10 Ιαν 2010

αφιερωμένο...


Ο έρωτας
Το καράβι του
Κι η αμεριμνησιά των μελτεμιών του
Κι ο φλόκος της ελπίδας του
Στον πιο ελαφρό κυματισμό του ενα νησί λικνίζει
Τον ερχομό.



Παιχνίδια τα νερά
Στα σκιερά περάσματα
Λένε με τα φιλιά τους την αυγή
Που αρχίζει
Ορίζοντας-




Και τ'αγριοπερίστερα ήχο
Δονούνε στη σπηλιά τους
Ξύπνημα γαλανό μέσ' στην πηγή
Της μέρας
Ήλιος-




Κύμα στο φως
Ξαναγεννάει τα μάτια
Όπου η Ζωή αρμενίζει προς
Τ' αγνάντεμα
Ζωή-




Δίνει ο μάϊστρος το πανί
Στη θάλασσα
Τα χάδια των μαλλιών
Στην ξεγνοισιά του ονείρου του
Δροσιά-



Οι εικόνες είναι από το φετινό Ανοιξιάτικο Χειμώνα
και συνοδεύονται από τους στίχους του Οδυσσέα Ελύτη.

Αφιερωμένο στην Ελένη, τη Θαλασσένια, την 'Αστρια, τη Venus , και το ξωτικό με ένα μεγάλο ευχαριστώ για το ηλιόλουστο βραβείο. Με τη σειρά μου το αφιερώνω σε όλους τους @φίλους που φιλοξενώ στις λίστες μου αφού όλα τα ιστολόγια που έχω συλλέξει στο προσωπικό μου ευρετήριο το εκφράζουν απόλυτα. Οι κανόνες είναι να αναφέρω άλλα δώδεκα ιστολόγια.. εγώ θα καλούσα όσους δεν το έχουν ήδη, αν θέλουν φυσικά, να το πάρουν.. για αισιοδοξία, χρώμα, ζεστασιά και Άνοιξη όλο το χρόνο.




68 σχόλια:

roadartist είπε...

Τι γραφή ο Ελύτης! Ο πιο αγαπημένος μου ποιητής.. τον αγαπάω πολύ.. Από τα εφηβικά μου χρόνια, που διάβαζα όλα τα βιβλία του το ένα μετά το άλλο..Πολύ όμορφες οι φωτο.. τέλεια η μουσική, τέλεια η ανάρτηση!

ξωτικό είπε...

εξαιρετικά τα είπες και τα έδειξες για άλλη μια φορά αλλά άσε τις ζαβολιές και πέρνα να πάρεις άλλο ένα !!!!!

ELENI είπε...

ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΟΣΟ ...ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΖΕΙΣ....ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ!ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!1

Thalassenia είπε...

Ταξίδι όμορφο με πήγες. Με μουσική λόγια και εικόνες.
Όπως πάντα, γι αυτό σε βλέπω άλλωστε.
Σ΄ευχαριστώ.

Μερικές φορές οι λέξεις δεν εκφράζουν ακριβώς τα συναισθήματα και οι παραπανίσιες είναι υπερβολή.
Σκέψεις γράφω διάφορες.

Φιλιά θαλασσένια.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Εξαιρετική η ιδέα της παρουσίασης
΄Εφερες νέους ΟΡΙΖΟΝΤΕΣ ΗΛΙΟ, ΖΩΗ, ΔΡΟΣΙΑ στο μπλογκοχώρο

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ευρύνοος είπε...

Κι εγώ βρέθηκα εκεί δίπλα στον ανεμόμυλο, (ήταν ένας απο κείνους που πολέμησα;)..

πολύ μου άρεσε η φωτογραφία που σκάει το κύμα!!

ολοζώντανη..!!

χαιρετώ σε φίλη μου :)

Venus on fire είπε...

Σου αξίζεικαι με το παραπάνω καλή μου φίλη Μάργκο.
Σε ευχαριστώ που με τιμάς τόσο καιρό με τις επισκέψεις σου.

