25 Νοε 2010

Autumn Leaves

Λίγες μέρες πριν το τέλος του Φθινοπώρου με διάθεση σαν τον Χειμώνα που έρχεται..
 κι ας αγαπώ πολύ τον Χειμώνα.. 

Με υπέροχη μουσική χαρισμένη από τον αγαπημένο μου Τσαλαπετεινό...
αντίβαρο στην μελαγχολία..

Με ένα από τα λίγα πεσμένα φύλλα που βρήκα μέσα στα στενά της χώρας και που με έκανε να ψάχνω να βρω τον πλάτανο:)



Και με ήχο θαλασσινό από μία πολύ γλυκιά και γαλήνια νύχτα του Νοέμβρη...
η δική μου Φθινοπωρινή εικόνα από το νησί.... με αγάπη!





 Ακούμε το Autumn Leaves  με τον Eugen Cicero...  χαρισμένο από τον Τσαλαπετεινό!



υ.σ. η φωτογραφία είναι καθαρά ηλιογραφική επιρροή.. 
αφιερωμένη στον Ηλιογράφο μας φυσικά:)





78 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε πείσμα των καιρών είναι όμορφο, πραγματικά, να ξεχνιέσαι με ωραίες εικόνες και μουσικές :))

καλημέρα Margo μου :)

Roadartist είπε...

Υπάρχει πιο γαλήνιο άκουσμα από αυτό του νερού; Και ιδιαίτερα των κυμάτων της θάλασσας!!!
Σε ευχαριστούμε πολύ!
Πάντα να είσαι καλά,
τα φιλιά μου έχεις!

fish eye είπε...

πολυ ωραια η ατμοσφαιρα σημερα εδω ;)))

Christiana ✾ Χριστιάνα είπε...

Σ’ ευχαριστώ και για τα δυο... και το τραγούδι, και τη θάλασσα!
Να ’σαι καλά, και συνέχισε ν’ αγαπάς τους χειμώνες σου ;-)

olivetreegirl είπε...

Όλοι λίγο πολύ χειμωνιάτικη διάθεση έχουμε και δεν φταίει ο καιρός, αλλά "τα σημεία των καιρών".

John D. Carnessiotis "Asteroid" είπε...

Είναι γλυκό το Φθινόπωρο στα νησιά - κυρίως όταν χώνεται και στην μύτη του Χειμώνα!!!
;-0

ΓΙΑΝΝΑ είπε...

Ειναι υπεροχο Μαργκο.Γλυκο οσο χρειαζεται χαλαρωτικο και σου δημιουργει μια διαθεση να αναπολησεις στιγμες απο η ζωη σου.Το αφηνω να παιζει ωρα πολυ γιατι μου αρεσει.

Τσαλαπετεινός είπε...

Εντάξει! Το καταλάβαμε ότι αυτός ο χειμώνας- και πιθανότατα και οι επόμενοι- θα είναι δύσκολος. Θα περάσει όμως πιο εύκολα με τις μουσικές μας και κυρίως με την αγάπη μας, μοναδικό αντίβαρο στη μελαγχολία που απειλεί να μας κυριεύσει.

Σε ευχαριστώ Margo μου
Καλό σου μεσημέρι

roundel είπε...

Αυτό το κυματάκι πόσο με ηρέμησε!

~reflection~ είπε...

Ευχης έργο η διαδοχή των Εποχων....
αλληγορικά, και με καταλληλο παραλληλισμο, συνδυαζεται με τη διαδοχή των Συναισθηματων μέσα μας...

Πόσες εποχες τόσα χρονια ανασταίνονται μεσα μας?....


Τα φιλιά μου...
στο κατωφλι του Χειμωνα να μυριζουν Ανοιξη!!!.....

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

παρε και την δικη μου την αγάπη για παρέα....

ολα θα πανε καλα... είπε...

