18 Δεκ 2009

Κρίσεις Διευθυντών Β/βάθμιας Α' Αθήνας

Αναδημοσιεύω το παρακάτω κείμενο από τη logia. Μια προσπάθεια συμπαράστασης στο δικαίωμα των γονιών να αποφασίζουν και αυτοί το καλύτερο για τα παιδιά τους. Σήμερα στο σχολείο Ν. Φιλαδέλφειας αύριο στο σχολείο της δικής μας γειτονιάς.


ΜΕΡΟΣ Β'

Προς την Υπουργό Παιδείας δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Κυρία Άννα Διαμαντοπούλου

Προς τον Περιφερειακό Διευθυντή Α/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής
Κύριο Παρασκευά Γιαλούρη

Προς την Διευθύντρια του Α' ΠΥΣΔΕ Αττικής
Κυρία Πολυξένη Ζαβού-Ράδου

Προς όλα τα μέλη του ΠΥΣΔΕ

Προς όλους τους Συλλόγους και τις Ομοσπονδίες των Καθηγητών
Προς όλους τους Εκπαιδευτικούς
Προς όλους τους Γονείς
Προς όλους τους Μαθητές
Προς κάθε ενδιαφερόμενο

Έχω την χαρά και την τιμή να είμαι Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 3ου Γυμν. Ν. Φιλαδέλφειας.

Παίρνω το θάρρος να σας γράψω ζητώντας τη βοήθειά σας για ένα θέμα, που μας καίει όλους πολύ, τις κρίσεις των διευθυντών.
Στο καταταλαιπωρημένο σχολείο μας που υπέφερε από δεινά τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία είχαμε την τύχη, μετά τις κρίσεις του 2007, να έρθει μια Διευθύντρια, η κυρία Μαρία Χατζηιωάννου, που κατάφερε το ακατόρθωτο: Από αχούρι, με μορφή εγκαταλελειμμένου, ξεχαρβαλωμένου αναμορφωτηρίου να το μετατρέψει σε σχολείο- αγκαλιά για όλα τα παιδιά.
Το σχολείο μας δεν είχε τίποτα σωστό. Ηταν όλα ξεχαρβαλωμένα, δεν παρείχε ούτε τα στοιχειώδη και επιπλέον λειτουργούσε και υπό ένα καθεστώς τρομοκρατίας και χαφιεδισμού. Τα παιδιά έκαναν συνεχώς καταλήψεις διεκδικώντας τα αυτονόητα. Μέχρι και το βάψιμο των αιθουσών το κάναμε οι γονείς κάποιες Κυριακές.
Και ήρθε αυτή η γυναίκα και έβαλε τάξη σε όλα, μα κυρίως έβαλε αγάπη.
Και το σχολείο μας έγινε αυτό, που έπρεπε να είναι τα σχολεία όλου του κόσμου.
Μια κυψέλη δημιουργίας και αγάπης.
Τέρμα τα προβλήματα, τέρμα η παραβατικότητα, τέρμα οι καταλήψεις.
Τα παιδιά ξεκίνησαν δράσεις και προγράμματα, που θα ζήλευε και το καλύτερο ιδιωτικό σχολείο.
Τα παιδιά αγάπησαν αυτήν, αγάπησαν τα μαθήματα, αγάπησαν το σχολείο τους σαν το σπίτι τους.
Το φροντίζουν. Το προσέχουν.

Και τώρα έρχεται το Α' ΠΥΣΔΕ, μ΄αυτήν την παράνομη, όπως διαβάζω, διαδικασία και τα ακυρώνει όλα.
Θέλει να μας πάρει την Διευθύντρια, παρόλο που η ίδια δήλωσε ότι δεν θέλει να μετακινηθεί, άλλωστε σε λίγο μπορεί να συνταξιοδοτηθεί, αν θέλει.

