μετά χάλασαν τα σκουπιδιάρικα και ξαναβγήκε ο κόσμος στους δρόμους. Το καλοκαίρι οι τουρίστες φωτογράφιζαν τους ξεχειλισμένους κάδους. Είναι όλα τόσο ρημαγμένα που δεν φτάνει ο εθελοντισμός. Από την άλλη μας ρημάζουν στους φόρους. Προσωπική δουλειά, ναι συμφωνώ, αλλά και οι υπεύθυνοι να πάνε στα σπίτια τους και να αναλάβουμε όλοι οι άλλοι!
Καλό ξημέρωμα :)

Margo είπε...

@Βίκυ Δερμάνη..

Στις ερωτήσεις σου Βίκυ μου θα απαντούσα με ένα μεγάλο φαρδύ πλατύ ΟΧΙ!!!
Δεν θα παραμείνουμε έτσι. Δεν θα ανεχτούμε πια την ανευθυνότητα και την ξιπασιά. Να διώξουμε τον φόβο. Τι έχουμε να φοβηθούμε; Τι έχει μείνει για να χάσουμε;

Όταν πήγα σε εκείνον τον χώρο έτσι ένιωσα, πως έβλεπα την Ελλάδα ολάκερη, που όμως λίγο αν φροντίσουμε θα ξαναγεμίσει ζωή, χαμόγελα και ελπίδα. Λίγο λίγο, πρώτα την γειτονιά μετά το Δήμο μας και αργότερα όλη τη χώρα.
Φιλιά πολλά λυχναράκι μου :)

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Αυτά γίνονται μαγισσούλα μου ευτυχώς. Απ ότι φαίνεται ο κόσμος και θέλει και μπορεί. Μα δεν φτάνει μόνο αυτό. Πρέπει να καταφέρουμε να διώξουμε τους ανέντιμους. Όσο κι αν συνεισφέρουμε με προσωπική εργασία και προσφορά, ο τόπος δεν πάει μπροστά αν κάποιοι τον ξεζουμίζουν. Γιατί δυναμώνουν και δεν αφήνουν τον ικανό και τον έντιμο να προσφέρει.

Καλό ξημέρωμα Κυριακής και πολλά ΑΦάκια :)

Margo είπε...

@ξωτικό..

Ξωτικό μου οι διώξεις ξεκίνησαν αλλά οι υπόδικοι βάζουν ξανά υποψηφιότητα μιας και η δίκη αναβλήθηκε για το καλοκαίρι. Αν λέει καταδικαστούν τότε θα δουν τι θα γίνει. Κατάλαβες; Δεν έχουν τσίπα επάνω τους. Επιμένουν να ζητούν την στήριξη του κόσμου. Αν δεν καταστρέψουν εντελώς το νησί δεν θα σταματήσουν....
Τα έχω πάρει αν κατάλαβες και πετάω φλόγες :)

υ.γ. Εφέτος δεν ξέρω αν θα δούμε χορτάρια ανθισμένα. Αν δεν βρέξει λίγο, το Πάσχα θα έχει την ξεραΐλα του Καλοκαιριού. Οι υπεύθυνοι ψάχνουν τρόπους να υδροδοτηθεί το νησί (δεν είχε προβλεφθεί η ανομβρία!) Πάντως σπόρους θα πετάξω κι ότι πιάσει ;-)

Φιλιά πολλά πολλά :)

love2love είπε...

σε περιμένω στο Blog Μου

dodo είπε...

"... το νησί μας στην τελευταία απογραφή, φάνηκε να έχει την χαμηλότερη μέση ηλικία στα 37 έτη...": Αυτό θα ήθελα να κρατήσω- μού αρέσει πολύ!

Poet είπε...

Χειροκροτώ τις ευγενικές σου φιλοδοξίες, Μαρία μου, και εύχομαι να αξιωθείς και να αξιωθούμε όλοι αυτή την ουτοπία!

Μου θύμισες τον πατέρα μου που μου έλεγε: «εσύ, βρε, θα αλλάξεις το ρωμέικο;»

fractal είπε...

καλημέρααααααααααααααααααααααααααααα

http://www.youtube.com/watch?v=AOU_MWlqsSY

Διάττων είπε...

