26 Απρ 2012

η Margo-οικογένεια αφιερώνει!

Όλα ξεκίνησαν από ένα πακέτο που ήρθε ξαφνικά και είχε μέσα απ ' όλα.. γεύσεις, μυρωδιές, χρώματα, τέχνη... αγάπη! Όλα αυτά.. και πώς να ανταποδώσω; Αναρωτήθηκα.. Την ιδέα έριξε η κόρη μου. Μαμά να τραβήξουμε φωτογραφίες και να τις στείλουμε στη φίλη μας. Έτσι κι έγινε, μόνο που τις φωτογραφίες τις τράβηξε η ίδια. Εκτός από την πέμπτη που έφερα πιο κοντά, όλες τις άλλες δεν τις πείραξα καθόλου. Αφιερωμένες στη αγαπημένη μας φίλη, που μπορεί να παγώσει μια θαλασσένια στιγμή σε ένα μικρό ταπεινό κοχυλάκι και να το κάνει πολύτιμο στολίδι, κερδίζοντας την σκέψη μου κάθε στιγμή.. ;-)





















Η τελευταία είναι από τον μικρό μου.. αμετανόητος πειρατής, όποτε περνάμε από το ναυτικό μουσείο θέλει να πάρουμε το κανόνι στο σπίτι :-)

Από εμένα η μουσική...



Με πολύ αγάπη στη Θαλασσένια μας!





73 σχόλια:

Ange Alexiou είπε...

Ταλεντάκια τα μικρά σου. Μπράβο τους!
( Το μπλεδόγατο είναι ίδιο με τον δικό μας χαχα!)

Καλημέρα:)

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχη ανάρτηση, μαγικές φωτό, αγαπημένη μου Margo έχεις το μοναδικό ταλέντο να κάνεις τους ανθρώπους να ελπίζουν και να αισθάνονται όμορφα

ευχαριστώ με μια όμορφη μουσική
αυτή

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Μου προκάλεσαν μια ευχάριστη αίσθηση όλες οι φωτογραφίες σου.
Να είσαι καλά φίλη μου!!!

ξωτικό είπε...

"Kανόνι" όλη η οικογένεια !!!!!
ή κατά το ντύνει στολίζει νοικοκυρεύει
Ζωγραφίζει,φωτογραφίζει,μαγεύει !!!

Νομίζω οτι κάποια θα βουρκώσει και πολύ καλά θα πάθει!!!!!
Να είσαστε καλά και οι δυό σας να οδηγείτε τις ψυχές μας σε όμορφα μονοπάτια.
Ανεκτίμητο το πακέτο για τις παιδικές ψυχούλες!!!!!!
Πολλά γλυκά φιλιά με άρωμα αγάπης και αισιοδοξίας !!!

kariatida62 είπε...

Φωτογραφίες χαρακτηριστικές της πανέμορφης νησιώτικης Ελλάδας!
Η φωτό με την παπιά με ξετρέλλανε...
Καλημέρα και φιλιά στην Μargo-oικογένεια!

Levina είπε...

Πόσο μου αρέσει να βλέπω φωτογραφίες μέσα απο τα blogoσπιτάκια της γειτονιάς!! Καταλαβαίνω πόσο ανθρώπινα είναι όλα όσα λέμε, όσα γράφουμε!
Να είσαι καλά Margo μου,
πολλά φιλιά :))

yg. πάρε καλέ και εσύ ένα κανόνι, ωραιότατη φωλιά για κοτόπουλα είναι!!! χαχαχα

ElenaG είπε...

μα υπάρχει ωραιότερο δώρο από κομμάτια Ελλάδας και την αγάπη σας;...

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Θαυμάσιες όλες― & το κανόνι πώς καίει από τον ήλιο της μέρας τα βράδια του καλοκαιριού..
να τη χαιρεσαι συντοπίτισσα..

H.Constantinos είπε...

Εχει μάτι η μικρή!! -ε, είχε να μοιάσει...

zoyzoy είπε...

Η μικρή σου είναι κανονική φωτογράφος από τώρα!
Υπέροχες εικόνες!

