7 Δεκ 2009

οι φωτογραφίες που δεν έβγαλα


Η Κυριακή το πρωί είναι η μέρα εξόδου. Ο προορισμός είναι πάντα ο ίδιος.. ο γιαλός. Από εκεί είναι οι περισσότερες φωτογραφίες που φιλοξενούν τη σελίδα μου. Θάλασσα και πάλι θάλασσα, οι γλάροι, ο πελεκάνος, οι βάρκες και άλλες που δεν έχω ακόμη προβάλλει. Την περασμένη Κυριακή σκέφτηκα, δε θα πάρω μαζί μου τη φωτογραφική μηχανή πάλι τα ίδια θα δω, πάλι τα ίδια θα τραβήξω. Έτσι λοιπόν ξεκινήσαμε οικογενειακώς για τη Κυριακάτικη έξοδο. Ολα σε χρώμα γκρι, η ατμόσφαιρα ελαφρώς θολή. Ωραία σκέφτηκα καλά έκανα που δε την πήρα μαζί.

Μόλις φτάνουμε στην παραλία ακούμε τύμπανα.. έκαναν το γύρω της εικόνας του Αγίου Νικολάου με τη μπάντα.. οι μουσικοί μπροστά ντυμένοι με τα κόκκινα κοστούμια τους η εικόνα πάνω σε ξυλόγλυπτη βάση ντυμένη λουλούδια του φθινοπώρου και συνοδεία πολύς κόσμος και ψαράδες του νησιού.



Φορούσαν τις τραγιάσκες τους και συνόδευαν με ενθουσιασμό και πάθος τον δικό τους άγιο.. Αυτό θα μπορούσα να το τραβήξω.. σκέφτηκα αλλά δε πειράζει του χρόνου να είμαστε καλά δε θα το χάσω.

Αργότερα και καθώς στεκόμουν στην άκρη του γιαλού βλέπω τον πελεκάνο να σηκώνεται και να αρχίζει να πετά. Δεν το κάνει συχνά και είναι πολύ εντυπωσιακό να βλέπεις ένα τόσο μεγάλο πουλί στον ουρανό. Ωχ σκέφτηκα τώρα βρήκε να το κάνει που δεν την έχω μαζί; Αλλά και να την είχα θα προλάβαινα να τον τραβήξω.. πόσο θα πετάξει άλλωστε.



Εκείνος όμως πηγαινοερχόταν από τη μια άκρη του γιαλού στην άλλη για πάνω από 12 φορές, περνώντας πάνω από το κεφάλι μου κάθε φορά, πετώντας προκλητικά με φιγούρες και πόζες που δεν είχα ξαναδεί. Είμαι σίγουρη πως κατάλαβε τις σκέψεις μου και με πείραζε. Στεκόμουν εκεί μες στη μέση και δεν τον άφησα από τα μάτια μου μέχρι που κάθισε.
Το μαρτύριο συνεχίστηκε όμως γιατί ήρθε κάπου εκεί κοντά, κάθισε πάνω σε μια πανέμορφη κόκκινη βάρκα και άρχισε να καθαρίζει τα φτερά του. Εκεί έδωσε παράσταση. Με γυρισμένη τη πλάτη γύριζε το κεφάλι του πίσω ανοιγόκλεινε το ράμφος και με κοιτούσε με ένα βλέμμα.. υπεράνω! Είχα μείνει με ανοιχτό το στόμα να παρακολουθώ την Diva και να σκέπτομαι.. τι ανοησία να μη πάρω μαζί μου τη μηχανή!

Φεύγοντας από τη χώρα λέω δε πειράζει θα ξανατύχει και τότε θα είμαι "οπλισμένη".. και παίρνουμε το δρόμο για το σπίτι.