Σε ευχαριστώ που έκανες αυτή την ανάρτηση να φωτίσει την ψυχή μου.
Πάντα έχεις τον τρόπο.
Γλυκά φιλιά για σένα .

fish eye είπε...

με ταξιδεψαν και με δροσισαν οι φωτογραφιες σου..

θα το παρω το βραβειακι, εχω αναγκη απο λιγο πορτοκαλι!

φιλι

Dinos-Art είπε...

Θαυμάσια και αυτή η ανάρτησή σου Margo. Καλή ανοιξιάτικη εβδομάδα.
Καλέ γιαυτό μας ζηλεύουν οι άσπονδοι φίλοι μας στην άλλη Ευρώπη που βρίσκονται στην κατάψυξη.

Mariela είπε...

Τόσο όμορφη, μοναδική η ανάρτηση σου... και η επιλογή της μουσικής!!
ήχος λέξεις και εικόνες...
πόσο εξαιρετικά γεμάτη με έκανες να νοιώσω αυτή τη στιγμή...
σε ευχαριστώ!!

cook είπε...

τελειο..τι να πρωτοσχολιασω...τους στιχους,τις εικονες,τη μουσικη...
ανασταση!

καλη χρονια με υγεία και φως :)

delta είπε...

αχ ..

Μύκονος και Ελύτης

τέλειος συνδυασμός !

(πρέπει να έχεις και μια αδυναμία στην κιθάρα Margo μου, αν δεν κάνω λάθος)

Άστρια είπε...

Margo μου, θαλασσινό μου αεράκι, τί όμορφη αφιέρωση! Σ' ευχαριστώ, υπέροχες φωτογραφίες που συνοδεύονται από τα λόγια του πιο αγαπημένου μου από τους αγαπημένους ποιητές!

Σ' ευχαριστώ τόσο, για το πόσο μεγαλόπρεπα αποδέχτηκες κάτι τόσο μικρό!

Να είσαι πάντα καλά, σε φιλώ πολύ:))

Ανώνυμος είπε...

margo φοβερή ανάρτηση! λυρισμός και φωτοποίηση!

Τα σπορτέξ είπε...

Οι φωτογραφιες σου οπως παντα .. μαγικες...

Ειναι αυτη η ομορφια της Μυκονου...
που οι περισσοτεροι αγνοουν..

καλησπερα!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Φιλιά φιλιά πολλά.

Κυριολεκτικά με πήρες απ' το χέρι και μου κάνες ένα γύρο στο νησί σου...

logia είπε...

Μπράβο margoύλι, μπράβο!!!!
υπέροχα τα λές!!!!!

ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΙΧΟΣ είπε...

Margo,
καλή εβδομάδα σου εύχομαι και να σ' ευχαριστήσω για την συνοδοιπορία.
Εκπληκτικές οι μουσικές σου επιλογές.
Λόγος να ζητήσω την συμμετοχή σου στην διαμόρφωση της επόμενης εκπομπής.
Την αγάπη μου...

k είπε...

Τι μουσική! Τι στίχοι! Τι blogoκόριτσο! Τι ωραία που ξεκινά η καινούρια χρονιά!! καλησπέρα Μargo μου!

Fresh είπε...

Πανέμορφες εικόνες, πολύ όμορφοι στοίχοι. Τι άλλο να πει κανείς.

lena_zip είπε...

Ένα από όλα αυτά τα κύματα ας ερχόταν να με πάρει, να με ξεπλύνει και να με ξεβράσει σε μια αμμουδιά, να ψηλαφώ τα μυστικά της άμμου.

Καλή εβδομάδα να έχουμε. Καλό ξημέρωμα.

55fm είπε...

Margo μου,υπέροχη η ατμόσφαιρα που δημιούργησες!
Ηλιόλουστες και φωτεινές να είναι οι μέρες σου!
Μπράβοοοοοοοοοοοοοοοοο!!!
Καλή βδομάδα!