σπάνια ο καιρός μου δημιουργεί μελαγχολία και είναι πιο πιθανό πάντως να μελαγχολήσω την άνοιξη παρά το φθινόπωρο.Αλλά πολύς ο λόγος περί καιρικών φαινομένων.
Πέρασα να σου ευχηθώ καλό χειμώνα λοιπόν,εκεί στο νησί σου θα καταλαβαίνετε καλύτερα τις εναλλαγές.Σήμερα,εδώ,θα μπορουσε να είναι και μια ανοιξιάτικη μέρα,με λίγη ψύχρα το πρωί.
Σε φιλώ,καλή μου Margo,που κάτι καλό έχεις πάντα να πεις.

Χαρά Θεοδωρίτση είπε...

Πόσο δροσίζομαι με τις αναρτήσεις σου
μεσ στην ψυχή μου μπαίνουν και την ανανεώνουν!
ΕΣΥ μην βγάλεις ποτέ την μουσική, στο απαγορεύω (!) εγώ.

mermyblue είπε...

πόσο μου λείπει αυτός ο ήχος της θάλασσας στη Μεγάλη Πόλη... αλλά τον έχω πάντα μέσα μου κ με το βιντεάκι σου συγκινήθηκα.
καλό χειμώνα να έχουμε Μαργκό μου
καλό υπέροχο χειμώνα με τα δικά του δώρα!

Ευρύνοος είπε...

Κάπου πήρε το μάτι μου κοντά σε ένα σχολείο έναν Πλάτανο αν δέν κάνω λάθος!!

κάνω;

καλησπέρα με κάματο και λίγους πόνους στην μέση :(

ωραίος ο χειμώνας.. θέλω τζάκι!

χαιρετώ σας :)

H.Constantinos είπε...

Αυτός ο ήχος ο θαλασσινός... Αυτός!

Thalassenia είπε...

Γλυκός ήχος, πάντα αγαπημένος.

Φιλιά θαλασσένια.

cook είπε...

λατρευω το φθινοπωρο και το autumn leaves...

Unknown είπε...

Κι εγώ παιδί του χειμώνα είμαι αλλά και το Φθινόπωρο έχει την ιδιαίτερη χάρη του εν αναμονή ...

Τι μαγευτική μουσική!!!
παρέα με το φύλλο του πλάτανου

φιλιά κορίτσι μου υπέροχο

vasiliki είπε...

Εμείς φτιάχνουμε τους χειμώνες και τα καλοκαίρια όμορφα η ασχημα ανάλογα με την διάθεσή μας. Ας αφήσουμε άσπιλη την ψυχή μας απο τα σκουπίδια του καιρού και ας απολαύσουμε αυτό που ονομάζουμε αλλαγή καιρού με όμορφα βιντεάκια ,φώτο και σαγηνευτική μουσική σαν τα σημερινά δικά σου.
Καλό χειμώνα Μαράκι μου με πολύ πείσμα για ενα καλύτερο αύριο.
φιλιά πολλά

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

δεν έχω καμιά αμφιβολία καλή μου πως είναι τέτοια η ματιά σου, μα κυρίως η ψυχή σου, μπορούν να δουν το φως ακόμα και μέσα στον πιο γκρίζο χειμώνα

σε σκέφτομαι συχνά

Ανώνυμος είπε...

υπέροχη ανάρτηση, όπως πάντα! κι εγώ λατρεύω το χειμώνα και το κρύο.. και θα ήθελα να σου χαρίσω αυτό! με την καλημέρα μου

leondokardos είπε...

Αυτό το τόσο υπέροχο, μελαγχολικό τραγούδι, πόσο πολύ εκφράζει με μουσική τη φθινοπωρινή εποχή!
Όσο για τον ήχω των κυμάτων,σε ταξιδεύει....

Dinos-Art είπε...

Ένα ταπεινό φθινοπωρινό φυλλαράκι!
Τί ποιο ωραίο ντεκόρ για την όμορφη αυτή μουσική!!!
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.

dodo είπε...

Α π ο λ α υ σ τ ι κ ή αυτή η εκτέλεση τών Feuilles Mortes!
Επειδή δεν μού έφθασε μία φορά, την ξανακούω από την αρχή- και σ'ευχαριστώ πολύ που την ανέβασες εδώ.