Όταν φτάσαμε στην πόρτα του χωραφιού και όσο την περιμέναμε να ανοίξει, βλέπουμε στο διπλανό ακριβώς χωράφι ένα πρόβατο, που πάνω στη ράχη του καθόταν καμαρωτή καμαρωτή μια καρακάξα! Και τα δυο μας κοιτούσαν επίμονα σαν να ήθελαν να τα δούμε.. μόλις η πόρτα άνοιξε και κατηφορίσαμε για το σπίτι η καρακάξα πέταξε και μαζί της πέταξε και η τελευταία ευκαιρία που μου δόθηκε εκείνη τη μέρα.


υ.γ. Οι φωτογραφίες είναι από άλλη έξοδο :)



70 σχόλια:

lena_zip είπε...

Δεν πειράζει Margo μου. Θα δοθεί ξανά η ευκαιρία.Η καλύτερη φωτογραφική μηχανή είναι η μνήμη. Γιατί δε δοκιμάζεις να ζωγραφήσεις κάτι από αυτά που είδες;

Καλησπέρες, φιλιά και χαμόγελα!

Thalassenia είπε...

Καλή ιδέα της lena_zip
αλλά και πόσο σε καταλαβαίνω.
Μας μένει μια απογοήτευση!!
Λες και συμβαίνει επίτηδες.
Η περιγραφή σου αφήνει την φαντασία μου ελεύθερη να κάνει τις δικές της εικόνες.

Καλό βράδυ.

roadartist είπε...

Ωραία περιγραφή! Σαν να είδαμε τις φωτο ήταν.. Σπαστικό αυτό που περιγράφεις αλλά συμβαίνει όντως συχνά :)))) Το παθαίνω και εγώ.. Την επόμενη φορά πάντα με φωτογραφική στη τσάντα! Καλό βράδυ! :)

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Όλο και περίμενα από χθες κάποιο ποστάκι από την Λιτανεία του Αγίου στο νησί σας.
Και από τις Συριανές φίλες επίσης.
Ο τωρινός πελεκάνος είναι αγόρι ή κορίτσι;; Εγώ έμεινα στον Πέτρο!!
Εκείνος πετούσε κάθε πρωί μόλις τον τάϊζε ο "αρμόδιος" ψαράς.
Και η καρακάξα στην πλάτη του προβάτου ήταν για να τσιμπήσει μαλλί για την φωλιά της. Αυτό κάνουν και στο πάρκο. Κυνηγούν μικρόσωμα σκυλιά.
Τις φωτογραφίες τις χρωστάς, ανκαι η περιγραφή τις υπερκαλύπτει.
Καλό βράδυ

Dreamy Cloud είπε...

Δεν πειράζει πραγματικά τα περιέγραψες τόσο ζωντανά σαν να είδα τις εικόνες.. Ο πελεκάνος μεγάλη πρέπει να είναι μεγάλη μούρη!! :ΡΡ Φιλάκια πολλά!!!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Καταρχήν θα σου πω για την τύχη σου να είσαι εκεί που είσαι και αντί για τις εικόνες που είδαμε στην Αθήνα εσύ ήσουν παρέα με τη θάλασσα.

Κατά δεύτερον θα σου πω για το νόμο του Merphy... τον γνωστό...

Και και κατά τρίτον θα σου πω μια διαπίστωση... ότι με ένα μαγικό τρόπο συνήθως οι "μαγικές" στιγμές αυτοπροστατεύονται από αδιάκριτους φακούς. Λες και όσοι κουβαλάμε μηχανές διαπράττουμε ιεροσυλία...

Όμορφο βράδυ!

Ευρύνοος είπε...

Αυτό κι αν είναι ατυχία..

ποτέ χωρίς την μηχανή.. ποτέ!!

κανόνας..

παρ'όλα αυτά, οι περιγραφές ήταν "φωτογραφικές"..

καλησπέρα Margo :)

zoyzoy είπε...