Και ερωτώ, μήπως τηρώντας τους τύπους χάνουμε την ουσία;
Ποιός ο ρόλος του εκπαιδευτικού;
Ποιός ο ρόλος του σχολείου;
Ποιός ο ρόλος όλων αυτών, που διορίζονται ή εκλέγονται για να καλύψουν θέσεις καίριες, όπως αυτές των ΠΥΣΔΕ;
Πώς τιμάται ένας επιτυχημένος Διευθυντής; Με το να τον αλλάζετε πόστο παρά τη θέλησή του;

Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την Διευθύντρια του ΠΥΣΔΕ και τηλεφωνικά, να της εκφράσω την αγωνία μας και την επιθυμία μας, όμως αν και κατανοώ την έντασή της και τις πιέσεις που δέχεται πανταχόθεν, δεν μπορώ να κατανοήσω την αντίληψή της, πως "οι γονείς δεν έχουν κανένα λόγο για τα παιδιά τους και ουδείς αναντικατάστατος"!!!!
Πώς μπορεί κάποιος που ασχολείται με την εκπαίδευση, να γελοιοποιεί την αγωνία ενός γονιού, εκλεγμένου στη θέση του Προέδρου του ΔΣ του Συλλόγου μας κλείνοντάς του το τηλέφωνο;

Ουδείς αναντικατάστατος, μου είπε! Μα, είμαστε όλοι ίδιοι; Δεν υπάρχουν καλοί, καλύτεροι και χειρότεροι;
Η ίδια η διαδικασία των κρίσεων δεν το αποδεικνύει αυτό;

Και αν εμείς οι γονείς δεν έχουμε λόγο για το καλό των παιδιών μας, τότε ποιός έχει;

Το άρθρο 3 της χάρτας για τα δικαιώματα και τα καθήκοντα των γονέων της ευρωπαϊκής κοινότητας, ορίζει πως:
"ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ, ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΑΞΙΩΝ ΤΟΥΣ.
ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΤΑΙΡΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥΣ."
Και το άρθρο 8:
"ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΉ ΤΟΥΣ, Η ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΖΗΤΑΤΑΙ ΕΝΕΡΓΑ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ."

Και ναι, η Διευθύντριά μας είναι αναντικατάστατη!!!

Μα και όλα τα σχολεία θα αναστατωθούν με τις μετακινήσεις στη μέση της χρονιάς. Από τη μια η γρίπη, από την άλλη οι καταλήψεις, τώρα συμβαίνει και αυτό, τί θα πάρουν τα παιδιά από τη φετινή χρονιά; Γιατί δεν έγιναν οι κρίσεις το καλοκαίρι, που μας πέρασε ή γιατί δεν γίνονται το καλοκαίρι που θα έρθει;

Γιατί δεν ζητάτε εκ νέου δηλώσεις προτίμησης σχολείων;
Οι προτιμήσεις των υποψηφίων είναι φυσικό να έχουν αλλάξει σε αυτά τα δυο χρόνια. Γιατί έγινε καταμέτρηση μορίων χωρίς δηλώσεις; Και οι συνεντεύξεις τι νόημα είχαν;

Σας παρακαλώ λοιπόν θερμά, βοηθήστε μας να κρατήσουμε τη Διευθύντριά μας!
Μην αφήσετε να αναστατωθούν τόσα σχολειά στο μέσον της χρονιάς!
Αφουγκραστείτε τις αγωνίες των γονιών!
Τις επιθυμίες των παιδιών!
Αυτά είναι το μέλλον της Ελλάδας.
Πάρτε τα στα σοβαρά!

Ας μην χάνουμε την ουσία και ας δούμε το θέμα προς όφελος των παιδιών μας.

Με εκτίμηση

Η Πρόεδρος του ΔΣ του Συλλόγου Γονέων και Kηδεμόνων του 3ου Γυμν. Ν. Φιλαδέλφειας

12 σχόλια:

logia είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ καλή μου φίλη και συνεργάτιδα!!!!

Dreamy Cloud είπε...

Καλά ποιοι νομίζουν οτι είναι και συμπεριφέρονται έτσι;! Ούτε τη στοιχειώδη ευγένεια απέναντι στο γονέα δεν δείχνουν... Μακάρι η συγκεκριμένη καθηγήτρια να μην απομακρυνθεί για΄τι τουλάχιστον απ'ότι φαίνεται είναι πολύ ξεχωριστή... Φιλάκια πολλά!!

Νικόλας K. είπε...

Καλημέρα Μαρία,
Είδες τελικά τι είμαστε οι Έλληνες·
Τα δίκαια αιτήματα πρέπει να αναδεικνύονται…
Καλό Σαββατοκύριακο!:- ))

IonnKorr είπε...