Να τα χαίρεσαι και τα δυό!
Φιλιά θαλασσινά!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Ολοζώντανες φωτογραφίες όλο Ελλάδα!
Εκείνο το κανόνι μου αρέσει κι εμένα. Πες του μικρού σου ότι θα έρθει ένας παππούς να τον βοηθήσει να το πάρει, αλλά να το ....μοιραστούμε όμως! χα χα χα

magda είπε...

Μπράβο στα παιδάκια σου, εξαιρετικά ταλαντούχα!!!
Υπέροχη η χειρονομία της Θαλασσένιας μας και πολύ τρυφερή και η δική σας οικογενειακή ανταπόδοση!
Πολλά φιλάκια σ όλους σας

dodo είπε...

Λένε πως "το μήλο πέφτει κάτω απ'την μηλιά" ;-)

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Να στην κλέψω την κόρη σου; Νομίζω πως έχει να μου μάθει μερικά - έως πάρα πολλά - πραγματάκια... (και δεν κάνω πλάκα)

Μαργκοοικογένεια, η μαμουφοοικογένεια σας στέλνει "συντροφικούς" χαιρετισμούς!!!

Poet είπε...

Υπάρχει φιλία, υπάρχουν ευτυχισμένες οικογένειες, υπάρχει ταλέντο, ομορφιά και ευγένεια στη χώρα μας. Σε ευχαριστώ γι' αυτό το μήνυμα, Μαρία μου.

Thalassenia είπε...

Πολυαγαπητοί μου!
Άκουσα ξανά και ξανά την υπέροχη μουσική που μου χάρισες και χάζεψα τις πανέμορφες φωτογραφίες της γλυκιάς σου κόρης.
Σκέφτομαι πρώτα πόσο σωστή απόφαση ήταν να μετοικήσετε εκεί ώστε τα παιδιά σας να έχουν αυτή την ποιότητα ζωής. Να μεγαλώσουν σε ένα τόπο όπου η ομορφιά της χώρας μας τους προσφέρεται απλόχερα και η ευαισθησία που τα περιβάλλει να διακρίνεται μέσα από την οπτική τους.
Τελικά το ανταποδώσατε με τρόπο μοναδικό!!!!! Και σας ευχαριστώ.
Σήμερα κάναμε τα καλοκαιρινά φυτέματα και ήταν ξεκούραση ψυχής και σώματος, όταν ρίχνωντας μια ματιά εδώ πήρα το πιο γλυκό και γνήσιο δώρο μέσα από τα μάτια ενός παιδιού.
Αγαπητή μου Μargo-οικογένεια
σας ευχαριστώ για την "αγάπη σας"
Σας φιλώ γλυκά και πρώτα τα αγγελούδια σου.
υγ.Η μικρή σου εστιάζει πολύ καλά!

Aθηνά Π.Κ. είπε...

Eίσαστε μια οικογένεια καλλιτεχνική !! Πολύ καλή φωτογραφική ματιά η μικρή σου !!
Σίγουρα θα ναι χαρούμενη η φίλη σας με το δωράκι καρδιάς που της στέλνετε οικογενειακώς !!
Να σαστε καλά ,
πολλούς ανοιξιάτικους , σαμιώτικους χαιρετισμούς

Roadartist είπε...

Τέλειεςςςςςςςς, πόσο τυχεροί που μένετε σε ένα τόσο όμορφο τόπο! Αυτές δείχνε μας... εμείς χαιρόμαστε τέτοια μέρη λίγες μέρες το χρόνο ....
Φιλιά στα μικρά σου!

Μαρία είπε...

Kαλημέρα,Μαργκώ...Υπέροχες οι φωτογραφίες,υπέροχη και η αγάπη με την οποία τραβήχτηκαν...Τα συγχαρητήριά μου στους μικρούς φωτογράφους-καλλιτέχνες...Πολλά φιλιά...