Η θάλασσα έχει βέβαια τον δικό της, ξεχωριστό ρυθμό ;-)

Side21 είπε...

Πιο γλυκειά μουσική
δεν υπάρχει απ' αυτή
που σιγοψυθιρίζει το κύμα
στα βραχάκια της ακροθαλασσιάς !!!
Μ' έχει νανουρίσει αρκετές φορές ...
κι αποκοιμιέμαι εκεί δίπλα βραδιές ...
καλοκαιριού μα και φθινοπωρινές !!!
Καλο Σ.Κ. σου εύχομαι ...

ξωτικό είπε...

χααα είδες τι μας έχει κάνει ο Ηλιογράφος !!! Ηλιογραφικότατο το φυλλαράκι σου !!! Τον βρήκες τον πλάτανο;;;
Με λίγωσες βέβαια και με το τραγούδι της θάλασσας....
Συνεχίζουμε λοιπόν δυνατά να βρίσκουμε παντού την ομορφιά ....
Καλό βράδυ Μαργκούλι !!

kiki είπε...

Μετά το σχόλιο που διάβασα στη Χαρά, πέρασα για να δηλώσω για άλλη μια φορά, πως το μπλογκ σου, μαζί με άλλο ένα, είναι τα δύο που αφήνω να παίζει μουσική!!!

A.G.Selena είπε...

Και να που έφτασα και σε σενα φίλη μου!!!Και με ξεσήκωσες γαμώτο...Ακούω τη θάλασσα και θέλω τόσο να κάνω μια βουτιά...αργεί ακόμα :(

Όπως είπα και σε κάποιους κάπου αλλού (ίσως δεις ίσως όχι),σήμερα είχα την ανάγκη να σας δω,να μάθω νέα σας...Από σενα Μαράκι μου είναι πιο εύκολο αλλά δεν παύει να έχει άλλη μαγία το μπλόγκ :)

Περιμένω να μάθω νέα σου!!!Ξέρεις που να με βρεις :)
Σου αφήνω την αγάπη μου και σε ευχαριστώ για ακόμα μία φορά!!!
Φιλιά πολλά πολλά πολλά!!!

α Κενταύρου είπε...

Ελπίζω να μας στείλεις χειμωνιάτικες εικόνες από τη φουρτουνιασμένη θάλασσα.
Καλό Σαββατοκύριακο

kovo voltes... είπε...

Υπέροχο συνδυασμό έφτιαξες. Φύλλα και κύμα...Πανέμορφο μικρή μου...

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και σ΄ευχαριστώ! Οι ηλιογραφικές επιρροές επεκτείνονται, ωραία :)

Tali είπε...

δεν πα να ναι δυσκολοι οι χειμωνες που θα ρθουν ?
ο ανθρωπος ειναι κοινωνικο ον
απλωνει το χερι κει ξεπερναει τα δυσκολα

συχνα να με ενα χαμογελο σαν αυτο που χαρισε ο Τσαλ!:)

χχχχχχχχχχ

Margo είπε...

@me :) ..

Σε πείσμα των καιρών, σε πείσμα των ανθρώπων γιατί να πρωτοπεισμώσουμε Λένα μου. Οι ομορφιά μας κρατά όρθιους.. και η αγάπη..

Καλησπέρα Λένα μου.. άργησα λίγο αλλά ήρθα;)

Margo είπε...

@Roadartist..

Εκείνο το βράδυ ήμουν κάπως περίεργα και πήγα μια βόλτα στη μικρή Βενετία όσο έκανε μάθημα η μικρή. Σκοτάδι και απόλυτη ερημιά σε ένα μέρος που δεν μπορείς να περάσεις το καλοκαίρι. Ήχος θεραπευτικός!

Καλή βδομάδα Road!

Margo είπε...

@❤..

Ναι ήταν.. όπως εκείνη τη βραδιά που στάθηκα να απολαύσω τον ήχο της θάλασσας..

