19 Φεβ 2012

ο Κίνδυνος!

Πριν κάποια χρόνια μία φίλη μου χάρισε τους χρησμούς του ι-τσινγ και τρία ταληράκια (τα θυμόσαστε τα ταληράκια μας?) που θα τα χρησιμοποιούσα για να «χτίζω» τα τρίγραμμα. Όταν θέλω να παίξω, κρατώ τα ταληράκια ανάμεσα στις παλάμες μου και αφού συγκεντρωθώ στο θέμα που επιλέγω τα ρίχνω. Η κορώνα που δίνει το 2 και τα γράμματα το 3.. τα προσθέτω και βγάζω άλλοτε ζυγό και άλλοτε μονό αριθμό.. έτσι χτίζω δύο τρίγραμμα που με οδηγούν στον αντίστοιχο χρησμό. Βέβαια θα προτιμούσα να μου τα πει κατευθείαν η Πυθία αλλά τέτοιες εποχές έχουμε έλλειψη τόσο από Πυθίες όσο και από ηγέτες. Το έκανα λοιπόν με τη σκέψη στην Ελλάδα μας… και μου έβγαλε το εξής:

Νερό με νερό: ο Κίνδυνος!

Αυτό το εξάγραμμο σημαίνει ένα βύθισμα, αφού κάθε γραμμή Γιαγκ βυθίζεται σε δύο Γιν και περικυλιέται σαν νερό μέσα σε φαράγγι. Είναι νερό που πέφτει από ψηλά και σχηματίζει χείμαρρους και δεν συναθροίζεται πουθενά, αλλά συνεχώς κυλά. Στον ανθρώπινο μικρόκοσμο το εξάγραμμο αυτό είναι η καρδιά, η ψυχή που ζει φυλακισμένη στο κορμί, η αρχή του φωτός και της λογικής.



- Η κατάσταση μιλά για άβυσσο, για κίνδυνο και μάλιστα κίνδυνο που επανέρχεται.
(μάγος είσαι?)
- Όμως με την επανάληψη του κινδύνου, συνηθίζουμε όλο και περισσότερο σε αυτόν.
(σωστό κι αυτό)
- Σαν το νερό εσείς συνεχίστε να κυλάτε, χωρίς να αποφεύγετε κανένα επικίνδυνο σημείο
(και να θέλαμε..),
- αφού τίποτα δεν θα επηρεάσει την ουσία της φύσης σας!!!!
- Θα βρείτε κίνδυνο και ενέδρες, αλλά εσείς θα ανοίξετε δρόμο.
(οι 300 δεν το βλέπω, κανέναν άλλον  έχεις να μας προτείνεις?)
- Στις δύσκολες περιστάσεις οπλιστείτε με ειλικρίνεια, γιατί μόνο έτσι θα νικήσετε.
(ειλικρίνεια? Ορισμό παρακαλώ!)
- Βαδίστε αργά, αλλά σίγουρα. Μη χασομερήσετε και μην χρονοτριβείτε γιατί η άβυσσος θα σας καταπιεί.
(τι θα?).......

Την επόμενη φορά θα ρωτήσω ποιους να πιστέψω, αυτούς που λένε πως πρέπει να ψηφιστεί το μνημόνιο για να μην πτωχεύσουμε ή αυτούς που λένε πως θα πτωχεύσουμε έτσι κι αλλιώς και το μόνο που θα πετύχουμε είναι να ξεπουληθούμε γενικώς και ειδικώς?
Ακόμη μία ερώτηση που έχω από την αρχή αυτής της ιστορίας. Άλλος δρόμος δεν υπάρχει, ή μνημόνιο ή το τέλος? Η πτώχευση είναι το τέλος?
Επιτέλους θα ενωθούμε ποτέ ως λαός?
Κι άλλη μια που με καίει πολύ. Ποιο κόμμα θα βγει στις επόμενες εκλογές;-))
Ε, μετά και από αυτή την ερώτηση θα βραχυκυκλώσει η "Πυθία" μου και θα με στείλει στην άβυσσο μιαν ώρα αρχύτερα.. :-)



H φωτογραφία δανεισμένη από εδώ!

μουσική: Gentle rain με τον Tony Bennett . Στο ραδιοφωνάκι το ακούμε με την Stacey Kent




66 σχόλια:

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

λοιπόν, τέτοια "Πυθία" έχω κι εγώ!
Η δικιά μου συνοδεύεται από πενηνταράκια (τα θυμάσαι εκείνα τα ελαχιστούτσικα κέρματα;).

Οφείλω να ομολογήσω ότι μου έβαλες ιδέες και πάω να σκαλίσω να βρω βιβλίο και κέρματα!

όμορφη μέρα Μαργκούλα μου :)

υγ: για τον χρησμό που σου έβγαλε τι παραπάνω σχόλιο να κάνω;

dodo είπε...

Μήπως νερό με νερό οδηγήσει σε κάθαρση;

Ευσεβείς πόθοι... ;-)

kariatida62 είπε...

Δεν την ξέρω αυτή την Πυθία!
Μου κέντρισες το ενδιαφέρον!

Εφ'όσον σου βγάζει νερό μη φοβάσαι καθόλου. Το νερό κινείται, ακόμη κα σε τελματώδη λίμνη μόλις σηκωθεί αεράκι κινείται....
φεύγει και παρασέρνει στο δρόμο του κάθε σκουπίδι...καθαρίζει!
Καλησου μέρα, Καλή Κυριακή νάχεις!

kovo voltes... είπε...