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Το μήλο ή, μάλλον, τα μήλα κάτω από τη μηλιά...
Και δεν μιλάω μόνο για την καλλιτεχνική φλέβα και το σταθερό, σίγουρο χέρι, αλλά και το τρυφερό βλέμμα και, φυσικά, την ανοιχτόκαρδη επιλογή του "αντί-δωρου"!
Από την άλλη βέβαια, η αποδέκτις τα άξιζε όλα αυτά και με το παραπάνω!
Τα σέβη μου, Margo-οικογένεια!
μα και... την αγάπη μου :)

Μαριέλα... είπε...

Πολύ τρυφερή η αφιέρωση και ναι, η μικρή σου είναι απίστευτη...
δυστυχλως εδώ που είμαι δεν μπορώ να ακούσω το τραγούδι σου... θα το κάνω μόλις επιστρέψω!

Άστρια είπε...

Α! Μια θαυματουργή νεραϊδούλα και ένας ατρόμητος πειρατής:)!! (Θυμήθηκα κάποιες αναρτήσεις σου σχετικές Margo μου:))
Οι φωτογραφίες τους είναι πολύ όμορφες και σαν θέμα και σαν λήψη! Συγχαρητήρια!!!
Αλλά και στη μαμά γιατί έχουν τη σφραγίδα της ψυχής της!

Margo και Θαλασσένια, είστε υπέροχες και οι δύο:)!!
Σας φιλώ πολύ
καλό βραδάκι:)

Άιναφετς είπε...

Κατ' αρχάς έμεινα έκπληκτη από την επιλογή των θεμάτων της μικρής σου μαγισσούλας και αυτό δείχνει "μάτι" και δεν εννοώ, φωτογραφικό μάτι, αλλά ένα εσωτερικά πολύ ευαίσθητο μάτι και καθώς μεγαλώνει κοντά σε μια μαμά που και αυτή έχει άγρυπνο μάτι... αυτό δεν θα χαθεί!
Φτου (!) να μη την ματι-άσουμε!
Η μουσική επιλογή ταίριαξε επίσης απόλυτα στην αφιέρωση της αγαπημένης μας Θαλασσένιας!

ΑΦιλάκια σε όλη την όμορφη οικογένεια!

kovo voltes... είπε...

Γεύση αλμύρας μου'ρθε και όρεξη για ταξίδι, αλλά πολλές μέρες, μέχρι να κουραστώ απο την ξεκούραση...;)
Να'σαι καλά νησιωτάκι μου...

Ανώνυμος είπε...

Η γάτα όλα τα λεφτά! και το τραγούδι επίσης.

Margo είπε...

@misoagnosti..

Ένα τέτοιο γατί είχε και η μάνα μου που το λάτρευε, αλλά ήταν αλητάκος και όταν αλλάξαμε σπίτι δεν συμφώνησε με την αλλαγή και την έκανε :-)

Καλησπέρα και καλή μας βδομάδα!

Margo είπε...

@Silena..

Σιλένα μου ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την συντροφιά που με εμπνέει:-)
Δυστυχώς δεν μπορώ να ακούσω τη μουσική, η σύνδεσή μου σέρνεται!
Το φύλαξα όμως για μετά.. ευχαριστώ πολύ πολύ!

Φιλιά!!!!!

Margo είπε...

@Ρίκη Ματαλλιωτάκη..

Η παιδική ματιά Ρικάκι μου;-)

Και εσύ να σαι καλά Κρητικοπούλα μου:-)

Margo είπε...

@ξωτικό..

Χαχα όλα αυτά;
Κοίτα ποιος μιλάει όμως… φαντάζομαι τα ξωτικάκια σου;-)

Φιλιά και πολλές πολλές ευχές για την εβδομάδα που έρχεται…
κι ας είναι προ των εκλογών ;-)

Margo είπε...

@kariatida62..

Ευχαριστώ Καρυάτιδα που πιο Ελληνίδα δεν γίνεται!!!!
Άντε να φύγει και αυτή η βδομάδα να δούμε τα χαΐρια μας..

Φιλιά!

Margo είπε...

@Levina..

Φωλιά για κοτόπουλα; Μόνο να μην σε ακούσει ο μικρός..
ιεροσυλία!!!!!! :-))))

Καλησπέρες από τον δικό μου στον δικό σου κόσμο τον όμορφο:-)

Margo είπε...

