3 Νοε 2014

Κοιτώντας ψηλά





Το απόφθεγμα του Ρουμί μου θύμισε τα λογάκια του μικρού μου. Ήταν γύρω στα πέντε. Ξύπνησε το πρωί και με ενθουσιασμό μου περιέγραφε το νυχτερινό του ταξίδι. Πετούσε μου είπε και μαζί του πετούσε και ο γατούλης του που κρατά τις νύχτες αγκαλιά. Χαμογέλασα και του είπα πως ήταν ένα όμορφο όνειρο. "Όχι μαμά ήταν αληθινή αλήθεια". Εντάξει... και συνέχισα να τον ετοιμάζω για το νήπιο. Δεν τον έπεισα όμως και μετά από λίγο μου λέει με σοβαρό ύφος "μαμά η καρδιά είναι που πετάει"
Είχε δίκιο, αυτή είναι η αληθινή αλήθεια...



Στην θαλασσένια μας με πολύ αγάπη...



μουσική: "Adagio for strings" Barber




40 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Πανέμορφο και τόσο "έτσι" Margo μου!
Και αν ακούγαμε λίγο πιο πολύ την καρδιά μας, είμαι σίγουρη πως και εμείς θα κοιτάζαμε προς τα πάνω αλλιώς...και τότε σίγουρα θα πετούσαμε!

Τι καλά που έκανες και αφιέρωσες αυτή ειδικά την ανάρτηση στην θαλασσινή μας φίλη!

ΑΦιλάκια καρδιάς, φυσικά!

ολα θα πανε καλα... είπε...

Καλή σου μέρα, καλή μου Μargo!

Πάνω που σε σκεπτόμουν σήμερα, για άσχετο λόγο, και είδα μόλις την καινούρια σου ανάρτηση!
Τα μικρά παιδιά είναι μεγάλοι ποιητές... Είχε δίκιο ο μικρός σου.
Ο Ρουμί, αξεπέραστος. Είναι όντως έτσι, το έχω νιώσει κι εγώ.
:-)
Πολλούς χαιρετισμούς! Δε μπαίνω συχνά αλλά σε θυμάμαι πάντα.

Roadartist είπε...

Τι όμορφο.
Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας αυτή την στιγμή. "αληθινή αλήθεια"
Καλή εβδομάδα! Καλό μήνα!

Mariela είπε...

Αργείς αλλά πάντα μας αποζημειώνεις.... Υπέροχο!!

ΦΛΩΡΑ είπε...

Πράγματι η καρδιά πετάει ως τα βαθιά γεράματα!!!!

ξωτικό είπε...

Ούφφφφφ τι καλό το μικρό
και τι καλά να'χει μάννα που να ακούει με την καρδιά......

Αλλά κι οι φιλενάδες της καρδιάς ξέρουν να ανταμώνουν στο φωτεινή αυλή του ουρανού για μια τρυφερή δυναμωτική αγκαλιά ......

Μα πόσο σας αγαπώ ......

υγ. Μα ΤΙ φωτογραφίαααα !!!!!!
εκεί που άλλος δεν βλέπει ...τίποτα κι όμως πόσο μιλάει !!!!!!!!!!

Poet είπε...

Είναι εκπληκτική η σοφία της αθωότητας, από τις πηγές της ύπαρξης. Ας ακούμε τα παιδιά.

Μου θύμισες και κάτι άλλο : "Two men looked out from prison bars, one looked at the mud, the other at the stars".

Κι ένα ακόμη: "The heart is its own place and in itself can make hell of heaven, heaven of hell".

MYSTELIOS είπε...

Πολύ όμορφο !!!
Καλή σου μέρα Margo !!!

Dinos-Art είπε...

Παραφράζοντας σχετικό μαθηματικό απόφθεγμα, διαβάζοντας την ανάρτησή σου, λέω: "Καρδιά ορά και καρδιά ακούει". Μακάρι, αλλά...Πολλές φορές τον δρόμο αυτό μας τον δείχνουν τα μικρά παιδιά. Πολλά φιλιά Μαρία μου!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

"Όχι μαμά ήταν αληθινή αλήθεια".
Ετσι είναι μικρό μου!!!