Δε θα ΄θελα να πολιτικολογήσω (και να μιλήσω πάλι για τη χαμέρπεια που μας διακρίνει και τα γνωστά). Θέλω να πιστεύω πως τις γνωρίζεις τις απόψεις μου. Αφήνω μόνο ένα ζεστό χαιρετισμό, να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με όλους τους δικούς σου...

Paraskevi Lamprini M. είπε...

ποιος νοιάζεται;;.. πολλοί... αλλά δεν είναι κι αρμοδιοι... ας ελπίσουμε στο ότι θα την κάνουν καιι πάλι να λειτουργησει... σωστά..κι αυτήν την Π. Χαρά.. και τις άλλες σαν κι αυτήν!

Άστρια είπε...

:) θα συμφωνήσω κατ' αρχήν με τον Κωνσταντίνο.
Και θα πω ότι η ανάρτησή σου ευαίσθητη για τα κοινωνικοπολιτικά και το περιβάλλον, και παρά την επιβαλλόμενη γκρίνια για του τι συμβαίνει και για του τι δεν βλέπουμε να γίνεται, έχει καλλιτεχνικότατες φωτογραφίες, (και δεν μπορώ να δω σε καμία περίπτωση κατ' επέκταση της φωτογραφίας τα σαλιγκάρια ως γεύμα:)
Το λαογραφικό μουσείο το είχα επισκεφτεί παληά, μικρό αλλά ήταν αξιοπρεπές.

Τυχερά τα μικρά σου Μargo μου, για πολλούς πολλούς λόγους!
Αλήθεια, (και το εννοώ) γιατί δεν βάζεις εσύ υποψηφιότητα;;; Είμαι σίγουρη ότι θα έχεις μεγάλη απήχηση και σίγουρα θα πρόσφερες πάρα πολλά!

Σε φιλώ πολύ πολύ
Καλό βραδάκι:)

Margo είπε...

@dodo..

..ένα νησί γεμάτο νιάτα και δυναμική. Αν δεν αλλάξει όμως το τοπικό κατεστημένο (σίγουρα και της χώρας) θα πάει χαμένο..

Καλή σου μέρα Dodo :)

Margo είπε...

Poet..

Ουτοπία; Δηλαδή να δεχτώ πως αυτό που λέμε σήμερα ρωμέικο δεν έχει καμιά ελπίδα βελτίωσης; Έχει ιδιαίτερη βαρύτητα να το λες εσύ Τόλη μου και ακόμη πιο μεγάλη να την λέει ο πατέρας σου...

Margo είπε...

@fractal..

σαν να ησυχάσαμε και πάλι φρακταλάκι μου. Δεν μας φτάνει ο άτιμος ο χρόνος.. αχ!

Margo είπε...

@Διάττων..

Φυσικά και τις ξέρω, δεν είναι καθόλου τυχαία η συνύπαρξή μας εδώ μέσα :)

Καλή σου μέρα φίλε μου!

Margo είπε...

@Paraskevi Lamprini M..

Έχω την εντύπωση πως θα μείνουμε με την απορία και την αγωνία της όποιας αποκατάστασης...

Margo είπε...

@Άστρια..

Υποψηφιότητα εγώ; Αν με ψήφιζαν τα παιδιά, οι πέτρες, τα πουλιά και τα χορτάρια μπορεί και να έβγαινα ;-))

Δεν ξέρω τι γίνεται αλλού αλλά ο κόσμος εδώ δεν ψηφίζει τον ικανό αλλά αυτόν που μπορεί να του δώσει κάτι, κυρίως μπετό. Ναι, ναι η ψήφος ανταλλάσσεται με μια βαρέλα μπετό. Ο καλός υποψήφιος είναι αυτός που μπορεί να μοιράσει μπετό. Να έπεφτε τουλάχιστον στο δρόμο θα ήταν καλά, μόνο πέφτει στις αυλές κάποιων σπιτιών!
Όσο πλησιάζουν οι εκλογές δεν μπορείς να φανταστείς τι πόλεμος γίνεται. Βλέπεις όλοι είναι γνωστοί και το κυνήγι των ψήφων είναι απίστευτο. Θυμίζει παλιές καλές Ελληνικές ταινίες:-

Πολλά πολλά φιλιά και φωτεινή καλημέρα!

Mariela είπε...