@ElenaG..

Η αγάπη υπεράνω όλων Έλενα..
Φιλιά σου πολλά!

Margo είπε...

@Δάφνη Χρονοπούλου..

Ευχαριστώ Δάφνη μου..

Αν δεις τετραμελή οικογένεια να χαζεύει το κανόνι και έναν μικρό να φωνάζει να το πάρουμε επιτέλους μαζί μας.. θα είμαστε εμείς;-))

Καλή βδομάδα!!!

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Μπα, εκείνη έχει καλύτερο μάτι από της μαμάς. Έχει και κάποιες πολύ προχωρημένες αλλά θα τις αφήσω για άλλη φορά.. :-)

Margo είπε...

@zoyzoy..

Δεν της το πολυλέω γιατί θα χάσω KAI τη μηχανή μου;-)

Ευχαριστώ Ζουζού μου!
Σε φιλώ!

Margo είπε...

@ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ..

Χαχαχαχαα ναι θα του το πω και να είσαι σίγουρος πως θα το μοιραστεί μαζί σου. Αγαπά τους παππούδες και μάλιστα τους όμορφους;-))

Καλή βδομάδα Χριστόφορε!

Margo είπε...

@magda..

Ευχαριστώ Μάγδα μου.. πολύ!

Σε φιλώ!

Margo είπε...

@dodo..

Ελπίζω το μήλο να ξεπεράσει κατά πολύ τη μηλιά;-)

Όμορφο βραδάκι Dodo :-)

Margo είπε...

@μιά φορά κι ἕναν τρελλό..

Δεν χρειάζεται να μου την κλέψεις, μπορώ να στη δανείσω για λίγο ή και για περισσότερο, μήπως και σταματήσει το βούισμα που έχω στο κεφάλι.. μιλάμε για πολύ ενέργεια αυτό το παιδί θα με βγάλει νοκ άουτ;-))

Ευχαριστούμε για τους συντροφικούς χαιρετισμούς και ανταποδίδουμε!!!
:-)
Φιλιά

Margo είπε...

@Poet..

Υπάρχουν και ΑΝΘΡΩΠΟΙ που μας εμπνέουν που μας φωτίζουν τη ζωή με το έργο τους και την γλυκύτητα της ψυχής τους.. ευχαριστώ αγαπημένε μου Τόλη.
Να είσαι πάντα καλά!

Margo είπε...

@Thalassenia..

Θαλασσένια μου κάναμε το ελάχιστο. Η χαρά και η έκπληξη που πήραμε δεν περιγράφεται.
Ευχαριστούμε και πάλι!
Να είσαι πάντα μα πάντα καλά εσύ κι ο κόσμος σου..

υ.γ. καλή επιτυχία στον κήπο σας:-)

Φιλιά πολλά πολλά!

Margo είπε...

@Aθηνά..

Η μικρή αγαπάει πολύ τη ζωγραφική και τη φωτογραφία. Νομίζω πως θα είναι από τα πράγματα που θα την βοηθήσουν να εκφραστεί. Θα δείξει όμως είναι ακόμη νωρίς..
Πολλούς χαιρετισμούς και από εμάς Αθηνά μου..

Καλή Πρωτομαγιά σου εύχομαι!

Margo είπε...

@Roadartist..

Τέτοια και καλύτερα ροντάκι μου.. παντού βρίσκει κανείς ομορφιές, όπως στο κέντρο για παράδειγμα;-)

Καλή βδομάδα!!!!!!!!
Φιλάκια κι από εμάς:-)

Margo είπε...

@Όστρια..

Ευχαριστώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια αγαπητή Όστρια!
Καλή βδομάδα!

υ.γ. με έχεις ξεσηκώσει με τα υφαντά :-)

Margo είπε...

@Υπατία η Αλεξανδρινή..

Ευχαριστώ πολύ Υπατία μου και διπλοευχαριστώ για ένα ακόμη δώρο που έλαβα.. αλλά γι αυτό θα στα πω ιδιαιτέρως;-)

υ.γ. Όσο καλοκαιριάζει τόσο μου δημιουργείται η ανάγκη να σας συναντήσω.. τι καλά που θα ήταν μια μάζωξη της παρέας;

Φιλιά πολλά πολλά!!!!!