Και'δω μεγάλη γιορτή του Αη-Νικόλα ποτέ δεν έχω πάει στην λιτανεία του αλλά γίνεται πανηγυρικά όλη η πόλη στολισμένη πάντα ένα πλοίο του Ναυτικού παρευρίσκεται με ναύτες για να κρατήσουν τον Αγιο!
Κρίμα που έχασες τέτοιο θέαμα συνήθως χάνουμε τις καλύτερες στιγμές !!

Να'σαι καλά και του χρόνου να τις απολαύσεις!!

Τα σπορτέξ είπε...

Εσυ μπορει να μην τραβηξες φωτογραφιες, αλλα με τον μαγικο σου τροπο ειδαμε αυτα που ηθελες να εχεις τραβηξει...

Να εισαι καλα.

Μαρία Δριμή είπε...

Αυτό είναι η Μυκονιάτικη απόδειξη του νόμου του Murphy! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σε νιώθω. Εγώ θα είχα πέσει σε κατάθλιψη και θα με έτρωγαν μέρες μετά οι φωτογραφίες που δεν έβγαλα.

maya είπε...

και ξαναλέω ότι καμία ευκαιρία δε πρέπει να αφήνουμε να περνάει.
όχι δεν είναι ποτέ σίγουρο ότι θα δοθεί άλλη .

ναι, είμαι επηρρεασμένη (ξέρεις!)
αλλά είναι και η γενικότερη θέση μου .

βέβια έχω να σου πω το εξής;
ότι χωρίς τις φωτό
η φαντασία έτρεξε με τις λέξεις σου
σε όσα αποτύπωσες :)
δεν το κατάλαβες ότι τα φωτογράφησες τελικά ?

χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ


υγ.πόσο παράξενο μου φαίνεται το χιόνι στο μπλογκ σου ... :)

maximus είπε...

Mμμμμμ
και μεις πάμε βόλτα τις Κυριακές αλλά τέτοιες εικόνες δε βλέπουμε..

Εδω κοντά σκάβουν για φυσικό αέριο, ποδηλατόδρομο και διάφορα άλλα και οι δρόμοι είναι λες και .. έχει βγει μέσα απ'τη γη ο γκοτζίλα.

Φιλιά. Τούλι

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Με λίγα λόγια βολτίτσα ήσουνα μα το μυαλό σου ήταν στην επόμενη ανάρτησή σου:) Αχ Γιατρέ μου:)

Καλή βδομάδα.

"Ground Control to Major Tom" είπε...

Έσω πάντα έτοιμη.
Εσύ με τη φωτογραφική σου μηχανή ανά χείρας και εγώ με ένα καλύτερο φούτερ για αν και όποτε το απαιτήσουν οι περιστάσεις.
Ποτέ δε ξέρεις ;)


Καλό βράδυ

vas είπε...

Margo καλησπέρα. Μπαίνω κάθε βράδυ στο blog σου, γιατί κάθε φορά που θα δω μια καινούρια ανάρτηση σου, θα μου δημιουργηθούν διάφορα συναισθήματα. Κάποιες φορές με συγκινείς και άλλες με κάνεις και χαμογελώ ή ακόμα και να νοσταλγώ. Απόψε με έκανες και γέλασα,μαζί και τον Δαμιανό. Να ξέρεις πάντως ότι στο νησί αυτές τις μέρες όλο και κάτι θα γίνεται. Γι' αυτό έσω έτοιμη. Α! το χιονάκι δίνει πολύ ωραία αίσθηση.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Απέδωσες τις σκηνές με απόλυτη ακρίβεια, που τι περισσότερο θα έκανε μια μηχανή μπρος στις επεξεργασμένες με τη φαντασία μας εικόνες...

Καλή σου εβδομάδα!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ξωτικό είπε...

Μαργκούλι τι καταπληκτική η φωτό με το κόκκινο δέντρο !!!!!΄
σε καταννοώ απολύτως λες και γίνεται επίτηδες ! το έχω ζήσει πολλάκις !! τα είπες όμως τόσο ωραία και η φαντασία δούλεψε τρελλά!!!
βρε λές να γίνεται επίτηδες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Margo είπε...