Να είσαστε όλοι καλά Margo μου!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Αυτές, οι μικρές Αναστάσεις από τα χείλη των παιδιών, είναι το ανεκτίμητο Δώρο της ζωής μας. Εσύ είχες την ικανότητα να το διακρίνεις και να το χαρίσεις και σε μας. Μέλημά μας, να σταθούμε δίπλα και σε όσους δεν μπορούν να το δουν φορώντας τις παρωπίδες της καθημερινότητας και χάνουν πολύτιμες στιγμές της ζωής τους.
Ανεπανάληπτες στιγμές.
Σε ευχαριστώ πολύ για την προσφορά σου Μαρία μου.
Να μου τον φιλήσεις τον παίδαρο και για να μη έχουμε παρεξηγήσεις και την κούκλα την μεγάλη.

~reflection~ είπε...

Οι μικροί Δάσκαλοι είναι οι πιο Μεγάλοι!!!

Φιλί.

Φρίντα είπε...

Τι γλυκιά απάντηση που έδωσε το αγόρι σου! Τα χρόνια της αθωότητάς του, είναι αυτά που τον καθοδηγουν και ορίζουν τη σκέψη και τα συναισθήματά του. Αγνά κι αρχέτυπα. Και, κυρίως, υπενθυμίζουν σε όλους εμάς τους "μεγάλους", "έμπειρους" και "σοφούς" ότι υπάρχει η έμπρακτη, απλή, αλήθεια. Η ταύτιση λόγου του Ρουμί με το παιδί σου, μόνο τυχαία δεν είναι.
Να είστε όλοι σας καλά και να φροντίζετε τον πολύτιμο εαυτό σας.
Φιλιά από καρδιάς!
Φρίντα :)

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Έχεις στο σπίτι ενα μικρό Rumi..

Unknown είπε...

Τα φτερά στην καρδιά τα ράβει ο νους.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια! Γέννησες έναν μικρό Πρίγκηπα!

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Αυτό το αλλιώς είναι το μυστικό μαγισσούλα μου. Εσύ που ζεις μακριά από τα φώτα της πόλης θα πρέπει να βλέπεις και τ΄ αστέρια τη νύχτα. Σαν τα κοιτάς δεν σταματά ο γήινος χρόνος ;-)

ΑΦάκια πολλά πολλά :-)

Margo είπε...

@ολα θα πανε καλα..

Γωγώ μου καλησπέρα!

Κρατώ σε ένα τεφτέρι τα λογάκια του. Ένα κι ένα! Μου δίνουν ιδέες και πολλά χαμόγελα :-)
Πολλούς χαιρετισμούς κι από μένα...
υ.γ. Αραιώνουμε αλλά δεν ξεχνάμε :-)

Margo είπε...

@Roadartist..

Ευχαριστώ εγώ ροντάκι μου.
Όμορφο ξημέρωμα να έχεις...

Margo είπε...

@Mariela..

Ευχαριστώ Μαριέλα μου. Είναι γιατί αγαπώ τις συναντήσεις μας :-)

Margo είπε...

@FLORA GIA..

Στα γεράματα ακόμη παραπάνω πιστεύω. Εγκαταλείπει το κορμί και αναλαμβάνει η καρδιά ;-)

Margo είπε...

@ξωτικό..

Τα παιδιά ξωτικό μου είναι κυρίως αυτό κατά την ταπεινή μου γνώμη. Σοφία και αλήθειες ξεχασμένες από εμάς που μεγαλώσαμε και προσπαθούμε να ξαναθυμηθούμε μέσα από σοφά λόγια φωτισμένων ανθρώπων.

Πώς θα ήταν η ζωή μας χωρίς την αγάπη ξωτικούλι μου; Γεμίζει το σύμπαν θαύματα..
Ζωτική ανάγκη η παρέα μας...
Σε φιλώ!

Margo είπε...

@Poet..

Μα δεν είναι υπέροχα όλα τα μικρά στιχάκια με τα μεγάλα νοήματα;

Σε λίγο καιρό (περνάει γρήγορα) θα αρχίσεις και ως παππούς να ακούς τα λογάκια της μικρούλας ;-)

Margo είπε...

@ART-TRAVELLER..

Ευχαριστώ!
Να σαι καλά Στέλιο..

Margo είπε...

@Dinos-Art...

Συμβαίνει Ντίνο μου. Όχι από όλους αλλά από αρκετούς. Η καρδιά είναι που βλέπει, νιώθει και δημιουργεί :-)

Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη..

Η αληθινή αλήθεια έχει γίνει σλόγκαν μέσα στο σπίτι.. :-)

Ευχαριστώ Αντιγονάκι μου. Σε φιλώ!

Margo είπε...

@ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ..