Margo είπε...

@Μαριέλα..

Ευχαριστώ Μαριέλα μου!
Καλή επιστροφή σου εύχομαι!

Margo είπε...

@Άστρια..

Πράγματι οι στόχοι τους δεν έχουν αλλάξει. Νεράιδα και πειρατής. Αυτά θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν χαχα!

Σε ευχαριστούμε όοοοοολοι μαζί με μια μεγάαααλη αγκαλιά :-)

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Να μην χαθεί μαγισσούλα μου.. αν κάτι λατρεύω στα μικρά παιδιά είναι ο ενθουσιασμός, η δημιουργικότητα, η φαντασία, δεν ξέρω αν θα τα καταφέρω να τα προστατεύσω όλα αυτά.. αλλά θα κάνω ότι μπορώ!

Πολλά πολλά ΑΦάκια:-)

Margo είπε...

@kovo voltes..

Να ξεκουραστείς από την ξεκούραση! Αυτό πές το και ξαναπέστο :-))

Καλή βδομάδα!
Φιλιάαααααα :-)

Margo είπε...

@ηλιογράφος..

Από γάτες εδώ δεν έχουμε παράπονο έχει παντού. Θα μπορούσαμε να αφιερώσουμε σε όλους τους φίλους της μπλοκόσφαιρας από μία;-)

Margo είπε...

Ουφ!!! Κατάφερα να τα δημοσιεύσω!

Από σύνδεση δεν τα πάω καθόλου καλά.
Αναρωτιέμαι μήπως και μας το χαλάνε για να μην ενημερωνόμαστε, ειδικά τώρα που τους καίει;;;;;

Για να ανοίξει η σελίδα χρειάζεται να περιμέεεεεεεενω πολύυυυυυυυ!

Eva Psarrou είπε...

Τι όμορφη οικογενειακή αφιέρωση σε μια συνοδοιπόρισσα που μόλις σήμερα γνώρισα! Σταθερή αξία το νησί!
(βραβειάκι σε περιμένει, φιλιά, καλή εβδομάδα! :)

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΡΓΚΟ ΜΟΥ , Η ΚΟΡΗ ΣΟΥ ΒΛΕΠΩ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟ!!!!!!!!!ΟΙ ΠΑΠΙΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ!!!!!!Ο ΓΚΡΙΖΟΣ ΓΑΤΟΣ ΠΟΖΑ Ε; ΤΟ ΚΑΝΟΝΙ!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ !!!!!!!!!!!

Magia da Inês είπε...

Olá!
¸¸.º°❤ °º✿

Passei para uma visitinha.
Belíssima série de fotos.
Bom 1º de Maio!
Boa semana!
Beijinhos.

Brasil.¸¸.º°❤
°º✿

Lyriel Bee είπε...

Υπέροχες οι φωτογραφίες, μπράβο στην φωτογράφο!! Καλό μήνα Margo, και πολλά φιλάκια :)

marilise είπε...

καλο μήνα margo οικογένεια υπέροχες οι φωτογραφίες

Margo είπε...

@Eva Psarrou..

Εύα μου τη θαλασσένια την ξέρω τουλάχιστον δύο χρόνια και την έχω συνβαντήσει μάλλον εκείνη ήρθε και με βρήκε εδώ στο νησί. Εξαιρετικός άνθρωπος όπως φαίνεται και στο blog της.

Θα περάσω κι ας άργησα λιγουλάκι;-)
Καλό μήνα να έχουμε!

Margo είπε...

@Effie's Sweet Home Designs..

Άσε Έφη μου γίνεται μάχη ποιος θα πρωτοπιάσει τη μηχανή. Τι έχω να τραβήξω.. είναι μόνο 6 και 4 σε λίγα χρόνια ούτε υπολογιστή θα μου αφήνουν ούτε τίποτα:-)

Καλό Μήνα!!!

Margo είπε...