@lena_zip ..

Από μνήμης να ζωγραφίσω τον ιπτάμενο πελεκάνο?
Θα βγει γύπας :)))
Μακάρι να μπορούσα πάντα ήθελα να ζωγραφίσω κάποια εντυπωσιακά όνειρα αλλά δεν τόλμησα ποτέ
Καλό ξημέρωμα Λενάκι

Margo είπε...

@Thalassenia..

Για τη ζωγραφική θα διάβασες αυτό που έγραψα στη Λένα.. Η διήγηση πράγματι ζωηρεύει την φαντασία και κάνει το μυαλό να κάνει περισσότερες σκέψεις και να πει περισσότερα απ΄' όσα φαίνονται σε μια εικόνα.

Καλή σου νύχτα Θαλασσένια :)

Thalassenia είπε...

Επειδή μάλλον γράφεις, πριν σε καληνυχτίσω να πω,
Τόλμησέ το.

Margo είπε...

@roadartist..

Δεν έβγαλα φωτογραφίες αλλά εστίασα καλύτερα στα γεγονότα και αυτό είναι επίσης πολύ όμορφο.
Όμως δεν την αποχωρίζομαι ξανά :))

Margo είπε...

@ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ..

Ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκα αυτή την ημέρα στη χώρα, δε γνώριζα! Είμαι δύο χρόνια μόνιμα εδώ και ερχόμουν στο νησί από μωρό μόνο τα καλοκαίρια.

Τώρα έχουμε δύο πελεκάνους έναν αρσενικό και μία θηλυκή. Τον Πέτρο τον θυμάμαι λίγο, αλλά έχω ακούσει ότι ήταν πολύ ιδιαίτερο πουλί από τότε κανένα από αυτά που τον αντικατέστησαν δεν είχε τη δική του προσωπικότητα.

Αυτό με τη καρακάξα δεν το ήξερα είναι καταπληκτικό! :)
Καλό ξημέρωμα Δύσπιστε και σ' ευχαριστώ!

Margo είπε...

@Dreamy Cloud..

Οι πελεκάνοι και οι δύο έχουν μάθει στη δημοσιότητα και στήνονται για φωτογραφία :)
Σε φιλώ!

Margo είπε...

@Μια φορα κι εναν τρελο...

Καλώς ή κακώς μάλλον περισσότερο κακώς, δεν έχω εικόνα για τα γεγονότα στην Αθήνα αφού ούτε ειδήσεις άκουσα μόνο επιγραμματικά.

Και μένα ο νόμος του Merphy ήρθε στο μυαλό..

Αν είναι έτσι τότε κάτι έχεις κάνει και σου χαρίζονται οι μαγικές στιγμές χωρίς ενδοιασμούς :))

Καληνύχτα ή πιο σωστά καλημέρα!

Margo είπε...

@Ευρύνοος..

Αφού είδα ότι δεν υπήρχε τρόπος να διορθώσω, απόλαυσα τις σκηνές όχι σαν απλός παρατηρητής αλλά σαν κάποιος που έψαχνε στη κάθε κίνηση να βρει στιγμιότυπα. Κατάλαβα για άλλη μια φορά ότι οι τρόποι να βλέπεις μπορούν να είναι πολλοί, μία διαπίστωση που δε θα την έκανα διαφορετικά..

Καλή σου μέρα Ευρύνοε :)

Margo είπε...

@zoyzoy..

Του χρόνου που θα έχουν μεγαλώσει τα ζουζούνια μου μπορεί να έρθουμε στη Σύρο.. ακούγεται πολύ ενδιαφέρον!

Φιλιά πολλά :)

Margo είπε...

@ΤΡΕΧΑΛΑΚΗΣ..

Κάθε εμπόδιο για καλό η έλλειψη εικόνων με έκανε να προσπαθήσω να τις περιγράψω και το διασκέδασα μπορώ να πω ότι μου άρεσε περισσότερο έτσι.