Margo είπε...

@roadartist..

Τέλεια η παρέα:))
Καλημέρα Ροντάκι μου και καλή βδομάδα!

Margo είπε...

@ξωτικό..

Είπαμε οι παλιοί δικαιούνται να κάνουν ζαβολιές:))
Καλημέρα ξωτικούλι μου:)
Φιλί!

Margo είπε...

@ELENI..

Ναι Ελένη μου το ξέρω, όλο αυτό ήταν προμελετημένο:)
Καλημέρα σου!

Margo είπε...

@Thalassenia..

Ναι αυτό το έχω νιώσει πολλές φορές γι αυτό αγαπώ πολύ τους ποιητές που τα κλείνουν όλα σε λίγες λέξεις μαγικά!

Καλή σου μέρα Θαλασσένια και μια όμορφη βδομάδα με γαλήνη και ομορφιά!

Margo είπε...

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ..

Καλημέρα γλαρένια μου σ' ευχαριστώ πολύ... για όλα!!!

Φιλιά!

Margo είπε...

@Ευρύνοος..

Πάνε χρόνια που σταμάτησαν να γυρνούν οι ανεμόμυλοι ο πόλεμος έχει μεταφερθεί στους δρόμους..

Χαίρομαι που σου άρεσε.. στην αφιερώνω λοιπόν με χαρά:)

Καλή σου μέρα Ευρύνοε!

Margo είπε...

@Venus..

Ρένα μου με συγκινείς.. όλοι έχουμε ανάγκη αυτή την αλλιώτικη συνύπαρξη και δική μου τιμή να είσαι κοντά μου με αυτό το τρόπο.
Κάπως έτσι γίνονται και οι αναρτήσεις έμπνευση είστε εσείς.. σ' ευχαριστώ από καρδιάς:)
Φιλιά!

Margo είπε...

@❤..

Και βέβαια να το πάρεις θα χαρώ πολύ είναι πολύ χαρούμενο και είναι όμορφα οι σελίδες μας να βγάζουν χαρά:)

Καλή βδομάδα!
Φιλί

Margo είπε...

@Dinos-Art..

Λίγο έκανε να Χειμωνιάσει χθες αλλά η Δευτέρα ξημέρωσε ηλιόλουστη και φωτεινή, πώς να μη μας ζηλεύουν:)

Καλή βδομάδα Ντίνο μου με όποιο καιρό!

Margo είπε...

@Mariela..

Τώρα εγώ τι να πω.. αυτές είναι οι όμορφες στιγμές αυτής της ιδιότυπης επικοινωνίας... εγώ ευχαριστώ Μαριέλα μου.. πολύ!
Σε φιλώ

Margo είπε...

@cook..

Καλή χρονιά κουκίτσα μου με ημέρες φωτεινές εμπνευσμένες γεμάτες αγάπη!
Να σαι καλά!
Ευχαριστώ:)

Margo είπε...

@delta..

Έχω αδυναμία στα μουσικά όργανα που βρίσκονται πιο κοντά στο ανθρώπινο σώμα γι αυτό έμαθα ακορντεόν και τσέλο, κιθάρα παίζω ερασιτεχνικά είναι το όργανο που με χαλαρώνει.. βρίσκω όμως και πολύ καλές εκτελέσεις. Το καλύτερό μου πάντως είναι η ορχήστρα και η χορωδία τα πιο πλούσια ηχοχρώματα!

Η ερώτησή σου θα κατάλαβες ότι βρήκε το ευαίσθητο σημείο μου:))

Καλημέρα και καλή βδομάδα!!!

Margo είπε...

@Άστρια..

Αυτό το "μικρό" έγινε η έμπνευση για όλο αυτό, άρα δεν ήταν μικρό:)
Πολλές φορές το ευχαριστώ είναι τόσο λίγο για να εκφράσει τα συναισθήματα, που επιστρατεύονται οι εικόνες, η μουσική, οι μεγάλοι ποιητές για να το πουν..
Καλημέρα αστεράκι μου καλή βδομάδα!
Σε φιλώ:)

Margo είπε...