Τώρα αν σκεφτούμε ότι και η Πυθία έδινε αλληγορικούς χρησμούς γιατί ήταν μαστουρωμένη, μάλλον αντιλαμβανόμαστε ότι μια ζωή σ'αυτό τον τόπο μέσω πλαγίας οδού λειτουργούσαν όλα. Και παρ'ολα αυτά όμως τα αλήτικα κύτταρα μας έβρισκαν το δρόμο. Μια κάποια ελπίδα λοιπόν ζωής ακόμη και στην άβυσσο..;)

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Νερό με νερό..
Δεν γνωρίζω πώς μετατρέπεται σε κίνδυνο...

Αυτή η Πυθία σου μου είναι άγνωστη...
Το νερό δεν το σταματάει καμιά δύναμη... με ορμή θα σαρώσει τα σκουπίδια να τα φτάσει στη θάλασσα να καθαρίσουμε!

Καλή σου μέρα!

Effie's Sweet Home Designs είπε...

ΜΑΡΓΚΟ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΩΡΑΙΟ. ΕΓΩ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΝΕΡΟ! ΒΕΒΑΙΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΝΙΞΕΙ....ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΚΟΛΥΜΠΙ ΚΑΙ ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΞΥΓΟΝΟ ΜΑΖΙ...ΚΑΙ ΒΑΤΡΑΧΟΠΕΔΙΛΑ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ
-ΣΚΑΣΕ ΚΑΙ ΚΟΛΥΜΠΑ!
ΕΤΣΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ.....
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

Marina είπε...

Πιστεύω ότι οι ερωτήσεις που μπορεί "να απαντήσει" το I Ching αφορούν το προσωπικό επίπεδο του καθενός απο εμάς όπως "πώς θα αντιμετωπίσω το Χ πρόβλημα με τη δουλειά μου" και όχι το γενικό π.χ τι θα γίνει αν πτωχεύσει η Ελλάδα. Στο πρώτο κάτι μπορεί κανείς να ψυχανεμισθεί σχετικά με τη μέθοδο που θα ακολουθήσει + τη συναισθηματική φόρτιση για το δεύτερο γενικό ερώτημα που δεν αφορά άμεσα τον ερωτώμενο αλλά το κοινωνικό σύνολο, θα βγάλει μπούρδες. Και μετά τις 3 συνεχόμενες φορές, αν ρωτήσεις πάλι βλακείες βγάζει.

Προσωπικά το συμβουλεύομαι μόνο για να με βοηθήσει σε συναισθηματικές καταστάσεις, και περιστάσεις με τη δουλειά μου.

Marina είπε...

Και κάτι άλλο. Οσες φορές μου "έβγαλε" νερό στους χρησμούς, ξέρω ότι θα έχω μεγάλη συναισθηματική φόρτιση μπροστά μου όχι έρωτες και τέτοια αλλά οδυνηρά συναισθήματα ακόμη και δύσκολες περιστάσεις όπου η ψυχική μου ανθεκτικότητα δοκιμάσθηκε.

Marina είπε...

Το πρώτο σχόλιο πέταξε. Να σε καλημερίσω κατ' αρχάς και να σου πώ ότι το I CHing το συμβουλεύομαι εδώ και δεκαετίες σχετικά με πολύ ειδικές ερωτήσεις, τίποτα το γενικό. Αν ρωτήσεις "πως θ' αντιμετωπίσω το πρόβλημα με τον Χ" θα σου βγάλει κάποια λογική εξήγηση τόσο για του τι θα κάνεις, όσο και θα σου περιγράψει το πώς αισθάνεσαι μέσα σου γι' αυτό τώρα. Αν όμως ρωτήσεις "τι θα απογίνουμε αν πτωχεύσει η Ελλάδα" θα βγάλει βλακείες.

~reflection~ είπε...

Υπεροχο Κορίτσι,

τετοιεες τεχνοτροπίες με σαγηνεύουν...
Θα θυμίσω τον μαγικο ΚΥΚΛΟ του ΝΕΡΟΥ...
που αφήνει Υποσχεση πως Ολα θα περασουν ξανα από τις συντεταγμενες ευημερίας...


και επίσης, παραθετω το ΙΔΑΝΙΚΟ βιντεάκι του Δασκαλου Μπρους Λη:

Be water, my friend.... Be water!!!

http://www.youtube.com/watch?v=sonZq6ZnF90

Φιλάκι που κυλάει...

magda είπε...

Καταπληκτικό κείμενο Margo μου!!!!
Με χιούμορ, με λογικά και εύλογα ερωτήματα, που απασχολούν και διχάζουν όλους μας!!!
Σου στέλνω τις ευχές μου για μια καλή εβδομάδα-στα μέτρα του δυνατού-:) και πολλά φιλάκια

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Μα τι έκανα πάλι; Είχα αφήσει εδώ ένα σχόλιο το πρωί; Ή μήπως όχι; Σε καλό μου...
Τέλος πάντων. Έλεγα απλώς ότι στον δικό μας πολιτισμό το νερό είναι συνυφασμένο με την κάθαρση -σωματική και ηθική-, την κίνηση, τη ζωή εν τέλει! Μόνο της θάλασσας τους κινδύνους αναγνωρίσαμε, αλλά και αυτή την αγκαλιάσαμε και την ερωτευτήκαμε!
Βοηθάει αυτό καθόλου στη χρησμοδοσία;
Μια λαμπρή Κυριακή είχα ευχηθεί και πριν :)

A.G.Selena είπε...

Καυτά ερωτήματα!!! Μόνο μια Πυθία μπορεί να απαντήσει...όντως...