Καλό μεσημέρι Στέλλα:)

Margo είπε...

@Χριστιάνα..


Χριστιάνα μου… εγώ ευχαριστώ να ξερες πόσο..

Να μου είσαι καλά!

Margo είπε...

@olivetreegirl..

Ώρες ώρες μπερδεύομαι Ολιβάκι μου.. τι είναι πραγματικά αληθινό..

Σε φιλώ!

Margo είπε...

@Asteroid..

Και εφέτος έχει χωθεί το Φθινόπωρο κατά πολύ στο Χειμώνα Γιάννη μου. Πάντως η θάλασσα είναι απόλαυση.. είσαι ακόμη εδώ ή επέστρεψες; Πρόλαβες με τις απεργίες; Εδώ νιώθουμε αποκλεισμένοι κι ας μην είχαμε σκοπό να ταξιδέψουμε..

Καλή βδομάδα Γιάννη μου

Margo είπε...

@ΓΙΑΝΝΑ..

Είναι πραγματικά υπέροχη διασκευή ο Τσαλαπετεινός επιλέγει πάντα αξιόλογη μουσική.
Να σαι καλά Γιάννα μου:)

Margo είπε...

@Τσαλαπετεινός..

Ξέρεις Τσαλαπετεινέ μου δεν είναι η κρίση και η οικονομία, χωρίς αυτό να σημαίνει πως είμαστε εξασφαλισμένοι.. κάθε άλλο.. η κρίση μας έχει χτυπήσει όπως τους περισσότερους. Είναι η στάση κάποιων που με κάνει να χάνω τις ελπίδες μου κάποιες φορές..

Έχεις δίκιο όμως έχουμε την μουσική και ότι φωλιάζει μέσα στη καρδιά μας.. το κομμάτι το ακούω συνέχεια δεν μου κάνει καρδιά να το αλλάξω;)

Φιλιά πολλά!!!

Margo είπε...

@roundel..

Ναιαιαιαιαι μα είναι υπέροχη διασκευή και εκτέλεση..
Καλή βδομάδα Roundel :)

Margo είπε...

@~k.p.~..

Τα συναισθήματά μας δεν εξαρτιόνται μόνο από τον καιρό, ίσως θα ήταν πιο απλά τα πράγματα αν συνέβαινε αυτό. Όπως τα πουλιά, τα ζώα, τα φυτά, έτσι και εμείς άμεσα εξαρτώμενοι από τη φύση.

Άνοιξη μέσα στο Χειμώνα αυτό έχουμε Κάκια μου πεθύμησα Χειμώνα λέμε:)

Φιλιά πολλά πολλά!

Margo είπε...

@Ρίκη Ματαλλιωτάκη..

Αχ βρε Ρικάκη μου πόσο απλό και πόσο όμορφο!!!

Καλό σου απόγευμα:)

Margo είπε...

@ολα θα πανε καλα...

Γωγούλα μου δεν είναι ο καιρός, ίσως είναι που η σκέψη κάποιες φορές δεν με αφήνει να απολαύσω την εποχή και τις αλλαγές της. Όταν κοιτάμε γύρω μας πιστεύω ότι όλα πάνε καλά! :)

Χαιρετισμούς από μια σχεδόν καλοκαιρινή Μύκονο!
Φιλιά πολλά Γωγώ μου:)

Margo είπε...

@ΧΑΡΑ..

Δε θα το κάνω Χαρά μου και θα γράψω γι αυτό.. το παιχνίδι για το blogging είναι πολύ ενδιαφέρον δίνει αφορμή για σκέψη πολύ.

Να σαι καλά γλυκιά μου Χαρά:)

Margo είπε...

@mermyblue..


Μία γοργόνα πώς να μη συγκινείται με τέτοιο ήχο;))

Αυτοί οι ήχοι Mermy μου με κρατούν εδώ, γιατί ο κόσμος δεν ανοίγει την αγκαλιά του για κανέναν νέο κάτοικο, ο νέος είναι ξένος!

