25 Οκτ 2009

αρκεί να πας κοντά



στον κόσμο της συναλλαγής δίνεις και παίρνεις
φροντίζεις, νοιάζεσαι, αγαπάς... από ανασφάλεια, φόβο, συνήθεια
ή δεν δίνεις τίποτα μόνο παίρνεις... από εγωισμό, φόβο, συνήθεια
γκρεμίζεις, χτίζεις νέες σχέσεις, νέες φιλίες.. παίζεις στο ίδιο έργο
με διαφορετικούς κάθε φορά συντελεστές.. σκηνοθέτης πάντα εσύ
το σενάριο αυτοσχεδιαστικό και εξόχως συναρπαστικό
γεμίζεις, αδειάζεις.. πληγώνεις, πληγώνεσαι και συνεχίζεις.

Και ξαφνικά βλέπεις μες τη βροχή του φθινοπώρου
μια ξεχασμένη τριανταφυλλιά, που δεν την φρόντισες
δεν την κλάδεψες, δεν της έδωσες τροφή, νερό..



Στέκεται εκεί από καιρό περιμένοντας τη στιγμή
να στρέψεις το βλέμμα, να πας κοντά..



και πιο κοντά..



όλο και πιο κοντά..



και να πεις ευχαριστώ...


Η ανάρτηση αφιερωμένη στο ξωτικό που με έμαθε να πηγαίνω κοντά
εκεί που κρύβονται τα ξωτικά και τα θαύματα...


50 σχόλια:

logia είπε...

όμορφες φωτογραφίες

όμορφες σκέψεις

όμορφη αφιέρωση στο σοφό ξωτικό


που όλους μας διδάσκει

να πηγαίνουμε κοντά, οχι μόνο στα πράγματα, αλλά και στους ανθρώπους, στα συναισθήματα, στις καταστάσεις...

καλό βράδυ

Μαρία Δριμή είπε...

Mαρία, τώρα πες μου τι φακό έχεις;
Πολύ όμορφες φωτογραφίες.
Καλή εβδομάδα
Υ.Γ. Εμείς πήγαμε για Σαββατοκύριακο στο Ναύπλιο και πνιγήκαμε στη βροχή...

Νικόλας K. είπε...

Πολλές φορές, τα όμορφα είναι κοντά μας, τα προσπερνάμε από έπαρση ή γιατί είμαστε απορροφημένοι από τις σκέψεις μας.
Πολλές φορές μόνο κοντά στην φύση, μέσα στον κήπο, κοντά ή μέσα στη θάλασσα, πάνω στο χιόνι, κοντά σε ένα ποτάμι βρίσκεις ηρεμία.
Άλλες φορές το ίδιο γίνεται και με τους ανθρώπους! Κάποιους τους αγνοούμε και ξαφνικά εκείνοι, που τόσο καιρό αγνοούσαμε μας συμπαραστέκονται, μας δείχνουν τον έρωτά τους και την αγάπη τους. Αυτοί που δεν έλεγαν πολλά λόγια, μίλησαν με τις πράξεις τους. Αυτό έχει και την μεγαλύτερη αξία!
Πρέπει όμως να πας εκεί, να σκύψεις κοντά!
Όμορφη , αγνή αφιέρωση Μαρία!
Να είσαι καλά! Σε φιλώ!

b|a|s|n\i/a είπε...

κοντά. και αληθινά. με την αλήθεια των συναισθημάτων. ξεχνάμε πολλές φορές. να παρατηρούμε. την φύση. τους ανθρώπους δίπλα μας. και ας είναι κοντά. ξεχνάμε να κοιτάμε. και είναι κάτι τέτοιες στιγμές που μας θυμίζουν όλα αυτά. για όλα αυτά.

Τσαλαπετεινός είπε...

Όταν καταφέρει το μάτι μας να κάνει zoom ακομα και στις σταγόνες τις βροχής, ίσως δούμε τελικά και το σύνολο- τον κόσμο ολοκληρο...

καλό σου βράδυ.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Πως μπορεί να εξασκηθεί το βλέμμα, όταν δέχεται συνεχείς και ανελέητους βομβαρισμούς από την TV;;;;;;;
Χρειάζεται εξάσκηση για να μπορέσεις να δεις τα όμορφα πράγματα που είναι δίπλα σου!!
Τέλεια η ανάρτηση σου, Margo, με τελειότερες τις φωτογραφίες.
Καλό βράδυ.

Margo είπε...

@logia..