Κάποτε πίστευα πως ο Έλληνας μπορεί να μην αντιδρά, να κάνει πίσω, να δέχεται κτλ κτλ αλλά όταν φτάνει με την πλάτη στον τοίχο κάνει ντου και όποιον πάρει ο χάρος...
Πλέον πιστεύω πως ο Έλληνας είναι ένας καλομαθημένος, κοντόφθαλμος, παρτάκιας, βολεψάκιας που δε θα σηκωνόταν από τον καναπέ του ακόμα κι αν καιγόταν δίπλα το παιδί του (και για όσους βιαστούν να διαμαρτυρηθούν πως είμαι υπερβολική, ας σκεφτούν πως η απραγία τους, ο ωχαδελφισμός τους και η αδιαφορία τους καταστρέφει το μέλλον των ίδιων τους των παιδιών πρώτα από όλα)...
Όσο για την ένωση όλων των Ελλήνων πιστεύω πως τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά είναι αποτρεπτικά...

Λοιπόν σταματάω εδώ γιατί αλλιώς δε θα μαζεύομαι...

Κι αφού το ρίξαμε στις Πυθίες θα ρίξω κι εγώ την Ντέστε να δούμε τι θα μας πει κι αυτή... :)

Φιλιά πολλά!!!

Mariela είπε...

Καλημέρα Μαργκούλα!!
Κατάφερες να με κάνεις να χαμογελάσω παρόλο που αναφέρεσαι σε θέματα "καυτά" και ζόρικα...
Μια τε΄τοια πυθία είχα κι εγώ, ένα βιβλίο χρησμών δηλαδή (δεν ξέρω που βρίσκεται) μόνο που το έκανα κάπως διαφορετικά το ritual...
Σκεφτόμουνα την ερώτηση έκλεινα τα μάτια και στη συνέχεια άνοιγα μια τυχαία σελίδα...

όσο για τα ερωτήματα σου, για το μνημόνιο δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί το ίδιο έχω και εγώ... ομολογώ όμως πως δεν θα ήθελα να ζήσω μια "άτακτη χρεωκοπία", μάλλον δεν μπορούμε να φανταστούμε το σημαίνει αυτό ακριβώς...

Είμαι από φύση αισιόδοξη και έτσι ελπίζω πάντα για το καλύτερο, παρόλο που επηρεάζομαι πολύ από την περιρρέουσα ατμόσφαιρα.

Αυτό που βλέπω για τις εκλογές είναι μια πολυφωνική κυβέρνηση που ίσως να είναι και καλό.... (ελπίζω)!

Το παράκανα νομίζω σε αυτό το σχόλιο, σε φιλώ πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ρε Selena μπράβο.Ας αφήσουμε τις Πυθίες και τους χρησμούς, το σχόλιο της Selena τα λέει όλα.Τα ξύλινα τείχη εχουν πέσει εδω και λίγο καιρό Margo (3500 χρόνια) ομως εξαιρετική ανάρτηση όπως πάντα.

H.Constantinos είπε...

"Επιτέλους θα ενωθούμε ποτέ ως λαός?"
Αστο αυτό, άστο καλύτερα, μη το ρωτήσεις θα σε χαλάσει η απάντηση...

Δάφνη Χρονοπούλου/ Daphne Chronopoulou είπε...

Σωστά σου έβγαλε Νερά. Διότι κατά τον κινέζικο συμβολισμό το Νερό είναι το Χρήμα. Άρα η απότομη παράλογη (άγρια0 ροή των δανείων... (θα έλεγα)..
Tip: Σου εύχομαι αφού ασχολείσαι να σου χαρίσει κάποιος τα αυθεντικά κινέζικα με την τρύπα (ή έστω παλιές δεκάρες μας) που όταν δεν τα χρησιμοποιείς να τα δένεις με κόκκινη κορδέλα πριν τα κρύψεις μακριά από επιρροές και βλέμματα..

Margo είπε...

@μιά φορά κι ἕναν τρελλό...

Έχω κρατήσει από όλα τα παλιά νομίσματα και χαρτονομίσματα και δεν το θυμόμουν μάλιστα. Τα βρήκα μια μέρα που συγύριζα. Όταν τα είδα νοστάλγησα εποχές πιο.. Ελληνικές..

Έπιασα τους χρησμούς την βραδιά που περιμέναμε τι ΝΑΙ ή το ΌΧΙ. Δεν μπορούσα να κάτσω σε καρέκλα από τα νεύρα μου;-)

Καλή βδομάδα να έχουμε Λενιώ μου..

Margo είπε...

@dodo..

Μεταξύ μας Dodo.. το έχω σίγουρο πως ετούτος ο τόπος θα καθαρίσει από τη βρώμα και όχι στο μακρινό μέλλον..

Καλησπέρα Dodo :-)

Margo είπε...

@kariatida62..

Τα κάνει όλα αυτά το πολύτιμο νερό αλλά το πολύ νερό από την άλλη καταστρέφει. Παρασύρει τα πάντα στο πέρασμά του και έχει αρχίσει ήδη η μεγάλη νεροποντή..

Ευχαριστώ Κάρυ μου καλή βδομάδα να έχουμε!

Margo είπε...

@kovo voltes..

Όχι μόνο μία.. πολλές ελπίδες :-)
Κάτι μου λέει αγαπημένη μου βολτίτσα, πως δεν είμαστε και τόσο διεφθαρμένοι όπως θέλουν να πιστέψουμε αυτοί που τους βολεύει. Ακόμη η καρδιά μας χτυπάει Ελληνικά, ότι κι αν σημαίνει αυτό, φτάνει να το πιστέψουμε!
Σε φιλώ

Margo είπε...

@Γιαγιά Αντιγόνη..

Είθε!
Μόνο που θα πρέπει να κρατιόμαστε καλά μην μας παρασύρει ο χείμαρρος και μαζί με τα ξερά καταπιεί και τα χλωρά..