Να σαι καλά μπαμπά τρεχαλάκη :)

Margo είπε...

@Maria Jose..

Χαχαχαα από κατάθλιψη δεν έχω έλλειψη έτσι το αντιμετώπισα με ψυχραιμία όμως.. ΔΕΝ ΑΦΗΝΩ ΞΑΝΑ ΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ!!!

:)))

Φιλιά πολλά!

Margo είπε...

@maya..

Καμία ευκαιρία, συμφωνώ.. αν και δεν το έχω τηρήσει..
Σε δύσκολες στιγμές γίνεται εντονότερη η επιθυμία για ζωή..
να βγει νικήτρια εύχομαι και από εδώ.

Από τη στιγμή που αποφάσισα να το γράψω, ένιωσα πολύ πιο όμορφα από το να είχα τις φωτογραφίες και δεν είμαι άνθρωπος που γράφει..

Γιατί φαίνεται παράξενο το χιόνι ;)

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ :)

Margo είπε...

@MAXIMUS..

Ο Γκοτζίλα; :)))))
Όταν φτιαχτούν όμως;
Εκεί να δεις βόλτες σας βλέπω με πατίνια στα τέλεια αλφαδιασμένα πεζοδρόμια.. :)

Φιλί Τούλι (τώρα έγινε Τούλι μου! :)

Margo είπε...

@Κωνσταντίνος Κόλιος..

Ουπς! Με έπιασες χαχαχαα
Μόνο μη το λες δυνατά και το ακούσουν οι του σπιτιού, θα πάνε χαμένα όλα τα επιχειρήματα περί μέτρου :)

Καλημέρα σου Κωνσταντίνε

Margo είπε...

@Ground Control to Major Tom..

Ναι βέβαια και φούτερ καλύτερο και μαλλάκια λυτά ποτέ δε ξέρεις :))
Περαστικά και καλή δύναμη!

Φιλιά και στα δυο κορίτσια :)

Margo είπε...

@ΔΑΜΙΑΝΟΣ..

Ωωω βλέπω προχωρήσαμε πολύ!
Κάναμε και προφίλ, κάνουμε και επώνυμα σχόλια!
Χαίρομαι πολύ μου μας/σας κάνουμε συντροφιά.. Δαμιανάκο πολλά φιλιά απ' όλους μας.. περιμένουμε αναρτήσεις.. θα έχεις σίγουρα πολλά να μας πεις :)

Καλή σας μέρα!

Margo είπε...

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ..

Ευχαριστώ και διπλοευχαριστώ για το όμορφο γιορτινό δώρο. Με βρήκε στα στολίσματα και πολύ μου αρέσει :)

Να σαι καλά γλαρένια μου

Margo είπε...

@ξωτικό..

Αυτή τη φωτογραφία τη βρήκα στο διαδίκτυο δεν είναι δική μου. Αν βρισκόμουν κάτω από ένα τέτοιο δέντρο δεν νομίζω να έφευγα ποτέ :)

Είχα πολλά χρόνια να ασχοληθώ με τη φωτογραφία και πρώτη φορά μου συνέβει, όμως στ' αλήθεια το απόλαυσα.
Μα και βέβαια έγινε επίτηδες! :)
Καλημέρααααα!

Margo είπε...

@Thalassenia..

Μπορώ να αρνηθώ έτσι όπως το θέτεις;)

Κι όμως στ΄αλήθεια μου προκάλεσες την επιθυμία... κι ότι γίνει :)

Καλημέρα!

logia είπε...

Βρε φιλενάδα σαν να τις είδα τις φωτογραφίες σου!έτσι ένιωσα
δεν πειράζει που δεν τις τράβηξες
δεν πειράζει
καλημέρα σου

Dinos-Art είπε...

Είναι σαν να μας τις έχεις αναρτήσει, με αυτά που γράφεις Margo. "Νους ορά και νους ακούει".
Καλημέρα.