Όταν πηγαίνουμε κοντά στα πράγματα είναι καλά
όταν όμως η απόσταση στους ανθρώπους, στα συναισθήματα και στις καταστάσεις μικραίνει
τότε γίνονται επικίνδυνα..
παρόλα αυτά συμφωνώ ότι κι αν στοιχίζει αυτή η προσέγγιση.
Καλό ξημέρωμα Νέλλη μου και σ' ευχαριστώ!

ξωτικό είπε...

Αααααα Ωωωωωω Οοοοοοοο

ξάφνιασμα θαυμασμός ΧΑΡΑ
έχω αφιέρωση κι εγώ απουσιάζω;;

λοιπόν έτσι ακριβώς το σκεφτόμουν καθώς κατέβαινα την σελίδα
όπως θα πλησίαζα κι εγώ
μ'έχει τρελλάνει αυτό το κοντά Μάργκο μου

αλλά εσύ το έντυσες τόσο ωραία με λόγο που έμεινα άναυδη.

Υ.Γ
Γιατί δεν πλησίασες κι άλλοοοοοοο;
είπε η δασκάλα που έχω καταπιεί!!!

Μαργκούλι μου σ'ευχαριστώωωωωωωωωω

Margo είπε...

@Maria Jose..

Είναι μια compact μικρή μηχανούλα (Canon SX200IS) με πολλές δυνατότητες όμως για το μέγεθος και τα λεφτά της. Είναι καινούργια και δεν την έχω μάθει ακόμα.

Και εδώ σήμερα έβρεξε πολύ και είναι πολύ καλά. Να αποταμιεύσουμε λίγο νερό γιατί είχαμε βρει πάτο!
Καλό βράδυ Μαρία μου

Margo είπε...

@Νικόλας..

Όταν συμβαίνει ένας άνθρωπος που αγνοείς να σου στέκεται και μάλιστα αθόρυβα είναι τόσο όμορφα και η χαρά που παίρνεις αναπάντεχο δώρο. Δεν μπορεί να συγκριθεί η ανθρώπινη επαφή με κανένα απόκτημα.

Να σαι καλά Νικόλα μου και να έχεις πάντα γύρω σου ανθρώπους να σε περιβάλλουν με αγάπη, ακόμα κι αν πρέπει να σκύψεις για να τους δεις:)
Καλό σου βράδυ!

Margo είπε...

@b|a|s|n\i/a..

και όταν θυμηθούμε και όταν κοιτάξουμε γύρω μας, είναι αρκετό για να διώξουμε μακρυά τα άσχημα που μας τριβελίζουν το μυαλό, γιατί μόνο για τα όμορφα θα έπρεπε να είμαστε εδώ..
Πολύ καλό σου βράδυ:)

maximus είπε...

Δεν θέλω να σας το χαλάσω, αλλά να, είναι που θέλω πολύ να σας πω να προσέχετε τ'αγκάθια. Είναι και που δεν ευχαριστιέμαι ποτέ την ομορφιά για πολύ, είναι που όλο ψάχνω να δω τι σκα.ά έχει από κάτω, αλλά εσείς δεν είστε εγώ, οπότε θα κλείσω με το "καλό ταξίδι μικρό καραβάκι, τα βλέπω ήρεμα τα νερά εκεί".

Πολύ ωραία η καινούργια σας φωτογραφία.

Margo είπε...

@Τσαλαπετεινό..

Έκανα κι άλλο ζουμ αλλά δεν κατάφερα ακόμη να δω τον κόσμο μέσα στη σταγόνα. Όταν το καταφέρω ίσως νιώσω την πληρότητα που αναζητώ..
Καλή βδομάδα Τσαλαπετεινέ μου, καλωσήρθες:)

Margo είπε...

@ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ..

Οι πόλεις δεν βοηθούν και πολύ, γι αυτό η τηλεόραση έχει γίνει τόσο πολύτιμη.. παράθυρο στον κόσμο που που θα θέλαμε να ζούμε.
Όταν ζει κανείς στην επαρχία αυτό αλλάζει ριζικά!

Χαίρομαι που σου άρεσαν Δύσπιστε..
Σου εύχομαι να έχεις μια όμορφη βδομάδα..:)

Margo είπε...

@ξωτικό..

Το έκανα, πλησίασα κι άλλο.. την άλλη φορά όμως θα το κάνω με τον φακό.. τώρα μαθαίνω τη μηχανή είναι καινούργια.. έβρεχε και πολύ.. όλα για τον αρχάριο δύσκολα:))

Εγώ σ' ευχαριστώ όπως και τη δασκάλα που έχεις καταπιεί:)
Καλό γλυκό βραδάκι!