Καλησπέρα Αντιγόνη μου

Margo είπε...

@Effie's Sweet Home Designs..

Έφη μου εγώ λέω να ξεκινήσουμε να φτιάχνουμε μια Κιβωτό αν και έχουμε ήδη αργήσει. Η στάθμη έχει ήδη ανέβει πολύ!
Πάντως καλού κακού ας έχουμε τα βατραχοπέδιλα ετοιμοπόλεμα;-)

Όμορφο απόγευμα σου εύχομαι :-)

Margo είπε...

@Marina..

Μαρίνα μου το χρησιμοποιώ σπάνια όταν μέσω του παιχνιδιού θέλω να ξεφύγω λίγο. Κάπως έτσι ένιωθα εκείνη τη βραδιά, την βραδιά της ψηφοφορίας.
Αν ρωτήσω κάτι θα είναι πολύ γενικό και πάντα πέφτει μέσα. Με εκπλήσσει κάθε φορά!

Όμορφο βραδάκι να έχεις Μαρίνα μου :-)

Margo είπε...

@~reflection~..

Το στιγμιότυπο με τον Μπρους Λη τέλειο!
Empty your mind… be water!!!
Πολλά πολλά ευχαριστώ!

Φιλάκια!!!!!!!!!!

Margo είπε...

@magda..

Μάγδα μου είμαι περισσότερο θυμωμένη και θλιμμένη και φοβισμένη κάποιες φορές, αλλά όταν κάθομαι να γράψω όλα τα αρνητικά συναισθήματα σβήνουν και μου βγαίνει η άλλη όψη. Είναι θεραπευτικό το γράψιμο και η επικοινωνία τελικά :-)

Φιλιά πολλά πολλά!

Margo είπε...

@Υπατία η Αλεξανδρινή..

Ωωω επιτέλους η Υπατία μας!!!!!!!!!!!!
Γιατί χάθηκες Υπατιούλα μου? Σε σκέπτομαι πολύ ειδικά τώρα!
Είσαι από τις φωνές που δίνουν πάντα τροφή για σκέψη και το μυαλό μας αυτόν τον καιρό κοντεύει να παραδοθεί στους βασανιστές του :-)

Δεν έχω διαβάσει όλους τους χρησμούς. Το νερό ανάλογα που βρίσκεται του δίνει και άλλη εξήγηση. Δηλαδή αν είναι μαζί με αέρα ή με βουνό, με ουρανό και άλλα σύμβολα. Εδώ είναι νερό με νερό, πολύ νερό με λίγα λόγια και έτσι του δίνει αυτή την εξήγηση.

Για τα σχόλια συμβαίνει κάποιες φορές μην τα βάζεις με σένα;-)
Μην χαθείς.. ναι;
Πολλά πολλά φιλάκια!

Margo είπε...

@Selena..

Σελένα εσύ είσαι όλα αυτά?
Εγώ είμαι?
Οι πολυαγαπημένοι σου είναι?
Όχι και αυτό μου αρκεί!!!!!!!!!
Τίποτε δεν έχει τελειώσει ακόμη, το πιστεύω!!!!!!!!!

Σε φιλώ πολύ πολύ!!!

υ.γ. όταν ρίξεις την πώς την είπες, να μας πεις, ε;-)

Margo είπε...

@Μαριέλα..

Και εγώ έχω επηρεαστεί πολύ Μαριέλα μου και τις προηγούμενες ημέρες ήμουν πολύ άσχημα. Ταυτόχρονα αρρωστήσαμε όλοι στο σπίτι και η κούραση με έφτασε στα όριά μου!
Όμως όταν σκέφτηκα να κάνω ανάρτηση μου βγήκε αυτό και μου πήρε όλη την κούραση:-)

Την χρεωκοπία κανείς μας δεν την έχει ζήσει αλλά πιστεύω πως θα μας δοθεί η ευκαιρία στο κοντινό μέλλον:-P
Φιλάκια πολλά!

Margo είπε...

@Τhalassokrator..

Κοίτα, ίδιοι με τους αρχαίους προγόνους μας δεν είμαστε. Γίνηκαν πολλές μίξεις φυλών από τότε αλλά δεν πιστεύω πως δεν υπάρχουν Έλληνες με την πλατειά έννοια του όρου.
Από την άλλη βλέπω τι γίνεται γύρω μου και η βρωμιά περισσεύει , αλλά εστιάζω στην ομορφιά και στην αρετή κάποιων ανθρώπων που με βοηθά να ελπίζω πως το καλό θα νικήσει τελικά..
Σ΄ευχαριστώ πολύ!
Καλή βδομάδα εύχομαι..

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Ας ενωθούμε όταν πρέπει και μετά ας τραβήξει ο καθένας τον δρόμο του. Ας είναι για λίγο..

Margo είπε...

@Δάφνη Χρονοπούλου..

Έχω δεκάρες και εικοσάρες οπότε θα το κάνω και φυσικά με κόκκινη κορδέλα θα τις δέσω:-)

Ευχαριστώ πολύ..
Καλή βδομάδα να έχουμε!

zoyzoy είπε...

Και'μενα αδίαβαστη με βρήκες μ'αυτή την Πυθία!
Να ρωτήσω τ'αστρα να δω και'γω αν ενωθούμε σαν λαός γιατί μόνο τότε θα σωθούμε αυτό είναι βέβαιο!

Και πράγματι υπάρχει τρόπος με την Ωριαία Αστρολογία να παίρνεις απαντήσεις!

Τα θαλασσινά μου φιλιά για καλή εβδομάδα!

Margo είπε...

@zoyzoy..