Προσφορά; Δεν ξέρω Βαγγέλη μου. Απλά θέλω να μοιραστώ την χαρά μου με ό,τι όμορφο ζω που μου δίνει ζωή. Όπως παίρνω κι εγώ ομορφιά από εσάς. 'Έτσι συντηρείται ένα περιβάλλον θετικής ενέργειας. Αυτή πιστεύω πως θα είναι η επόμενη επανάσταση. Να συμπαρασυρθούμε όλοι σε μια δίνη θετικότητας. Τότε όλα θα αλλάξουν μαγικά χωρίς θύματα και βία :-)

Θα μεταφέρω τα φιλιά και στην κοπελάρα. Την είπε ο αδελφός της κοριτσάκι και παρεξηγήθηκε. "Ακούς εκεί να με πει κοριτσάκι εγώ είμαι κοπελάρα" χαχα :-)
Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@~reflection~..

Γι αυτό λατρεύω το επάγγελμά σας. Τώρα ακόμη περισσότερο!

Φιλί κι από μένα :-)

Margo είπε...

@Φρίντα..

Πόσες φορές νιώθω μέσα μου μικρή μπροστά στα μικρά! Και όταν έρχεται η στιγμή να τα διδάξω για τα πρέπει της καθημερινότητας και των υποχρεώσεών τους τότε έχω τα μεγαλύτερα διλήμματα.
Καλό ξημέρωμα φίλη μου

Margo είπε...

@Δάφνη Χρονοπούλου..

...που με παιδεύει ως επί το πλείστον

;-)

Margo είπε...

@Sea Fire..

Καλωσόρισες λοιπόν φλεγόμενη θάλασσα :-)

Margo είπε...


@ηλιογράφος..

:-)
Όταν θέλει είναι.
Τις υπόλοιπες ώρες είναι ένας τζαναμπέτης που με ταλαιπωρεί :-)

Paraskevi Lamprini M. είπε...

τι σοφό παιδί που έχεις!! να μου πεις.. σε ποιον έμοιασε!! χαχα..νάσαι καλά...να τον χαίρεσαι!!!...

Άστρια είπε...

Μα τι φωτογραφία! και πόσο ταιριάζουν τα λόγια Rumi που πετούν προς τον ουρανό!

Μα αυτό που με συγκίνησε πιο πολύ ήταν τα ποιητικά λόγια του μικρού σου περιστεριού.
Και ναι, αυτή είναι η "αληθινή αλήθεια" !:) *

φιλάκια πολλά καρδιάς!


* όπως σου έχω ξαναπεί, αυτή η κουβέντα της κόρης σου έχει πια καταγραφεί ανεξίτηλα και στο δικό μου λεξικό!:)

Άστρια είπε...

Και βεβαίως για την ξεχωριστή Θαλασσένια!

Margo είπε...

@Paraskevi Lamprini M..

:-))
Ευχαριστώ Παρασκευή μου :-)

Margo είπε...

@Άστρια..

Αστεράκι μου αυτή η κουβέντα είναι του μικρού μου γιου. Είναι επτά τώρα.
Σήμερα είχαμε μια κουβέντα.. ρωτάει η αδελφή του. "Τι είναι τσάμπα;""Χωρίς χρήματα" της απαντάω. "Δεν υπάρχει τίποτε τσάμπα" συμπληρώνει ο πατέρας της με έναν βαθύ αναστεναγμό. "Υπάρχει κάτι που είναι τσάμπα" πετάγεται ο μικρός. Η αγάπη :-)

Χάρη στα μικρά ανακαλύπτω πόσο πιστεύω στα παραμύθια και στη μαγεία,κυρίως σε αυτήν :-)

Καλό ξημέρωμα να έχουμε και καλή μας εβδομάδα!

Thalassenia είπε...

Αν είχα δει νωρίτερα αυτό το πολύτιμο δώρο καρδιάς, θα είχε γλυκάνει λίγο μια μεγάλη στεναχώρια.
Όμως και τώρα είναι χαρά μου, γιατί αυτό είναι φυλαχτό ψυχής, γι αυτό σε ευγνωμονώ.

Αγαπημένη μου Margo, βρίσκεις πάντα τρόπο να μας συγκινείς.
Εύχομαι εσύ και η οικογένειά σου να είσαστε καλά και να μοιράζεσαι μαζί μας αυτούς τους μικρούς θησαυρούς.


"Ζωτική ανάγκη η παρέα μας" και κάποιες στιγμές αλήθεια, αληθινή βοήθεια.
Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!

Να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου :)

Margo είπε...

Θαλασσένια μου ζωτική ανάγκη παρέα μας και μου λείπει πολύ..
Σ΄ευχαριστώ πολύ!

ολα θα πανε καλα... είπε...

@Margo:

:-)