Καλή βδομάδα να έχουμε!!!

Margo είπε...

@Ευρύνοος..

Δουλεύεις; Αυτό είναι πολύυυυυ καλό, τέτοιες εποχές η δουλειά είναι σαν να κερδίζεις σε λαχείο:))

Έχεις δίκιο το δημοτικό στη χώρα έχει στην αυλή πλατάνια αλλά ποτέ δεν τα πρόσεξα ιδιαίτερα. Ενώ το φυλλαράκι;)

Φιλιά!

Margo είπε...

@H.Constantinos..

Αυτός ο ήχος μέσα στην ερημιά.. έχω μείνει εκεί!

Margo είπε...

@Thalassenia..

Καλησπέρα Θαλασσένια μου:)

Margo είπε...

@cook..

Φθινοπωρινός τύπος δηλαδή είναι και η καλύτερη εποχή για λιχουδιές;)
Καλή βδομάδα Κουκίτσα μου:)

Margo είπε...

@meggie..


Meggie μου η εποχές είναι όλες όμορφες η κάθε μία για τον δικό της ρόλο. Αγαπώ πιο πολύ το Χειμώνα και το κρύο μα η διάθεση ξεκινά από πιο μέσα και αν το μέσα είναι καλά, ακόμα και με καύσωνα θα είμαι υπέροχα:)

Σε φιλώ γλυκά

Margo είπε...

@vasiliki..


Βασιλική μου συμφωνώ απόλυτα κι αν το πείσμα καμιά φορά ψυχορραγεί οι καλοί φίλοι πολύτιμοι συμπαραστάτες της ζωής του δίνουν πνοή ξανά.

Σ’ ευχαριστώ διπλά και τριπλά Βασιλική μου
Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@μια φορα κι εναν τρελο...

Μαμούφι μου δεν μας μένει τίποτε άλλοα από το φως. Αλλιώς τι;

Να είσαστε πολύ πολύ καλά όλοι!!!

Αναμένω νέα σας..
Φιλιά και μια υπέροχη εβδομάδα να έχουμε.

Margo είπε...

@Silena..

Σιλένα μου πόσο σε ευχαριστώ για τα μουσικά σου δώρα.. δεν σας επισκέπτομαι συχνά τελευταία και μου έχετε λείψει πολύ. Θέλω να περάσει μια δύσκολη περίοδο για να επανέλθω στην ζωογόνα τσάρκα στα μπλοκοσπιτάκια σας:)
Φιλί!

Margo είπε...

@leondokardos..

Χαίρομαι που σου άρεσε Λεοντόκαρδε να σαι καλά!
Καλή βδομάδα!

Margo είπε...

@Dinos-Art..

Ντίνο μου έχω μια αδυναμία στα ταπεινά, σε ότι παραμερίζεται από τους πολλούς. Μέσα στα χρόνια που δίδασκα μουσική συμπέρανα ότι πιο εύκολα πετυχαίνει ένα ατάλαντο παιδί που προσπαθεί (μαζί με το δάσκαλό του φυσικά) απ’ ότι το ταλαντούχο παιδί που τα θεωρεί όλα δεδομένα. Ίσως ακούγεται λίγο άσχετο αλλά αυτές τις σκέψεις που ανασκάλεψες με τον ταπεινό φυλλαράκι:)
Καλό σου απόγευμα

Margo είπε...

@dodo..

..και τι πιο όμορφο να απολαμβάνουμε μαζί κι ας είμαστε τόσο μακρυά.. τι κάνει η τεχνολογία;)

Καλησπέρα Dodo:)

zoyzoy είπε...

Υπέροχη μουσική!
Το φθινόπωρο φέτος ήταν πολύ γλυκό με φανταστικές μέρες τ'απόλαυσα στα νησί με το παραπάνω.

Καλή εβδομάδα να'χουμε!

Margo είπε...

@Side21..