55fm είπε...

Margo μου,αποτυπώθηκαν τόσο έντονα οι εικόνες στο μυαλό σου,που η περιγραφή σου έγινε και εικόνα!
Έχω επιθυμήσει πολύ τη Μύκονο, τέτοια εποχή!
Φιλάκια πολλά!

Νικόλας K. είπε...

Καλημέρα Μαρία.
Κοίτα μερικές φορές μας συμβαίνουν πράγματα και χάνουμε την ευκαιρία να τα αποτυπώσουμε σε φιλμ. Όμως περιέγραψες το όλο σκηνικό πολύ γλαφυρά οπότε...
Λέω τώρα εγώ : φαντάζεσαι το πουλί να κατάλαβε ότι δεν θα το αποθανατίσεις και άρχισε να πετά! Θα του την φυλάς άλλη φορά όμως...
Να είσαι καλά!

Poet είπε...

Πάλι μας δίνεις ομορφιά. Ιδίως το δέντρο με τα κόκκινα φύλλα με έχει ξετρελάνει. Το περιβάλλον είναι όμως ένα ερέθισμα μόνο. Η πηγή είναι η ευγένεια της δικής σου καρδιάς, Margo μου.

Ανώνυμος είπε...

Mαρία μου θέλω να χιονίσει και στο δικό μου χώρο...
Αν μπορείς στείλε οδήγίες στο εμειλ μου πως κατάφερες αυτό το μαγικό.


Καλημερίζω:)


GCTMT

Venus on fire είπε...

Τέλεια η μουσική σου ,κάθε φορά που μπαίνω . Γι αυτό και κάθομαι λίγο παραπάνω εδώ μέσα.
Όσο για τις φωτογραφίες που δεν έβγαλες ,μας έχεις αποζημιώσει σε προηγούμενες αναρτήσεις σου γλυκιά Μάργκο.
Πολλά φιλιά καλή μου.

Eulie Aeglie είπε...

Καμιά φορά τα πράγματα θέλουν να μας δείξουν ένα άλλο τους πρόσωπο. Και οι εικόνες κάποτε δεν παρουσιάζονται για να τις απαθανατίσουμε, αλλά για να δούμε μέσα τους.
Καλησπέρα, Margo

Άστρια είπε...

Μάργκο μου να είσαι καλά, με έκανες και γέλασα, τόσο πλήρεις οι περιγραφές σου για τα ..νούμερα του πελεκάνου που ήταν σαν να τον έβλεπα:))) !!!

Όμορφα στόλισες και καταπληκτική η πόλκα που μας προηπάντησε!

Σε φιλώ, είπαμε, πολλές αγάπες και χαρές αυτή η εποχή γεμμάτη:)

Margo είπε...

@logia..

Πράγματι σε καλό μου βγήκε :)
Καλημέρα Νέλλη μου

Margo είπε...

@Dinos-Art..

με δισταγμό ξεκίνησα να τις περιγράφω αλλά τα κατάφερα και μου άρεσε!
Καλημέρα Ντίνο μου.

Άιναφετς είπε...

Χμ! Παρόλο το "ανάλαφρο" της περιγραφής, προσωπικά αισθάνθηκα κάτι άλλο...το τι είδες, το τι αισθάνθηκες ήταν για την δική σου χαρά, καθόλου δεν πειράζει που δεν φωτογράφησες...ο πελεκάνος, η καρακάξα, το πρόβατο, σκηνικό-δώρο της ζωής, σε στιγμή που το χρειαζόσουν!
Θα συμφωνήσω απολύτως με την Αeglie!
Πολλά-πολλά Φιλιά, δες το "Μικρές Χαρές" στο cpil.info...βάλσαμο!

Margo είπε...

@50fm..

Όλγα μου είναι στα καλύτερά της. Τώρα που ο Χειμώνας δεν είναι ακόμη βαρύς και μπορούμε να τη χαρούμε, είναι υπέροχα!
Καλό βραδάκι σου εύχομαι :)

Margo είπε...