Dreamy Cloud είπε...

Τι όμορφες φωτογραφίες, όπως και τα λόγια σου.. Υπομονετική η τριανταφυλλιά και το ευχαριστώ μετά απ'όλα τόσο λυτρωτικό. Φιλάκια πολλά!

ξωτικό είπε...

τι χαρά το καινούργιο σου "πρόσωπο"
(κι εγώ μετά την λήψη με το ζουμ έχω δεί τα πιο τρελλά και ωραία)
σε ξανα γλυκοφιλώ !!

μιά φορά κι ἕναν τρελλό... είπε...

Κόσμοι που υπάρχουν κι αναπνέουν παράλληλα. Μικρόκοσμοι ή μακρόκοσμοι ανάλογα με το ανθρώπινο μέτρο. Άλλοτε πρέπει να ζυγώσεις, άλλοτε να μακρύνεις για να τους νιώσεις.

Όμορφες κι ευαίσθητες οι φωτογραφίες!

φτερό στον άνεμο... είπε...

Αγαπητή Μargo, βρήκα το μπλογκ σου τυχαία και θέλω να πω ενα μεγάλο ευχαριστώ για τις μουσικές που τόσο όμορφα κερνάς! Δεν είμαι μουσικός όμως αγαπώ ιδιαίτερα τη μουσική και μου αρέσει να ανακαλύπτω μελωδίες. Εδώ άκουσα κάποιες για πρώτη φορά. Εκπληκτικές δημιουργίες. Να 'σαι καλά, καλή συνέχεια σε όλα :)

lena_zip είπε...

Το βλέπεις το χρώμα;
Καλή εβδομάδα.

Eulie Aeglie είπε...

"αρκεί να πας κοντά"
γιατί το θαύμα είναι κρυμμένο σ' εκείνη τη σταγόνα ανάμεσα στα ροδοπέταλα
καλή εβδομάδα, Margo

Ευρύνοος είπε...

Εκεί κοντά είναι τα θαύματα, δίπλα στα ξωτικά..

αρκεί να πάς κοντά..
και θα τα δείς σίγουρα..

πόση ομορφιά μέσα στις δροσοσταλίδες της βροχής που γίνονται παραμορφωτικοί φακοί μιάς αλλης πραγματικότητας..

καλό βράδυ Margo :)

k είπε...

στο επόμενο ζουμ -μέσα στη σταγόνα- θα με βρεις εκεί. πάνω σε μια κούνια λουλουδένια. και μόλις εισβάλλεις κι εσύ θα δεις και τη δικιά σου. αυτή με τα τριαντάφυλλα, τα παραμελημένα που μόνο παραμελημένα δεν ένιωσαν!
πολύ ξωτικίσια ανάρτηση! πράγματι! καλημέρα! :*

k είπε...

αααα!! υπέροχη η καινούρια φωτογραφία με τα καραβάκια! :)

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Απ' τις πιο όμορφες αναρτήσεις ΣΟΥ μα και γενικότερα που έχω συναντήσει.
Τόσο σε νόημα όσο και σε εικόνες.

Βλέπουμε ένα γέρο πλάτανο και το βλέμμα, απόρροια των αισθήσεων, μένει στον φλοιό.
Μα κατά βάθος υπάρχει ο άγνωστος μικρόκοσμος που τον διακρίνει μόνο το βαθύ στοχαστικό και επικεντρωμένο βλέμμα της ψυχής.

Εκεί θα δεις την καρδιά της ζωής και της ύπαρξης, πως πίσω από τον φλοιό του πλατάνου κρύβεται ο σπόρος και ο βλαστός και πως όλα στη ύπαρξη είναι πνευματικά.

Καλή βδομάδα να έχουμε.

zoyzoy είπε...

Πανέμορφες φωτό τόσο ζωντανές που ένιωσα και το άρωμα!
Τι ανακαλύπτουμε γύρω μας που ούτε καν φανταζόμαστε ότι υπάρχουν τα προσπερνάμε και μένουν εκεί να περιμένουν την προσοχή μας ή χάνονται στ'αζήτητα!Ετσι δεν είναι και οι σχέσεις μας εμείς με την ανάλογη προσοχή τους δίνουμε τη ζωντάνια.

Καλή εβδομάδα με φιλιά θαλασσινά!!

leondokardos είπε...

Έτσι προσπερνάμε πολλές φορές τα όμορφα, τα μοναδικά,τα ανεπανάληπτα,και όταν τα συναντήσουμε, ίσως να είναι ήδη πολύ αργά για να τα ζήσουμε....