Εεε δεν είναι ακριβώς Πυθία, κινέζικοι χρησμοί που μου αρέσουν γιατί είναι συμβολικοί και λένε πολλές σοφίες έτσι κι αλλιώς.

Κανείς δεν μπορεί να μας πει αν θα σωθούμε μόνο οι καρδιές μας.. αν το λένε θα σωθούμε:-)

Καλή βδομάδα Ζουζού μου..

υ.γ. δεν σου είπα.. η τυρόπιτα σούπερ!!!!!! :-)

A.G.Selena είπε...

Όταν ξεκίνησε το κίνημα των Αγανακτισμένων ήμουν στην πόλη του Π. και βλέποντας πως μαζευόταν 20 άτομα θέλησα να πάω κι εγώ να γίνουμε 20+1 και προσπάθησα να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να βοηθήσω (καθότι είναι μια περίεργη πόλη). Την επόμενη βδομάδα γίναμε 11 άτομα και τόσοι ήμασταν για εβδομάδες ολόκληρες την ώρα που ακριβώς δίπλα μας οι υπόλοιποι πίνανε καφέδες. Κάποια στιγμή αποφασίσαμε να κάνουμε μια μίνι συναυλία μήπως και αυτό βοηθήσει τον κόσμο να έρθει κοντά καθώς τους βλέπαμε να περνάνε να κοντοστέκονται να ακούνε κι έπειτα να φεύγουν μην τύχει και τους δει κανένας και τους κακοχαρακτηρίσει. Την ημέρα της συναυλίας ήμασταν 200 άτομα, την επόμενη 11 και πάλι και την μεθεπόμενη 9 κι έπειτα 5...
Τι συμπέρασμα βγάζεις?
Να σου πω τα δικά μου???

1.Όπου γάμος και χαρά η Βασίλο πρώτη!!!
2.Όταν είμαστε 10 αν δεν έρθει ακόμα ένας να γίνουμε 11 μετά από λίγο θα φύγει κάποιος και τελικά θα μείνουμε 9.
3.Ο Έλληνας δε νοιάζεται για τίποτα που δεν γίνετε άμεσα σε αυτόν.
4.
5.
6.
Αν συνεχίσω θα γράψω βιβλίο...

Όχι δεν πιστεύω πως είμαι αυτό που περιέγραψα πριν αλλά στην τελική δε μπορώ να στέκομαι μόνη μου όσο κι αν το θέλω...

Κοίτα πως τον αντιμετωπίζουν...
http://www.youtube.com/watch?v=XScrzDGMHPk

Margo είπε...

@Selena..

Σελένα μου και εδώ στο νησί έγινε το ίδιο ακριβώς! Όμως ήμασταν 30 και αυτό ήταν κάτι κι ας λιγοστέψαμε μετά. Καταλαβαίνω την απογοήτευση.
Όμως εγώ δεν θα το βάλω κάτω ακόμη κι αν μείνω μόνη κι έρημη. Δεν θα αλλάξω τον κόσμο, ο κόσμος δεν άλλαξε τόσα που πέρασε. Όμως θα αλλάζω συνεχώς το δικό μου πέρασμα από ετούτο τον κόσμο, αυτή τη χώρα.

Διάβασες για την δασκάλα που παραιτήθηκε από τη δουλειά της; Διάβασες την επιστολή που έστειλε στο υπουργείο; Δυστυχώς δεν την έχω κρατήσει για να στη στείλω. Οι πιο πολλοί θα την είπαν χαζή, γι αυτήν και άλλους σαν κι αυτήν δεν το βάζω κάτω κι ας είναι η μειοψηφία.
Αρκεί η φλόγα ενός κεριού να φωτίσει ένα θεοσκότεινο δωμάτιο. Αν έχουμε αυτή τη φλόγα μέσα μας ας μην την αφήσουμε να σβήσει..

delta είπε...

Κίνδυνος;;; Κάτι έκανες λάθος Margoula μου δε μπορεί. Ρωτώντας τη γνωστή τσιγγάνα καφετζού της πόλης μας μου είπε ότι η κατάσταση ήταν «κίνδυνος» πριν το 2000. Και τώρα της λέω τι είναι; Τώρα ο χρησμός έγινε «πτώση από αεροπλάνο χωρίς αλεξίπτωτο από τα 10 χιλιόμετρα» μου είπε. Ωραία λέω αφού είναι έτσι ας αφεθώ κι ας απολαύσω την πτώση. Πω, πω πως μεγαλώνουν απότομα τα σπιτάκια! Αυτά είναι τα άσχημα νέα μου λέει. Και τα καλά; Τα καλά είναι πρώτον ότι μας περιμένει κάτω με ασθενοφόρο ο Παπαδήμος (ζωή να ‘χει ο άνθρωπος, σαν τον Μητσοτάκη να γίνει) και δεύτερον ότι θα γλιτώσουμε από τα τούρκικα σήριαλ! Λίγο το ‘χεις…

Ανώνυμος είπε...

θα μείνω στο "επιτέλους θα ενωθούμε ποτέ σαν λαός??"

μεγάλη πίκρα, θυμό, απογοήτευση νιώθω για την ανυπαρξία κάποιου ανθρώπου που επιτέλους θα εκπροσωπεί, θα υποστηρίζει, θα ανυψώνει, θα αγαπάει αληθινά την Ελλάδα και θα αγωνίζεται γι' αυτήν εντός και εκτός των τειχών, αλλά δεν βλέπω μια τέτοια προσωπικότητα στον ορίζοντα κι αυτό είναι που με ανησυχεί

όλοι για το ίδιον όφελος, μικροπολιτικοί τσαρλατάνοι, αναλώσιμοι κι αναρωτιέμαι όταν βγαίνουν και μας διασύρουν σαν λαό και σαν χώρα δεν θα βγει επιτέλους ΕΝΑΣ άνθρωπος να εκπροσωπήσει τη χώρα μας και να ανορθώσει το ανάστημά του σ' αυτόν τον συνεχιζόμενο εξευτελισμό???