@Νικόλας K.

Δεν αποκλείεται να έγινε έτσι. Να σκεφτείς ότι ο μόνος άνθρωπος με φωτογραφική μηχανή στο γιαλό είμαι εγώ και καραδοκώ για να τη χρησιμοποιήσω.. από την άλλη φορά θα τη κρύβω :))
Φιλιά!

Margo είπε...

@Poet..

Πρώτη φορά διάλεξα τόσο γρήγορα φωτογραφία.. η δεύτερη στη σειρά ήταν και δε πήγα παρακάτω.. αυτό για μένα είναι αδιανόητο :)
Σ' ευχαριστώ για τα γλυκά σου λόγια Τόλη μου να σαι καλά!

Margo είπε...

@GCTMT..

Λίνα μου και εμένα άλλος μου το έδωσε μακάρι να ήξερα πώς θα μπορούσε να ταιριάξει στο δικό σου πρότυπο.
Σε φιλώ :)

Margo είπε...

@Venus..

Καλησπέρα Ρένα μου σου άρεσε και η Polka; Λέμε ναι στη μουσική φτάνει να έχει ποιότητα, σωστά;
Πολλά φιλιά!

Margo είπε...

@Aeglie..

Έχεις δίκιο Αίγλη μου και εκείνη τη μέρα είδα πολλές και άλλες που με προβλημάτισαν πολύ.
Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι

επί λέξει είπε...

Δεν πειράζει, Μαράκι μου! Η καλύτερη φωτογραφική μηχανή είναι η ψυχή μας και αεικίνητο κουμπί της το μάτι...

Φιλιά πολλά, γλυκιά μου!

Margo είπε...

@Άστρια..

Κάπως πρέπει να ξωρίσουμε την προαιώνια θλίψη όπως χαρακτηριστικά λέει ο Poet

Καλό βράδυ αστεράκι μου :)

Margo είπε...

@επί λέξει..

Και προέκταση της η ψυχή..
Που είσαι Αποστόλη μου; Υποχρεώσεις φαντάζομαι είναι και το θεατρικό δεν το έχω ξεχάσει :)
Να σαι καλά φίλε μου σε φιλώ :)

Unknown είπε...

Καλημέρα

Οι πιο όμορφες φωτογραφίες
είναι αυτές που βγάζουμε όλοι μας
χωρίς φωτογραφική μηχανή γιατί
μας βοηθά η ίδια η ζωή

Καλό πρωινό

leondokardos είπε...

'Ομορφη η περιγραφή της κυριακάτικης βόλτας σου.Και είσαι τόσο τυχερή που ζεις κοντά στους γλάρους και το πελεκάνο σας. Κιας μη πέτυχες τις φωτογραφίες που ήθελες, όταν ζεις τέτοιες εικόνες κάθε μέρα.

next_day είπε...

χαχαχα!!βρήκες την μέρα να μην την πάρεις!!
η περιγραφή σου όμως ήταν τόσο καλή, που η΄ταν σαν να μας έδειξες φωτογραφίες!!!!

fractal είπε...

Φωτογραφίζουμε τον κόσμο κάθε δευτερόλεπτο.Οι φωτογραφίες αποθηκεύονται στο σκληρό μας δίσκο.
Κάποια στιγμή μπορεί να τις κάνουμε ζωγραφιά, λέξεις, τραγούδι, άρωμα...ότι τέλος πάντων χρειαζεται η ψυχή εκείνη τη στιγμή..
Το ξέρω ότι το κάνεις.
Το έχω..καρατσεκάρει..

Margo είπε...

@Άιναφετς..

Δε θα το έλεγα βάλσαμο αλλά θαύμα με όλη τη σημασία της λέξης. Η ψυχή μου λαχτάρησε δεν έχω λόγια ειλικρινά..
Σε χιλιοευχαριστώ καλή μου Άιναφετς
Όλα τα καλά σας εύχομαι!!!
Καλό σας βράδυ και ΑΦ :)

Margo είπε...