@ηλιογράφος..

Ευχαριστώωωωωω:))
Καλημέρες!!!

Margo είπε...

@ΤΡΕΧΑΛΑΚΗΣ..

Μα είναι το τελευταίο που βγαίνει προς τα έξω, το νησί είναι θύμα της κακής διαφήμισης και το πληρώνει αυτό.. ευτυχώς μόνο δύο μήνες το χρόνο.

Καλημέρα Γιώργο μου και καλή σου βδομάδα!

Margo είπε...

@Μια φορα κι εναν τρελο..

Θα ευχηθώ αυτό να συμβεί και στην πραγματικότητα:)

Καλημέρα Μαμούφι μου!

Margo είπε...

@logia..

Ευχαριστώ Νέλλη μου για τα υπέροχα θαυμαστικά:)))
Καλή σου μέρα, καλή βδομάδα και πολλά πολλά φιλιά!

Margo είπε...

@epikuros..

Καλημέρα Επίκουρε! Είναι ευκαιρία τώρα να σου πω τον πόνο μου. Ήμουν έτοιμη από μέρες να ακούσω την εκπομπή σου με ιδιαίτερη ανυπομονησία καθότι οι μουσικές σου επιλογές ήταν και δικές μου αδυναμίες, όμως έχω κάκιστη σύνδεση εδώ και ένα μήνα.. το βράδυ του Σαββάτου μπόρεσα να ακούσω από τη δεύτερη ώρα δύο τρίλεπτα μόνο, έσκασα!!! Ελπίζω αυτό το Σαββάτο να είμαι πιο τυχερή. Εδώ, χωρίς σύνδεση δεν έχουμε ούτε ραδιόφωνο και αυτό είναι μεγάλο πρόβλημα για μένα.
Καλή βδομάδα σου εύχομαι:)

Margo είπε...

@kayadesigner..

Περισσότερο απ' όλα μου άρεσε το blogοκόριτσο:))) Ε μα και βέβαια θα πάει καλά η χρονιά με τέτοια blogοπαρέα!!
Καλημέραααααα!

Margo είπε...

@Fresh..

Ευχαριστώ πολύ Fresh να σαι καλά!
Καλημέρα..

Margo είπε...

@lena_zip..

Λενάκι μου είσαι σκέτο ποίημα:)

Πολύ πολύ όμορφο!
Καλή βδομάδα
Φιλάκια

Margo είπε...

@50fm..

Ευχαριστώ Όλγα μου.. τώρα που μου λες για φως, κάπου πήρε το μάτι μου ότι ζεις Ηλιούπολη. Από 14 χρονών πήγαινα Ηλιούπολη κάθε μέρα από Νίκαια.. μέχρι τα 38.. εκεί έχει χαραχτεί όλη μου η ζωή. Ίσως έχουμε ιδωθεί, έπαιζα στις εκδηλώσεις του δήμου, σε πλατείες, στα θεατράκια.. εκεί μαθήτευσα σε Ωδείο της περιοχής και εκεί δούλευα όλα αυτά τα χρόνια.. μια ζωή...
Καλημέρα Όλγα μου και καλή βδομάδα!
Σε φιλώ

Άιναφετς είπε...

Τι καλύτερο, τι ωραιότερο, θα μπορούσα να ζητήσω στο ξεκίνημα της βδομάδας, από ένα αφιέρωμα στον Ελύτη και στους φίλους σου!
Δεν ξέρω να χειρίζομαι τα βραβεία καρδιάς, αλλά θα το μάθω, όχι τόσο για να το αναρτήσω στο blog μου, αλλά για να το αφιερώσω, στους φίλους καρδιάς, που ίσως δεν συναντήσω ποτέ!
ΑΦ και καλή βδομάδα να έχουμε...χμ, με έκλειψη, πάνω μου!

b|a|s|n\i/a είπε...