συγγνώμη καλή μου φίλη για τη φόρα που πήρα αλλά πια δεν υπάρχει άλλη αντοχή όχι μόνο σε μένα μα πιστεύω πως και στον κάθε έλληνα πολίτη

πολλά φιλιά και την αγάπη μου

Άιναφετς είπε...

Το Ι Τσινγκ (το βιβλίο των αλλαγών)είναι για μένα προσωπικά ένα φιλοσοφικό βιβλίο που έχω συμβουλευτεί (ρίχνοντας παλιά κινέζικα νομίσματα) σε πολύ κρίσιμες στιγμές της ζωής μου και λένε πως μια φορά το χρόνο αρκεί...
Υπάρχουν πολλοί τρόποι ανάγνωσης και αν μου έλεγες ποιο αριθμό* έβγαλες, θα κοίταζα τα δικά μου βιβλία, έτσι για να έχουμε και μια άλλη ερμηνεία!
*(κάθε αριθμός αντιστοιχεί και σ' ένα εξάγραμμο).
Η δική μου αίσθηση είναι, πως η κατάσταση της χώρας θα ξε-καθαριστεί (Νερό+νερό!)

ΑΦιλάκια και καλή γούρικη βδομάδα να έχουμε! :))

Poet είπε...

Εγώ είμαι τόσο απογοητευμένος και τόσο θλιμμένος από τα κηρύγματα μίσους που βλέπω τριγύρω μου παντού και τη βουβαμάρα των νηφάλιων και δημοκρατικών πολιτών (ναι, ασκείται μια «επαναστατική» τρομοκρατία), που διερωτώμαι αν πραγματικά θέλουμε μια χούντα για να μας «σώσει» (ή μήπως μια «λαϊκή δημοκρατία»;) Έζησα το κλίμα πριν την «εθνοσωτήριο» το 1967 και μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι τα πράγματα είναι τώρα σαφώς χειρότερα. Λοιπόν;

Άστρια είπε...

Οι χρησμοί αυτοί κάτω από την "μαντική" επιφάνειά τους, από προβλέψιμοι μέχρι διορατικοί, ήταν πολύ περισσότερο "σκεπτόμενοι" από τους εγκέφαλους των πολιτικών μας.

:)Margo μου, καταπληκτικά όπως τα σκέφτηκες και όπως τα έγραψες!!

Μέσα στην απαισιοδοξία πόσο αισιόδοξα ένοιωσα, και βέβαια όχι για τους χρησμούς, αλλά γιατί υπάρχουν άνθρωποι σαν κι εσένα και άλλους που έγραψαν πιο πάνω.

Να είσαι καλά!!
φιλιά πολλά:)

Margo είπε...

@delta..

Αν είναι να γλιτώσουμε τα τούρκικα σήριαλ τότε χαλάλι η βουτιά χαχα
Το ότι πέφτουμε δεν μας εμποδίζει να το διασκεδάζουμε;-)

Margo είπε...

@Silena..

Σιλένα μου δεν θα βγει ΕΝΑΣ θα βγουν πολλοί, όλοι εμείς που δεν τους αντέχουμε πια. Είναι ένας εφιάλτης και θα τον σταματήσουμε, φτάνει να πιστέψουμε πως μπορούμε.
Σπέρνουμε ότι θερίσαμε όλα τα χρόνια. τώρα είναι η ευκαιρία να αλλάξουμε ουσιαστικά σαν κοινωνία.. θα γίνει!!!!

Καληνύχτα Σιλένα μου.

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Τώρα που το λες κάθε τόσο το θυμάμαι κι εγώ. Μία, άντε δύο φορές το χρόνο.
Μου έβγαλε το 29!

Θα ξεκαθαριστεί η κατάσταση, απλά θα έχει πολύ περιπέτεια;-)

Καλή βδομάδα μαγισσούλα μου..
ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ

Margo είπε...

@Poet..

Τόλη μου φοβάσαι για το χειρότερο;
Δεν ξέρω, δεν έχω την εμπειρία της εποχής εκείνης. Η αίσθησή μου ή η ελπίδα μου είναι πως θα ξυπνήσουμε και θα κάνουμε αυτό που πρέπει. Θα γίνουμε οι πολίτες που θα έπρεπε να είμαστε πάντα. Ήδη ο εαυτός μας έχει έρθει σε δεύτερη μοίρα. Αναγκαζόμαστε να σκεφτούμε συλλογικά και αυτό είναι κάτι…

Margo είπε...

@Άστρια..

Μα οι χρησμοί έχουν πνευματικό υπόβαθρο και οι πολιτικοί απέχουν πολύ!!!

Μου θύμησες μία ατάκα από τον Ρατατούι . Ο ποντικός συνομιλεί με την ψυχή του σεφ Κουστώ. «Μα εσύ είσαι πεθαμένος» του λέει ο ποντικούλης. «Αυτό δεν με εμποδίζει όμως να είμαι αισιόδοξος!» Απαντάει ο Κουστώ :-)

Έχουμε πολλούς λόγους να είμαστε αισιόδοξοι Άστριά μου, ένας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός και τι μπορεί να κάνει!

Σε φιλώ!

Dinos-Art είπε...