Φίλη Margo,

Μέσα στα δεκάδες "θετικά" σχόλια ελπίζω να μην σε πειράζει να δημοσιεύσεις και την άλλη άποψη:


Εμάς, βέβαια, εδώ δεν μας απασχολεί η συγκεκριμένη υπόθεση αλλά η νοοτροπία που έχει αναπτυχθεί στην Ελληνική Κοινωνία. Το γεγονός αποτελεί απλά την αφορμή.




Γράφει λοιπόν στην συγκεκριμένη διαμαρτυρία της η πρόεδρος του συλλόγου των Γονέων (που ζητά να μην μετακινηθεί η διευθύντρια).




Δείτε επιχειρήματα (και θαυμάστε)!:




Γράφει η γονέας: "Και ήρθε αυτή η γυναίκα (εννοεί την διευθύντρια) και έβαλε τάξη σε όλα, μα κυρίως έβαλε αγάπη. Και το σχολείο μας έγινε αυτό, που έπρεπε να είναι τα σχολεία όλου του κόσμου. Μια κυψέλη δημιουργίας και αγάπης."




Μένεις άναυδος: Πως πιστοποιείται ότι ένας διευθυντής φέρνει την "αγάπη"? Από το στόμα ενός γονέα? Και έστω ότι έφερε αγάπη. Αυτό αποτελεί κριτήριο να μην μετατεθεί? Φανταστείτε χιλιάδες διευθυντές σχολείων ανά την Ελλάδα να αποσπούσαν από ένα σύλλογο γονέων μία παρόμοια αναφορά αγάπης. Και να μην μετατίθονταν! Θα καταργούνταν, για πάντα, οι μεταθέσεις!






Γράφει η γονέας: "Τα παιδιά αγάπησαν αυτήν, αγάπησαν τα μαθήματα, αγάπησαν το σχολείο τους σαν το σπίτι τους. Το φροντίζουν. Το προσέχουν."




Μένεις κατάπληκτος: Πρώτον. Πως ξέρει η γονέας ότι συνέβη κάτι τέτοιο? Έκανε δημοσκόπηση? Έκανε ψηφοφορία? Δεύτερον. Πότε, συνήθως, αγαπούν οι μαθητές τον διευθυντή? Όταν γλυτώνουν τα μαθήματα ή δεν τιμωρούνται για παραβατικότητα. Άρα, σε τέτοια περίπτωση οδηγούμαστε στην περίπτωση που όλοι οι διευθυντές αφήνουν το σχολείο να γίνει "μπάχαλο", προκειμένου να γίνουν αγαπητοί και έτσι να κρατήσουν την θέση τους!







Γράφει η γονέας: "η ίδια δήλωσε ότι δεν θέλει να μετακινηθεί, άλλωστε σε λίγο μπορεί να συνταξιοδοτηθεί"




Μένεις άφωνος: Αποτελεί επιχείρημα ότι δεν θέλεις ο ίδιος να μετατεθείς? Ποιός θέλει? Αποτελεί επιχείρημα ότι πλησιάζεις προς την σύνταξη? Φαντάζομαι ότι οι περισσότεροι διευθυντές εκεί πλησιάζουν.







Γράφει η γονέας: "Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την Διευθύντρια του ΠΥΣΔΕ και τηλεφωνικά, να της εκφράσω την αγωνία μας και την επιθυμία μας, όμως ... δεν μπορώ να κατανοήσω την αντίληψή της, πως "ουδείς αναντικατάστατος"!!!! ... Ουδείς αναντικατάστατος, μου είπε! Μα, είμαστε όλοι ίδιοι; Δεν υπάρχουν καλοί, καλύτεροι και χειρότεροι;"




Μένεις κάγκελλο: Δεν είναι αναντικατάστατος ένας διευθυντής σχολείου? Τότε στην κυβέρνηση, στα υπουργεία, στις ΔΕΚΟ τι να πούμε? Εκεί θα έπρεπε οι "καλοί" να είναι ισόβιοι. Και, άμα, κάποιος διευθυντής είναι τόσο καλός τότε γιατί να μένει στην Φιλαδέλφεια? Θα τον διεκδικούσαν κι άλλοι π.χ. οι γονείς της Εκάλης!