ξύπνησα; ή ακόμα ονειρεύομαι;
να μείνω λίγο εδώ ακόμα;
πόσο ονειρικά αληθινά όμορφες εικόνες! λέξεις! ήχος!
πολύ καλή σου εβδομάδα!

delta είπε...

Επειδή έχω την τύχη να ασχολούμαι με την κιθάρα πολλά χρόνια, καταλαβαίνω εύκολα τους ανθρώπους που έχουν ευαισθησία σ' αυτό το όργανο ...

Να είσαι καλά

Eulie Aeglie είπε...

με ξεκούρασες, Margo - να είσαι πάντα πολύ πολύ καλά

Dreamy Cloud είπε...

O Aνοιξιάτικος χειμώνας στα μέρη σου είναι μαγικός!! Το χάρηκα σαν να ήμουν εκεί.. είσαι πολύ τυχερή!! Φιλάκια πολλά :)

Τα σπορτέξ είπε...

Το ειχαμε να ερθουμε οικογενειακως αυτες τις μερες στη Μυκονο στα Θεοφανεια .. αλλα μας φοβισε λιγακι ο καιρος...


Απο τα ομορφα του μπλογκ σου ειναι που με τον τροπο σου αναδεικνυεις την αληθινη ομορφια του νησιου που λιγοι ειναι οι τυχεροι που την απολαμβανουν..

Οσο για το τρεξιμο... απο φετος ανηκω επισημα στην αθλητικη οικογενεια του νησιου με την μεταγραφη μου στον Α.Ο. Μυκονου και με την επιθυμια να συμβαλω κι εγω με τον τροπο μου στην διαφορετικη προβολη του νησιου.. πραγμα που εχει ξεκινησει τα τελευταια χρονια απο ανθρωπους του νησιου,(εξω απο πολιτικα κτλ) με τους οποιος εχουμε αναπτυξει ισχυρους δεσμους μεταξυ μας..

και παλι ... πολυ ομορφες οι φωτογραφιες σου...

Ευχαριστουμε πολυ!!!

Poet είπε...

Ήρθα κι εγώ για πρώτη φορά φέτος και καθυστερημένος να απολαύσω τις ομορφιές σου, Margo μου. Αφιερωμένο; Φυσικά, αφιερωμένο. Βραβεία; Φυσικά, βραβεία. Χαμόγελα; Φυσικά, χαμόγελα. Όλα τα χωράει η ανοιχτή καρδιά σου, φίλη μου.

fractal είπε...

Πω..πω..πβ..
Πανηγύρι χρωμάτων, εικόνων. λόγων και μουσικής..
Σύσωμο το Αιγαίο στην ανάρτησή σου..
Απέραντες και βαθειές σαν το πέλαγος οι ευχές μου..

zoyzoy είπε...

Τι ζωντανές φωτό οι στίχοι υπέροχη και η μουσική μαγευτική!
Αυτός ο Ανοιξιάτικος Χειμώνας να μας συντροφεύει πάντα, έτσι ζεστός και ζωογόνος!!

Φιλιά θαλασσινά!!

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Καλησπέρα μαγισσούλα μου χρόνια σου πολλά και από εδώ, χαρούμενα και όπως τα επιθυμείς.

Φίλοι που ίσως δε συναντηθούν ποτέ.. κι όμως λέμε πολύ περισσότερα από όσα μπορούν να ειπωθούν σε μια ανθρώπινη σχέση εκεί έξω. Φίλοι καρδιάς!
Καλά να περάσεις απόψε:)
ΑΦΦΦΦΦΦΦ!!!

Margo είπε...

@b|a|s|n\i/a..

Βασίλη μου μείνε όσο θες, θα κεράσω και κρασάκι, θα φέρω και τη κιθάρα.. ψωφάω για παρέα:))
Να σαι καλά καλό βραδάκι!