Εκείνη τη βραδιά αυτό ονειρεύτηκα να αποκοιμιόμουν με τον ήχο από το κυματάκι.. αν το μπορείς και είσαι κοντά της είσαι βασιλιάς! :)
Αυτό που μας νανουρίζει στο χωριό είναι ο άνεμος και αυτός νανουριστικός:)

Καλή βδομάδα!

Margo είπε...

@ξωτικό..

Όταν το είδα τον ηλιογράφο σκέφτηκα:)
Γύρω μου είναι πολλά που μου θυμίζουν κάποιον από εσάς. Ένα αστέρι για την άστρια, θάλασσα για την Roadartist, κόκκινο σπορ αμάξι για τον Κωνσταντίνο, τον ουρανό με τα πιο δραματικά του χρώματα για τη Νέλλη, τον λαμπερό ήλιο που διεισδύει παντού για το ξωτικό.. ο καθένας συνδεδεμένος με μια αγάπη του:)

Νομίζω ότι ξέρω για τον καθένα τα πιο σημαντικά!

Φιλιά πολλά αεικίνητο ξωτικούλι:)

Margo είπε...

@kiki..

Ευχαριστώ πολύ Κική μου για την δήλωσή σου. Καταλαβαίνω πως δεν είναι εύκολο πάντα να ακούμε τη μουσική που επιλέγει ο καθένας. Και εγώ όπως και εσύ ανοίγω πολλές σελίδες μαζί και καταλαβαίνω τι λες. Αν το ραδιοφωνάκι είναι σε εμφανές σημείο τότε δεν υπάρχει πρόβλημα είναι θέμα επιλογής.
Καλό βραδάκι:)

Margo είπε...

@Selena..

Τι έκπληξη είναι αυτή;)))
Σελενάκι μου χάρηκα πολύ με την επίσκεψή σου.. μην ξεχνάς τα blog, μη τα ξεχνάς!!! Εδώ είμαστε πιο οικογένεια, έτσι το νιώθω εγώ. Αυτό το facebook να μην μπορώ να το συνηθίσω.. μα καθόλου!

Ναι ξέρω που θα σε βρω και θα σε βρω αν αργήσω μη με παρεξηγείς έχω πολλά αναλάβει και ο χρόνος δεν με φτάνει όσο κι αν τον τραβάω:)
Θα σου γράψω μικρό;))

Φιλιά πολλά!!!

Margo είπε...

@α Κενταύρου..

Φτάνει να Χειμωνιάσει αγαπητέ μου Κένταυρε γιατί αργεί πολύ και φέτος. Ο καιρός μουντός αλλά Ανοιξιάτικος. Η Θάλασσα γαλήνια μόνο που δεν τη ταξιδεύει κανένα καράβι και έχουμε ξεμείνει από βασικά αγαθά.. το έφερα βλέπεις εκεί που με καίει:)

Margo είπε...

@kovo voltes..


Ευχαριστώ πολύ πολύ κυρίως γι αυτό το μικρή μου,
πόσα χρόνια έχω να το ακούσω;)))))
Όμορφο βραδάκι βολτίτσα μου

Margo είπε...

@ηλιογράφος..

Χαχα σε τέτοιες επιρροές λέμε ΝΑΙ!!! :)

Margo είπε...

@Talisker Stt...

Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που λες Tali, γι αυτό και όταν συναντώ την εχθρότητα και μάλιστα χωρίς λόγο, εμφανές τουλάχιστον, αμφισβητώ την αισιόδοξη πλευρά της ζωής.

Χαμόγελα και φιλιά πολλά πολλά πολλά:))))

Margo είπε...

@zoyzoy..

Ζουζού μου τι κάνετε εκεί; Φανταστικές οι μέρες αλλά καράβι τίποτα. Εδώ έχουμε ξεμείνει από γάλα, αλεύρι, λαχανικά και φρούτα να δούμε που θα πάει. Ήθελα αυτή τη βδομάδα να έρθω και Σύρο αλλά δεν..

Καλή βδομάδα Ζουζού μου
Φιλιά πολλά!

fractal είπε...