Κάνω εξαίρεση και διακόπτω την αποχή μου από σχόλια για να συμφωνήσω απόλυτα με τον Τόλη. Έχω την αίσθηση ότι ξαναζώ την προεμφυλιακή περίοδο. Εύχομαι να μην καταλήξει σε αιματοχυσία και καταστροφή όπως εκείνη. (Ξαναγυρνώ στα καβαλέτα και τις τέμπερές μου για να ξεχνιέμαι).

Άιναφετς είπε...

Τo 29 στο Ι Τσινγκ έχει τίτλο 'Κ' ΑΝ Ο ΑΒΥΣΣΑΛΕΟΣ' και προσθέτω σε αυτά που αναφέρεις, μια μικρή σοφή παράγραφο:
Το νερό φτάνει στο σκοπό του ρέοντας συνεχώς. Ο ανώτερος άνθρωπος ακολουθεί το παράδειγμα του νερού. Αγωνίζεται για να κάνει την καλοσύνη μια βασική ιδιότητα του χαρακτήρα του και να μη εκδηλώνεται μόνο σε τυχαίες και μεμονωμένες περιστάσεις, καθετί εξαρτάται από την επιμονή, γιατί μόνο με την επανάληψη ο μαθητής αφομοιώνει το μάθημα του...
Απίστευτο...προσωπικά το πήρα το μάθημα μου!
Ευχαριστώ!

lena_zip είπε...

Σκέφτομαι και την ενέργεια που εξωτερικεύεται την ώρα που σκάει κάτω το νερό του καταρράκτη. Ενέργεια που είχε συσσωρευτεί από καιρό και βγήκε προς τα έξω με θόρυβο.

Για Γιν και Γιαγκ δεν ξέρω, δεν έχω γνώμη. Αλλά από καταρράκτες η χώρα μας καλά πάει ;)

Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης είπε...

Ε ναι γέλασα...

Και σε ευχαριστώ...

Φιλιά!!!

karagiozaki είπε...

και η πυθία χρησμό θα χρειαζόταν για να εξηγήσει αυτό το μπάχαλο. κουράγιο μας και καλησπέρα πια. :)

roadartist είπε...

Καλησπέρα, όλο ήθελα να το διαβάσω και μόλις τώρα βρήκα χρόνο για να κάτσω με προσοχή στο ποστ. Λοιπόν δεν είχα ιδέα για αυτά, θα ήθελα να γνώριζα περισσότερα σχετικά.
Κατ'άλλα συμφωνώ με το karagiozaki αυτό το μπάχαλο ακόμη και η πυθία θα χρειαζόταν χρησμό για να ξεχωρίσει και να εξηγήσει. Κουράγιο και δύναμη, θα χρειαστεί αρκετή.

leondokardos είπε...

Margo, το πρόβλημα της χώρας δεν είναι οικονομικό, είναι και ήταν πάντοτε καθαρά πολιτικο, του πολιτικού μας συστήματος. Γιατί είναι αυτό το διευθαρμένο και ανίκανο πολιτικό σύστημα που μας έφερε εδώ σήμερα.
Ποιοί είναι οι πολιτκοί που θα είναι σε θέση να επαναφέρουν τη χώρα στο σωστό δρόμο;Οι ίδιοι που μας οδήγησαν στη καταστροφή;
Από τις εκλογές κανένα κόμμα δε θα πληοψηφίσει. Ό,τι και να πούμε, μνημόνιο ή όχι, δυστυχώς πιστεύω ότι αργά ή γρήγορα.....αλίμονόμας.

Margo είπε...

@Dinos-Art..

Πολύ ανησυχητική αυτή η αίσθηση που έχετε εσείς οι μεγαλύτεροι. Ελπίζω να μην καταλήξουμε σε εκείνα τα θλιβερά χρόνια. .
Καλή συνέχεια Ντίνο μου.. να σαι πάντα καλά!

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Αυτό είναι που μου αρέσει στους χρησμούς, οι σοφίες που γίνονται πολύτιμες και στ’ αλήθεια βοηθούν. Δεν είναι πρόβλεψη, είναι τρόπος να δεις τη ζωή..
Σ΄ευχαριστώ μαγισσούλα μου.
Πολλά ΑΦάκια!

Margo είπε...

@lena_zip..

Δύο χρόνια τώρα οι καταρράκτες έχουν οργιάσει;-)

Όμορφη καλημέρα Λενάκι μου:-)
Σε φιλώ!

Margo είπε...

@Παπαστρατής Το "Θηρίο" Ιωάννης..

:-)
Χαίρομαι!

Φιλιά πολλά!!!

Margo είπε...

@karagiozaki..

Σίγουρα!

Κουράγιο και με χαμόγελο καραγκιοζάκι μου:-)

Margo είπε...

@roadartist..

Το ενδιαφέρον είναι που μέσα από τους χρησμούς διαβάζεις σοφίες που βοηθούν να δεις τη ζωή από μέσα, όπου και η πραγματική ουσία του ανθρώπου και της ζωής κατά τη γνώμη μου.
Ροντάκι μου καλημέρα από την ηλιόλουστη Μύκονο;-)

Margo είπε...

@leondokardos..

Με αυτές τις εκτιμήσεις συμφωνώ και εγώ Λεοντόκαρδε αλλά δεν αφήνω την παλιοκατάσταση να με ρίξει, δεν θέλω να τους παραδώσω και την ψυχική μου υγεία. Και όταν κλείνω τα μάτια και μένω με τον εαυτό μου και μόνο, οραματίζομαι μία Ελλάδα ΚΑΘΑΡΗ ότι κι αν σημαίνει αυτό.
Καλή σου μέρα!

nameliart είπε...