Γράφει η γονέας: "Ας μην χάνουμε την ουσία και ας δούμε το θέμα προς όφελος των παιδιών μας."




Μένεις άλαλος: Ποιών παιδιών? Των παιδιών της Φιλαδέλφειας? Μόνον αυτά είναι "παιδιά" και πρέπει να έχουν το προνόμιο να έχουν αναντικατάστατο διευθυντή? Τα παιδιά της Πετρούπολης π.χ. δεν είναι παιδιά? Γιατί αυτά δεν δικαιούνται να έχουν τον ίδιο ή αντίστοιχο. Και οι "κακοί" ( = μη αναντικατάστατοι) διευθυντές που θα πάνε?

Ζητώ συγγνώμη για την παρέμβαση.

Καλά Χριστούγεννα.

logia είπε...

Προς IonnKorr

A. Θα πρέπει να γνωρίζετε, οτι ένας Πρόεδρος Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων μιλά εκ μέρους όλου του Συλλόγου και δεν εκφράζει την Προσωπική του άποψη.

Β. Η "αγάπη" πιστοποιείται δια στόματως όλων των μαθητών του σχολείου μας και των καθηγητών και μέσω των επιστολών που έστειλαν προς το Α' ΠΥΣΔΕ και την Υπουργό και οι μαθητές και οι καθηγητές!

Γ. Δεν είπε κανείς να μην γίνονται μεταθέσεις, όμως αυτές γίνονται βάσει των δηλώσεων προτίμησης, κάτι που στην παρούσα φάση δεν έγινε.

Δ. Η γονέας, όπως με ονομάζετε, γνωρίζει, γιατί βρίσκεται κοντά στα παιδιά, κοντά στο σχολειό. Και φυσικά σε ένα σχολείο 100 παιδιών δεν απαιτείται δημοσκόπηση. Αν θέλετε όμως μπορούμε να την κάνουμε και να σας την στείλουμε.

Ε. Μην ρίχνετε λάσπη στο πρόσωπο ενός εξαιρετικού λειτουργού της εκπαίδευσης και μην ειρωνεύεστε, γιατί σαφώς καλός διευθυντής δεν είναι αυτός που αφήνει το σχολείο να γίνει μπάχαλο, αλλά αυτός που το νοικοκυρεύει!! Και ξέρετε πολύ καλά τι λέω.
Και αν έχετε αμφιβολίες περί αυτού, με χαρά θα σας δεχτούμε στο σχολείο μας να διαπιστώσετε και μόνος σας την υποδειγματική λειτουργία του!!!!

Δ. Όλοι οι εκπαιδευτικοί δεν έχουν τις ίδιες ικανότητες, γιαυτό άλλωστε γίνονται και οι συνεντεύξεις... Ή κάνω λάθος; Μήπως γίνονται για άλλους λόγους;

Ε. Γιατί θεωρείτε οτι η Φιλαδέλφεια έχει λιγότερα δικαιώματα από την Εκάλη;

ΣΤ. Ποιός είπε οτι η Πετρούπολη δεν έχει δικαίωμα; Όλα τα σχολεία έχουν δικαίωμα στους καλούς εκπαιδευτικούς. Οσο για τους μη ικανούς, ας βρει η Πολιτεία μια φόρμουλα, ώστε να μην στέλνονται από σχολείο σε σχολείο και καταστρέφουν κόσμο...

Ζ. Λυπάμαι που σταθήκατε μόνο στην έκφραση των συναισθημάτων όλης της κοινότητας του σχολείου μας απέναντι στην εξαιρετική μας διευθύντρια και όχι στην ουσία και στις προτάσεις μας:

1. Να ζητηθεί εκ νέου δήλωση προτίμησης σχολείων.

2. Να μην γίνουν οι μετακινήσεις
στο μέσον της σχολικής χρονιάς, μιας χρονιάς ήδη επιβαρυμένης με καταλήψεις και κλείσιμο σχολείων λόγω γρίπης.

3. Να αναγνωρίζεται και να επιβραβεύεται η προσφορά των ικανών.