Πάντα καθυστερημένη...
Ευτυχώς που δεν ερχομαι εδώ για να πληρώσω, αλλά για να εισπράξω....
Αλλιως θα με παρεξηγούσες...
Και εισπράτω τόσα πολλά εδώ αγαπημενη μου Μαργούλα, που΄με την καθυστέρηση, μόνο τον ευατό μου βλάπτω και φτωχαίνω, ...

Θαλασσα , μουσική και φως. Μουσική και φως και θάλασσα...Φως και θαλασσα και μουσική!
Με οποιοδήποτε συνδιασμό!
Το Αιγαίο ολόκληρο..!
φιλια

Υπατία η Αλεξανδρινή είπε...

Πέρασα και ξαναπέρασα για ν' απολαύσω μουσική και φωτογραφική ματιά. Κυρίως για ν' αφουγκραστώ και να γαληνέψω με το φλοίσβο, που τόσο μου λείπει.
Απόψε όμως, που ήταν η τελευταία μέρα του Φθινοπώρου, ακουμπώ και δυο λογάκια, για να μη χάσω οριστικά την επικαιρότητα του τίτλου της ανάρτησης!
Φιλάκια :)

Άιναφετς είπε...

Υπάρχουν και πιο καθυστερημένοι...από το Φράκταλ και την Υπατία χαχα!
Τώρα που γράφω είναι νύχτα και αυτό το κυματάκι...ο φλοίσβος...το πλίτσι πλίτσι με γαληνεύει...καλό χειμώνα να έχουμε...που θα πάει θα μας έρθει!

ΑΦιλάκι, καλή μας νύχτα και καλό μήνα να έχουμε! :)))

Άστρια είπε...

Margo μου, άργησα να έρθω σε χρόνο και σε ώρα.
Για την ώρα όμως μπορώ να πω ότι ήταν ό,τι έπρεπε πριν κλείσω τον υπολογιστή για σήμερα.

Πόσο όμορφα τα χρώματα του φθινοπωρινού φύλλου(ηλιογραφικής οπωσδήποτε επιρροής:), το βραδυνό βιντεάκι, η μουσική του Τσαλαπετεινού.
Πώς να μη σε λένε μετά θαλασσινό αεράκι;;;;;

Σε φιλώ, καληνύχτα!

και Καλό μήνα!

Margo είπε...

@fractal..


Φρακαταλάκι μου με σκλαβώνεις με αυτά που μου γράφεις. Η ομορφιές του τόπου φαντάζουν αλλιώς από τότε που θέλω να τις μοιράζομαι. Σ’ ευχαριστώ που με υποκινείς να συνεχίζω..

Καλό μήνα με χαρές πάντα!

Margo είπε...

@Υπατία η Αλεξανδρινή..

Άργησα όμως εγώ Υπατία μου τελευταία οι ρυθμοί μου στο blog είναι ρυθμοί χελώνας.... και χωρίς μετακόμιση;)


Ανυπομονώ να επανέλθω στους γνώριμους ρυθμούς..
Καλό μας μήνα πια..
Φιλιά πολλά πολλά!

Margo είπε...

@Άιναφετς..


Μαγισσούλα μου καλό μας μήνα με αισιοδοξία και καλή διάθεση όπως ταιριάζει στον γιορτινό Δεκέμβρη.

ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ:)

Margo είπε...

@JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS..

Επίσης Σκρουτζάκο!

Margo είπε...

@Άστρια..

Αστεράκι μου και εγώ θα κλείσω τον υπολογιστή γράφοντας σε σένα.
Δεν υπάρχει λάθος χρόνος και ώρα για το blogging (δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η λέξη) άλλωστε η ανάρτηση μένει να αναπαύεται για πολύ;)

Δεν μπορώ να ξενυχτήσω τελευταία και έχω μείνει πολύ πίσω..:)

Φιλιά πολλά αστεράκι μου και καλό μας μήνα!!!

φτερό στον άνεμο... είπε...

Να 'μαι κι εγώ, το τεμπελόφτερο τελευταίο!

Καλό Μήνα Μαργκουλίνι! :)