Μαργκό μου, μ' αρέσεις!!
Αν έβαζες υποψηφιότητα να είσαι σίγουρη πως θα έβρισκα ένα τρόπο να σε ψηφίσω!!
Θα πω ότι εγώ πλέον δεν περιμένω τίποτα από κανέναν. Αποφάσισα πως μόνο εμείς οι πολίτες μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά, προσφέροντας ότι, όπου και όποτε μπορούμε....
και φυσικά θα πω με τη σειρά μου, τι έγιναν εκείνα τα πινέλα;;

kat. είπε...

όχι και τοσο παιδική!
όχι και τόσο χαρά..


μεγάλο κρίμα!

Sidepap21 είπε...

Φίλη μου ...
Η ίδια κατάσταση επικρατεί & στην παιδική χαρά του χωριού μου (που κάποτε ήταν Δήμος!!!)
Ο Καλλικράτης διέλυσε τα πάντα ...
Δυστυχώς δεν ψηφίζουν τα παιδιά, τα πουλιά και τ' άλλα πλάσματα με κοινή λογική ...
Ψηφίζουν μόνο τα "δένδρα" !!!

Poet είπε...

Ασφαλώς έχει γίνει πρόοδος και μεγάλη μάλιστα τις τελευταίες δεκαετίες, Μαρία μου. Μερικές φορές όμως κανείς απογοητεύεται από την κατάντια των πολιτικών κάθε παράταξης αλλά και από τις αντιδράσεις ενός μεγάλου μέρους του εκλογικού σώματος που ψηφίζει φασίστες και φαιδρούς. Το ρωμέικο λοιπόν αλλάζει αλλά αλλάζει αργά, πολύ αργά και επίπονα.

Margo είπε...

@ Mariela..

Λες να το ξανασκεφτώ Μαριέλα μου. Εδώ έχουν βγει οι υποψήφιοι δήμαρχοι και ζητιανεύουν συμβούλους. Ίσως έχουμε και πέντε υποψήφιους.. από πενήντα συμβούλους; (!)
Τα υπόλοιπα κατ ιδίαν ;-)
Πολλά πολλά φιλιά!

Margo είπε...

@kat..

Επειδή οι σπόντες πάνε στην πολιτική και στο "φαινόμενο" των εκλογών, θα συμπλήρωνα.. όχι και τόσο δημοκρατία..

Καλησπέρα Kat...

Margo είπε...

@Sidepap21..

Κι εμείς κάποτε ήμασταν Δήμος. Τώρα ο Καλλικράτης όντως δυσκόλεψε πολύ τα πράγματα μα γίνεται και το άλλοθι της κακής διαχείρισης.
Εκλογές προ των πυλών, ποιος τη χάρη μας Σιδερή, άλλη μια ευκαιρία να αλλάξουμε τον κόσμο :-(
Να σαι καλά!

Margo είπε...

@Poet..

Έχεις δίκιο Τόλη μου. Δυστυχώς έχεις δίκιο..
Καλή σου νύχτα!

Roadartist είπε...

Πρώτο σχόλιο βλέπω ότι άφησα εδώ... πάρε και ένα στο τέλος με ευχές πασχαλινές... για υγεία και αγάπη :)

Διάττων είπε...

Δευτερολογώ για να σου ευχηθώ αγαπητή μου φίλη Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα. Καλά να περάσεις αυτές τις μέρες, πάντα με υγεία, χαρά κι αγάπη, με τους δικούς σου ανθρώπους...

syros2js είπε...

Δε γινόταν να μην περάσω να σου ευχηθώ!
Καλό Πάσχα & Καλή Ανάσταση, γλυκιά μου!
Να περάσεις υπέροχα!
ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

Poet είπε...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, Μαρία μου. Με υγεία, αγάπη, δημιουργική διάθεση.

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Όταν είδα την πρώτη φωτογραφία ξεγελάστηκα και αναφώνησα ααα τι όμορφα πυργάκια! Παράκατω κατάλαβα περί τίνος πρόκειται...

Χριστός Ανέστη καλή μου!

Ανώνυμος είπε...

Κοριτσάκι μου, πέρασα ν'αφήσω φθινοπωρινά δροσερά φιλιά από τη μακρινή Μελβούρνη. Μη χάνεσαι...

Νικόλας Τσάρας είπε...

καλησπέρα και καλώς σε βρήκα σε μια πολλή σημαντική ανάρτηση που σιγουρα με βρίσκει ομόφωνο!!!