Αν είχατε μπει στον κόπο να περάσετε από το μπλογκ μου, θα βλέπατε, οτι θεωρούμε, πως το θέμα ξεφεύγει από τα στενά όρια του δικού μας σχολείου και αφορά σε όλο το σύστημα των κρίσεων γενικότερα.
Όταν λέμε για το καλό των παιδιών εννοούμε όλα τα παιδιά και όχι μόνο τα παιδιά του δικού μας σχολείου. Επίσης πρέπει να ξέρετε, οτι πολλά σχολεία έχουν αντιδράσει στον τρόπο που έγινε όλη η διαδικασία.
Η παιδεία πρέπει κάποτε να ξεφύγει από τα στενά όρια της γραφειοκρατίας και να γίνει ουσιαστικότερη.
Το σωστό σχολείο δεν προσφέρει μόνο γνώση αλλά διαμορφώνει ήθος και χαρακτήρα, σμιλεύει προσωπικότητες.
Η τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε...

καλημέρα σας

Γκιωνης είπε...

IonnKorr
.
. τί έχεις πάθει ρε σύ ; Πήρες σβάρνα όλα τα ιστολόγια που συμμετέχουν σ' αυτήν την προσπάθεια και κάνεις copy-paste αυτό το κείμενο ; Ποιό είναι το πρόβλημά σου εκτός από την ...μοναξιά τών Χριστουγέννων ; Δεν σού πήρανε δωράκια για τις γιορτές ;
. Κάνω κι εγώ ένα copy-paste με την απάντηση στις περίπου ίδιες κατηγορίες που προσωπικά μού απήυθυνες στο δικό μου ιστολόγιο.

. 1ον Δεν πρόκειται για το δικό μου παιδί. Εγώ ζώ στην Θεσσαλονίκη.

. 2ον Οι λίγες προτάσεις δεν είναι δικές μου, αν και συμφωνώ 'μ αυτές απόλυτα ! Ξαναδιάβασε, μήπως και το καταλάβεις.

. 3ον Δηλαδή η θέση σου είναι οτι εάν κάποιος είναι καλός, να τον πάμε κι αλλού για να επωφεληθούν και άλλα παιδιά ; Ωραία : Επειδή είναι πολλά τα Γυμνάσια τής χώρας να τον πάμε από μια βδομάδα στο καθένα ! ! ! Και να τού δώσουμε ένα τροχόσπιτο για να μένει όπου τον στέλνουν ! ! ! Ωρίμασε !

. 4ον Το ποιός είναι καλός ή όχι, εάν δεν το ξέρει ο Σύλλογος γονέων ποιός άλλος το ξέρει ; ( αυτό σαν απάντηση για την συζήτηση με τον εαυτό σου που κάνεις στις τρείς ( 3 ! ) αναρτήσεις για αυτό το θέμα στο blog σου ). και

. 5ον Και όταν κάποιος είναι καλός, και έχει δημιουργήσει κάτι διαφορετικό, που αυτό πιστοποιείται από την στάση τών παιδιών και τού Συλλόγου Γονέων, τού αξίζει κάποια διάκριση ( ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΝΤΑΜΟΙΒΗ ! ), όπως το να μείνει εκεί που θέλει και που έχει κάνει ένα καλό περιβάλλον δουλειάς και δημιουργίας ! . -

. Λυπάμαι που δεν μπορώ να είμαι ευγενικός, όσο ευγενική είναι η πρόεδρος τού Συλλόγου Γονέων, που την θαυμάζω γι αυτό, αλλά δεν μπορώ την χαζομάρα ! Φτάνει ! ! !

IonnKorr είπε...

Φίλη logia,

Το δεύτερο κείμενο σας, αυτό που μου γράψατε για απάντηση (αν και έχει επιθετικό τόνο) το βρίσκω πολύ πιο "ισορροπημένο" και πολύ πιο "συνετό" από τήν "διακύρηξη διαμαρτυρίας" που "διανείματε" που θα την χαρακτήριζα "παραληρηματική".

Έχετε και εσείς το δίκιο σας αλλά και η "υπηρεσία" έχει τις διαδικασίες της.

Ας μην μπούμε όμως σε άσκοπη αντιδικία κι ας αφήσουμε τους αναγνώστες να σχηματίσουν την δική τους γνώμη.

Καλές γιορτές.

Γκιωνης είπε...