Roadartist είπε...

Μόνο στα όμορφα. Όσο μπορούμε. Και στα ενδιαφέροντα. Και στην αλήθεια συναισθημάτων. Δεν είμαστε για ψεύτικα, για δήθεν. Έχουμε μια μόνο ζωή και είναι τόσο μικρή να τη σπαταλάμε ανούσια..

olivetreegirl είπε...

Πόσες ομορφιές υπάρχουν άραγε γύρω μας, υπομονετικά περιμένοντας να τις προσέξουμε? Και πόσο άραγε θα πρέπει να περιμένουν, αφού εμείς εκπαιδευτήκαμε (από αυτοάμυνα και μόνο)να βλέπουμε μόνο την ασχήμια?

ippoliti_ippoliti είπε...

Margo, εξαιρετική ανάρτηση, κι όταν το ταξίδι ξεκινάει ή ξαναξεκινάει για το φώς θα το βρεί όποιος το ψάχνει,
Καλό σου φωτεινό φθινόπωρο

A.G.Selena είπε...

Τι πανέμορφες εικόνες!!!Πόσο αγαπάω τα τριαντάφυλλα!Η γιαγιά μου είχε έναν κήπο γεμάτο πολύχρωμα,πανέμορφα,ευωδιαστά τριαντάφυλλα κι εμένα μου άρεζε πάντα να τρέχω και να παίζω ανάμεσα,μαζί τους,δίπλα τους.

Να τα προσέχεις τα τριαντάφυλλα σου.Σε παρακαλώ...Εγώ έχασα τα δικά μου.

Δε θέλουν πολλά.Λίγα θέλουν.Όμως να τα δίνεις με αγάπη.Ίσως κάποιοι κοροϊδέψουν,μα να είσαι σίγουρη πως τα λουλούδια μας νιώθουν και μας αγαπάνε κι αυτά με τον τρόπο τους...

Φιλιά πολλά καλή μου...

Margo είπε...

@MAXIMUS..

Μετά από αποχή πολλών ημερών πρώτο σχόλιο και τυχερό.. ελπίζω:)
Αχ αυτά τα αγκαθάκια.. μπορείς όμως να αντισταθείς στην ομορφιά κι ας ματώσεις μετά; Όλο εκεί πάω και βάζω το χέρι μου όλο εκεί:)
Ακόμη δεν έχω internet και είμαι πολύ εκνευρισμένη, καθόλου γαλήνια η θάλασσα.. είμαι επίσκεψη και ότι προλάβω..
Φιλιά!

Margo είπε...

@Dreamy Cloud..

Μετά από τόσες μέρες έχει γεμίσει τριαντάφυλλα ξανάνιωσε μες στο Χειμώνα.
Καλό Σαββατοκύριακο Συννεφούλα μου:)

Margo είπε...

@Μια φορα κι εναν τρελο...

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια στον ερασιτέχνη φωτογράφο:)
Ομορφιές υπάρχουν παντού και στον μικρόκοσμο και στον μακρόκοσμο φτάνει να θες να τις δεις και εσύ δε χάνεις καμιά!!!
Καλό βραδάκι να έχεις

Margo είπε...

@vv..

Καλωσόρισες! Χαίρομαι που σου άρεσε η γωνιά μου και μου έδωσες την ευκαιρία να σε γνωρίσω καλύτερα.
Να σαι καλά! Θα τα λέμε..

Margo είπε...

@lena_zip..

Λενάκι μου τόσες μέρες χωρίς internet βλέπω μόνο την οθόνη του pc στάσιμη.. τι έχω πάθει:))
Ακόμη δεν έχει αποκατασταθεί..
Μου έχετε λείψει πολύ!

Margo είπε...

@Aeglie..

Αίγλη μου η βδομάδα πέρασε και εγώ τώρα κατάφερα να σας απαντήσω. Συγνώμη γι αυτό..
Ευτυχώς η τελευταία ανάρτηση είχε αυτή την γοητεία που το θαύμα χαρίζει.. η σταγόνα, το χρώμα, το άρωμα, από κοντά..

Margo είπε...

@Ευρύνοος..

Μα δεν είναι ειρωνεία βρε Ευρύνοε, μετά από το θαύμα, τα ξωτικά και τη μαγεία.. η απόλυτη προσγείωση.. χωρίς επικοινωνία τόσες μέρες. Βέβαια και ο κεραυνός μέσα στο παιχνίδι είναι αλλά όταν μεσολαβεί και ο ΟΤΕ τότε άστα...
Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι..:)

Margo είπε...