@Magia da Inês..

Gracias Magia da Inês.

buen mes!!!

Margo είπε...

@Lyriel..

Ευχαριστώ Lyriel.
Καλό μήνα.. όμορφο και ευωδιαστό!
Φιλιά!

Margo είπε...

@marilise..

Καλό μήνα Marilese μου, να σαι πάντα καλά!

nameliart είπε...

Μας σεργιανάς στις κυκλαδίτικες ομορφιές και είναι ό,τι χρειαζόμαστε (εγώ τουλάχιστον) αυτή την εποχή...
Όλες οι φωτογραφίες είναι μιά-προς-μία! Η μικρή έχει άριστες προδιαγραφές φωτογράφου! Αλλά και ο μικρός, πολύ καλά το πάει... Μπράβο!!!

Οι Madredeus πολύ αγαπημένοι...

Φιλιά Margo μου και καλό μήνα σε όλη την οικογένεια!

Dinos-Art είπε...

Μπράβο, μπράβο σας Μαρία μου, πολύ τις χάρηκα. Καλό Σαββατοκύρικο, πολλά φιλιά.

kiki είπε...

Η κόρη πήρε την τέχνη σου! Και ο πειρατής επίσης! Μπράβο σε όλους!

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Κάνε πακέτο την γαλή με τον κύνο και στειλ' τα μου!!!

Υπέροχες όλες!!! να τα χαίρεσαι τα κουκλιά σου!!!

Πολλά φιλιά!!!

Margo είπε...

@Κατερίνα Διακουμή..

Κατερίνα μου αν και το χάλασε ο καιρός δύο μέρες τώρα το καλοκαίρι είναι εδώ ήδη δοκιμάσαμε τη θάλασσα και είναι ότι πρέπει για βουτιές;-)

Να σαι καλά!
Σε φιλώ

Margo είπε...

@nameliart..

Την μικρή δεν την προλαβαίνω. Μια την φωτογραφική μηχανή μια τον υπολογιστή (έχει μάθει να τις επεξεργάζεται κι όλα) στο τέλος με βλέπω να κάθομαι σε μια γωνιά να την κοιτώ. Μεγαλώνουνε πολύ γρήγορα..

Φιλιά πολλά Μελινάκι μου

Margo είπε...

@Dinos-Art..

Οι ημέρες πέρασαν Ντίνο μου πάει και το Σαββατοκύριακο, έρχεται ήδη το επόμενο.
Είμαι δύο ημέρες χωρίς καθόλου net όλο προβλήματα έχει και όχι τίποτε άλλο δεν ξέρω αν τελικά έχουμε κυβέρνηση;-)

Φιλιά!!!

Margo είπε...

@kiki..

Ο μικρός δεν κεντράρει καλά, κόβει κεφάλια τις βγάζει κουνημένες.. αλλά δεν έχει ασχοληθεί ιδιαίτερα. Η αδελφή του δεν τον αφήνει να ανασάνει!

Margo είπε...

@Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης..

Δεν έχεις παρά να έρθεις μια βόλτα από εδώ να τα δεις στο φυσικό τους περιβάλλον;-)
Γιάννη μου σ΄ευχαριστώ πολύ!
Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Tί φοβερό που είναι το κομμάτι; κόλησα!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Γεια σας, περαστικός είμαι μη σηκώνεστε, απλά βρέχει και νοστάλγησα λίγη μουσική. Ρώτησα λοιπόν και μου είπαν στης Margos θα πας, τρίτο στενό δεξιά, τέταρτο blog ευθεία. Άκουσα και μου άρεσε. Καλή μουσική παίζεται εδώ, καλές φωτογραφίες, καλοί άνθρωποι θα είστε. Γεια σας και πάντα να είστε καλά.

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Όταν τα ρινίσματα μιας ωραίας αυθεντικής ψυχής μεταβιβάζονται στους απογόνους της, αυτό είναι πράγματι ευλογία!

Να μου φιλήσεις τα πιτσιρικάκια σου, την φωτογράφισσα και τον πειρατή!

υ.γ. Οι φωτογραφίες χάρμα!