Margo
. καλημέρα και καλή εβδομάδα !
. συγνώμην για την ένταση που βγήκε στο προηγούμενο σχόλιο αλλά θα είμαι καλύτερος την επόμενη φορά....

IonnKorr είπε...

Φίλε Γκιώνη,

Μην είσαι τόσο επιθετικός. Είσαι μακρυά. Ίσως, εγώ να ξέρω περισσότερα για το θέμα. Αλλά απλά δες το, σαν άλλη άποψη. Μην είσαι μονόπλευρος και μην θυμώνεις αναίτια. Ας μην το συνεχίσουμε άλλο.

logia είπε...

...και ξέχασα να αναφέρω, οτι σωστά το δικαστήριο ακύρωσε τις κρίσεις του 2007 αφού οι κριτές ήταν και κρινόμενοι,
όμως η διαδικασία θα έπρεπε να έχει γίνει καλοκαίρι και όχι στο μέσον της χρονιάς,
θα έπρεπε να ληφθεί υπ' όψιν, οτι στα δυο χρόνια οι διευθυντές δεν έχουν προλάβει να ολοκληρώσουν το έργο τους
και τέλος, το σημαντικότερο, θα έπρεπε να κληθούν οι υποψήφιοι να κάνουν εξ΄αρχής δηλώσεις προτίμησης σχολείων ως είθισται!!!!

Γκιωνης είπε...

. δεν είναι κατάθεση άλλης άποψης ένα κείμενο που μαζί με την " άποψη " περιέχει ειρωνικά σχόλια και φράσεις όπως :
( Δείτε επιχειρήματα (και θαυμάστε)!, ....Μένεις άναυδος: Πως πιστοποιείται ότι ένας διευθυντής φέρνει την "αγάπη"? Από το στόμα ενός γονέα?.....Μένεις κατάπληκτος: Πρώτον. Πως ξέρει η γονέας ότι συνέβη κάτι τέτοιο? Έκανε δημοσκόπηση? Έκανε ψηφοφορία?....Μένεις άφωνος: Αποτελεί επιχείρημα ότι δεν θέλεις ο ίδιος να μετατεθείς? Ποιός θέλει? .....Μένεις κάγκελλο: Δεν είναι αναντικατάστατος ένας διευθυντής σχολείου? .....Μένεις άλαλος: Ποιών παιδιών? Των παιδιών της Φιλαδέλφειας? Μόνον αυτά είναι "παιδιά" και πρέπει να έχουν το προνόμιο να έχουν αναντικατάστατο διευθυντή? )
. Άν αυτό είναι άλλη άποψη, υπάρχει πρόβλημα με την Ελληνική γλώσσα....
. Η logia στα δύο σχόλιά της σήμερα εδώ έβαλε μερικά ερωτήματα και κάποια άλλα εγώ έστω και ΛΙΓΟ επιθετικά, μετά την ΑΝΑΙΤΙΑ ΕΝΤΟΝΗ ( εκτός και εάν συμμετέχεις στην επιτροπή μεταθέσεων ! ) αντίδρασή σου σ' αυτή την υπόθεση.
. Η Πρόεδρος τού Συλλόγου έβαλε κάποια θέματα στο σχόλιό της. Έχεις να πείς τίποτε ;
. Γιατί κι εγώ αν και μακρυά, μπορεί να ξέρω περισσότερα για το θέμα από όσα νομίζεις....

Margo είπε...

@Γκιωνης ..

Καλή βδομάδα και σε σένα Γκιώνη μη ζητάς συγνώμη για την ένταση δεν είδα καμία ένταση:)
Στο θέμα δε θα τοποθετηθώ περαιτέρω εφ' όσον έκανα την αναδημοσίευση σημαίνει ότι συμφωνώ και δεν περιμένω από κανέναν να μου εξηγήσει τι είναι αυτό που διαβάζω. Ξέρω να διαβάζω και να επεξεργάζομαι τις πληροφορίες..

Δεν απάντησα απευθείας στον φίλο μας γιατί πίστεψα ότι ήταν καλύτερα να το κάνει η ίδια η Νέλλη.

Πάντως και εμένα με παραξενεύει η τόσο παθιασμένη αντίδραση αυτού του ανθρώπου. Αυτό και δε θα ήθελα να επεκταθώ περισσότερο.

Καλησπέρα παιδιά!