@kayadesigner..

Kaya.. πώς το κάνεις αυτό και πας το παραμύθι πάντα ένα βήμα πιο πέρα;
Μμμμ μου δίνεις ιδέα. Νομίζω δεν έχω δει email σου στη σελίδα σου. Όποτε μπορείς στείλε μου κάτι στο δικό μου να σου γράψω..
Φιλάκια πολλά..

Χαίρομαι που σου άρεσε η καινούργια εικόνα είναι πιο χαρούμενη σαν τους φίλους μου;-)

Margo είπε...

@Κωνσταντίνος Κόλιος..

Σε ευχαριστώ πολύ γι αυτό σου το σχόλιο Κωνσταντίνε μου, με χαλάρωσε απίστευτα ο λόγος σου και η εικόνα του πλάτανου με τα μάτια της ψυχής..

Ακόμη περιμένω τον ΟΤΕ να δεηθεί να διορθώσει την σύνδεση και όλη η πνευματικότητα πήγε περίπατο:-)
Σ' ευχαριστώ και πάλι
Καλό σου Σαββατοκύριακο

Margo είπε...

@zoyzoy..

Και στις σχέσεις έτσι είναι Ζουζού μου, λίγο να στρέψουμε τα μάτια μας στους ανθρώπους με τρυφερότητα και αγάπη είναι αρκετό για να μεταμορφωθούμε σε μια χαρούμενη κοινωνία.. τουλάχιστον!
Φιλιά πολλά

Margo είπε...

@leondokardos..

Κάπως έτσι χάνουμε τις ευκαιρίες για όμορφες στιγμές κυνηγώντας στόχους που μόνο με χρήματα αγοράζονται και χαρά δεν μας προσφέρουν. Όχι τέτοια χαρά..
Καλό σου Σαββατοκύριακο!

Margo είπε...

@Roadartist..

Έτσι είναι Ροντούλα μου η ζωή είναι τόσο μικρή και οι ομορφιές της τόσες πολλές.. ότι προλάβουμε και με μάτια ανοιχτά.. πάντα!
Σε φιλώ!

Margo είπε...

@olivetreegirl..

Από αυτοάμυνα, από συνήθεια, έτσι μας μαθαίνουν.. είναι τόσα πολλά και εδώ που τα λέμε η ασχήμια, το κακό, είναι πιο δυνατό. Πρέπει να μην του κάνουμε τη χάρη Ολιβάκι μου γλυκό..
Πολλά πολλά φιλιά.

Margo είπε...

@ippoliti_ippoliti..

Σωστά, όποιος το αναζητήσει θα το βρει γιατί είναι παντού!
Καλό Σαββατοκύριακο Ippoliti..:)

Margo είπε...

@Selena..

Σελενάκι μου τα προσέχω πολύ, τελευταία όμως είχα χάσει το μυαλό μου και τα είχα παραμελήσει κάπως.. όμως το μυαλό όπου και να πάει επανέρχεται πάντα.. καλώς ή κακώς:))

Πράγματι μας αγαπάνε και αυτά με τον τρόπο τους.
Πολλά φιλιά μικρή μου..


Ελπίζω να μην αργήσω να επανέλθω κανονικά.. ακόμα είμαι αποκλεισμένη!

A.G.Selena είπε...

Ακόμα???
αααα είναι τρελοί αυτοί οι Ρωμαίοι!
Πφφφφ!Εύχομαι γρήγορα να επανέλθεις.
Μας λείπεις :)

Φιλάκια πολλάααααααααααα!!!

k είπε...

Μα πως να μην πάει πιο πέρα το παραμύθι, αφού ξεκινά με λόγια δικά σου; Άσε που είσαι από τους χαρακτήρες που είναι πλασμένοι για να ζουν μόνο -πολύ θα το θέλαμε- σε παραμύθια!
Τι; τι; στείλε στείλε... kayadesigner1@gmail.com
τικ τακ τικ τακ...

Margo είπε...

@Selena..

Επιτέλους Σελενάκι μου είμαι εδώ και έχει πέσει πολύ δουλειά:))
Καλή σου μέρα!

Margo είπε...

@kayadesign..

Αυτό δεν είναι και πολύ καλό όμως να ζει κανείς σε παραμύθια. Κάποτε ξυπνάει και τότε.. η ζωή δεν είναι καθόλου παραμύθι.
Θα επικοινωνήσω Kaya μου.. τα λέμε:)