@Sailor..

Κάποτε είχα πάει διακοπές με ποδήλατο και για να μειώσω στο ελάχιστο το βάρος δεν είχα φωτ. μηχανή. Έχω τις πιο ζωντανές εικονικές μνήμες!

Καλό Σαββατοκύριακο Sailor

Margo είπε...

@leondokardos..

Είναι όμορφα, όμως για φαντάσου στο ίδιο μέρος κάθε μέρα; Δεν μπορώ να πω ότι το έχω βαρεθεί όμως ψάχνω να βρω κάθε φορά το διαφορετικότητα της κάθε στιγμής.
Σου στέλνω θαλασσινούς χαιρετισμούς Λεοντόκαρδε :)

Margo είπε...

@next_day..

Για αλλαγή καλά ήταν ποτέ ξανά όμως χωρίς αυτήν!

Καλό Σαββατοκύριακο
Φιλί :)

Margo είπε...

@fractal..


:))

Η ανάγκη να γίνουν οι στιγμές ομορφιά είναι πάντα μεγαλύτερη από το αποτέλεσμα.
Καλό ξημέρωμα καλό μου fractal :)

Vaso Mprataki είπε...

Margo
σε νιώθω απόλυτα γιατί έχω και εγώ την ίδια εξάρτηση με την φωτογραφική μηχανή...
Να φανταστείς κάποια εποχή έτρεχα για ορειβασία στα βουνά της Ελλάδας μόνο και μόνο για να βγάλω φωτογραφίες, φαντάσου την στεναχώρια μου, όταν στην πιο υπέροχη εκδρομή ... ανακάλυψα ότι ξέχασα την φωτογραφική μου μηχανή...
Ακόμα σκέφτομαι τα βουνά που δεν αποθανάτισα,ξέρεις ήταν φθινόπωρο με όλα αυτά τα υπέροχα χρώματα του φθινοπώρου,οπότε καταλαβαίνεις ...
καλή σου νύχτα
φιλιά

fotini είπε...

η ζωη καλη μου δεν παυει να μοιραζει εικονες, αρκει κανεις να εχει τη φωτογραφικη διαθεση να τις δει!
γιατι τί αλλο η ζωή μας απο στιγμες?
στιγμες καταγεγραμμενες στην μνήμη μας ή τη φωτογραφική μας που αναμοχλέυουμε καθε που νοιωθουμε την ανάγκη!

στο νησι σου ημουν το σαββατοκυριακο των εκλογων.... κρατησα κ γω καμποσες στιγμες-φωτογραφιες, που αν θες μπορω να σου τις στειλω --- να δεις τον τοπο σου απο "αλλο" ματι!
αυτο του επισκέπτη!

Margo είπε...

@Vaso Mprataki..

Καλησπέρα Βάσω μου.
Κάποτε έτρεχα και εγώ στα βουνά αλλά χωρίς φωτογραφική μηχανή! Ήμουν τόσο πωρωμένη με το βουνό που δεν είχα μυαλό για τίποτε άλλο! Τώρα δε το συζητώ θα την έπαιρνα παντού :)
Καλή σου νύχτα!

Margo είπε...

@fotini..

Έτσι ακριβώς! Πριν κάνω το blog δεν ασχολούμουν καθόλου με τη φωτογραφία εκτός από μία περίοδο στην εφηβεία μου. Και τώρα δεν το κάνω για τη φωτογραφία αυτή καθεαυτή, είναι η ανάγκη να μοιραστώ αυτό που βλέπω με τους φίλους που περνούν από εδώ.

Και φυσικά με ενδιαφέρει να δω το τόπο μου με τα μάτια του επισκέπτη. Αλλιώς τη βλέπω εγώ που τον ξέρω 40 χρόνια!

Καλή βδομάδα Φωτεινή :)