Μαράκι μου, εγώ σε τέτοιες συζητήσεις…ζορίζομαι λίγο γιατί ανήκω στις «κακές» Πυθίες… Αυτές που μαντεύουν το κακό… Και ξέρεις ποιο είναι το μέγιστο πρόβλημά μου; Ότι συνήθως επαληθεύονται οι χρησμοί μου... Θα ήθελα όσο τίποτα άλλο να διαψεύδομαι, αλλά δεν μου προκύπτει… Και αυτό συμβαίνει, πολύ απλά, γιατί δεν είναι κάποιο μεταφυσικό χάρισμα που διαμορφώνει τις όποιες προβλέψεις, αλλά το εξής απλό τρίπτυχο: «συλλογή δεδομένων – επεξεργασία – συμπεράσματα». Είναι και η φύση της δουλειάς μου που μου έχει αναγάγει πλέον σε στάση ζωής αυτό τον τρόπο προσέγγισης στα προβλήματα. Άρα, αν χρειάζεται να πάρω μία θέση στα παραπάνω ερωτήματα, θα πάρω την εξής: αν δεν τους σταματήσουμε, τότε ναι «θα πτωχεύσουμε έτσι κι αλλιώς και το μόνο που θα πετύχουμε είναι να ξεπουληθούμε γενικώς και ειδικώς»… Δεδομένου ότι το μόνο στο οποίο στοχεύουν οι θιασώτες των μνημονίων είναι η εξυπηρέτηση των αφεντικών τους (τραπεζίτες και λοιπά ερπετά), ενώ οι άνθρωποι είναι απλά αναλώσιμοι και καλούπια για σύγχρονους σκλάβους…

Δεν στα έλεγα;.. Είμαι κακή Πυθία… Και μακάρι να μη βγω αληθινή – στο νόμο της δράσης-αντίδρασης ποντάρω την ελπίδα μου… Γι αυτό, ας είμαστε σαν απλοί, καθημερινοί άνθρωποι ενωμένοι και σε εγρήγορση… !

Φιλιά πολλά και ας περάσουμε καλά το τριήμερο!!!

Thalassenia είπε...

Το νερό είναι καταστροφικό και καθαρτήριο μαζί....
Την αλλαγή νοοτροπίας που προσμένεις-ουμε ρωτάω, ποιος θα την εφαρμόσει;
Όσους γνωρίζω στην δημόσια διοίκηση και είναι πολλοί, είναι ανίκανοι να πράξουν διαφορετικά από ότι έχουν συνηθίσει.
Έχει ποτίσει το κακό πολύ βαθιά τις ρίζες.
Απαισιόδοξη σκέψη και ρεαλιστική, έτσι πιστεύω.

Φιλιά πολλά.

mermyblue είπε...

ω το Ι Τσινγκ Μαργκό μου...φοβερό.
τρομακτικό για την ακρίβειά του...αν φυσικά έχει κάποιος αρκετά ευρύ πνεύμα για να ερμηνεύσει τα λεγόμενα του όχι στενά.

Όσο για τα ερωτήματά σου, δεν νομίζω ότι μπορεί να σου απαντήσει. Το σίγουρο είναι ότι όσοι αγαπάμε αυτή τη χώρα θα μείνουμε εδώ, δλδ ας ελπίσουμε να μας αφήσουν...

Καλή Σαρακοστή!

Margo είπε...

@nameliart..

Μελίνα μου δεν είσαι κακή Πυθία σίγουρα. Εξετάζεις τα δεδομένα.. και πώς μπορούν να είναι οι προβλέψεις αλλιώς;
Αυτά που συμβαίνουν σήμερα τα διάβασα σε άρθρο δημοσιογράφου πριν 10 χρόνια περίπου την εποχή που η Αργεντινή πτώχευσε. Ένα μικρό άρθρο μιας Κυριακάτικης εφημερίδας που έλεγε πως και εμείς για εκεί βαδίζουμε και πως σε δέκα χρόνια θα βρισκόμαστε στο κίνδυνο μιας πτώχευσης. Συνήθως δεν διαβάζω πολιτικοοικονομικά άρθρα αλλά αυτό το διάβασα και το πίστεψα, γιατί βλέποντας τριγύρω μου έβλεπα την οικονομική φούσκα που επικρατούσε σε όλους τους τομείς και η μεγαλύτερη απ’ όλες αυτή της κρατικής σπατάλης.. Ποτέ δεν έπεσα από τα σύννεφα για όσα συμβαίνουν, αυτό που δεν μπορώ όμως να διανοηθώ είναι κάποιοι από αυτούς εκεί πάνω να ξεπουλούν την χώρα ως κοινοί προδότες. Δεν περίμενα να φτάσουν μέχρι εκεί..

Καλή Σαρακοστή Μελίνα μου
Σε φιλώ!

Margo είπε...

@Thalassenia..

Θαλασσένια μου ο κόσμος που επιθυμεί και μπορεί την αλλαγή πιστεύω πως θα γίνεται ολοένα και περισσότερος. Θα ενωθεί και θα δει τις δυνάμεις του. Το κακό δεν μπορεί να κρατήσει για πάντα, υπάρχουν φυσικοί νόμοι που εξισορροπούν το άδικο και αυτή τη χρονική στιγμή πρυτανεύει το κακό και το άδικο όπως πολύ σωστά λες. Όχι για πολύ πιστεύω. Ίσως πονέσει η αλλαγή αλλά θα γίνει.

Καλή Σαρακοστή Όμορφη Θαλασσένια..
Σε φιλώ!

Margo είπε...

@mermyblue..

Λες να μας διώξουν κλοτσηδόν?
Όσο τους βλέπουν να καλοβλέπουν το έχει μας ξυπνάει η Μπουμπουλίνα μέσα μου :-)

Καλή Σαρακοστή Mermy μου.. :-)
Φιλάκια