Margo είπε...

@delta..

Ωραία! Είναι το πιο συντροφικό όργανο πιστεύω και το πιο "φιλικό" με τη ανθρώπινη φωνή.
Καλησπέρα Delta:)

Margo είπε...

@Aeglie..

Σ' ευχαριστώ πολύ Αίγλη μου, με κάνεις να χαίρομαι διπλά!
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ..

Margo είπε...

@Dreamy Cloud..

Δύο χρόνια εδώ τώρα απολαμβάνω τον τόπο, τώρα που έχω προσαρμοστεί.. δεν γυρίζω πίσω με τίποτα:)
Καλό βράδυ!
Φιλί

Margo είπε...

@ΤΡΕΧΑΛΑΚΗΣ..

Έπρεπε να ερχόσασταν είχε υπέροχες μέρες. Βούτηξαν για το σταυρό πάνω από 30!

Χάρηκα πολύ με τα νέα που μου είπες.. είναι τιμή για μας να είσαι γραμμένος εδώ κυρίως λόγω ήθους και αγάπης γι αυτό που κάνεις.. και με την πληροφορία που μου έδωσες ότι υπάρχουν άνθρωποι που ενδιαφέρονται πραγματικά για το νησί.. αν και είμαι εδώ δυο χρόνια, λόγω των παιδιών ακόμη δεν έχω βγει από το σπίτι να γνωρίσω κόσμο και τις προσπάθειες που γίνονται για τον τόπο.. και μάλιστα εκτός πολιτικής!
Χαίρομαι ιδιαίτερα και αναμένω νεότερα:)
Καλό βράδυ!

Margo είπε...

@Poet..

Μερικές φορές δεν ξέρω αν χωρά την χαρά που νιώθω:)
Να σαι καλά Τόλη μου και σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!
Καλό βράδυ.

Margo είπε...

@fractal..

Σκέφτομαι πως αν έμενα ακόμη Αθήνα θα έγραφα τελείως διαφορετικά, διαβάζοντας τους @φίλους από το κέντρο διαπιστώνω πόσα θυμάμαι αμυδρά πια.. άλλους ήχους η καθημερινότητα, άλλες μυρωδιές, άλλα βλέμματα..
Καλό βραδάκι καλό μου fractal:)

Margo είπε...

@zoyzoy..

Μόνο η βροχούλα μας έλειπε Ζουζού μου αλλά σήμερα ήρθε κι αυτή.. όλα καλά!
Όμορφα να περνάς στο όμορφο νησί σου.
Καλό βραδάκι Ζουζού μου
Φιλιά πολλά!

leondokardos είπε...

Ειλικρινά με ταξίδεψες τόσο όμορφα και ξέφυγα....

Unknown είπε...

Καλησπέρα

Εδώ είναι μια μαγική όαση όμορφιάς
και μουσικής γιατί είναι Ελλάδα που
αγαπάμε και νοιαζόμαστε.....
Να είσαι καλά
Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς
για όλα αυτά τα πολύ όμορφα
που βλέπουν τα μάτια μου ακούν
τ αυτιά μου και γαληνεύει η ψυχή μου

Καλό σου βράδυ
Φιλιά θαλασσινά

Margo είπε...

@leondokardos..

Καλησπέρα Λεοντόκαρδε να σαι καλά!

Margo είπε...

@Sailor..

Καπετάνιε σ' ευχαριστώ πολύ για τον τρόπο που βλέπεις την κάθε μέρα.. αυτή την θετικότητα και αισιοδοξία χρειαζόμαστε για να συνεχίσουμε το δύσκολο δρόμο.
Να σαι πάντα καλά!

kiki είπε...

Ω! Τι όμορφες φωτό και λόγια! Και αγαπημένη μουσική ακούγεται...

Margo είπε...

@kiki..

Κικί σε ευχαριστώ πολύ!!!
:)