22 Ιουλ 2009

Η διαδρομή για τα τέλεια γεμιστά..

Ρίχνουμε μαύρη πέτρα πίσω μας και πάμε στα χωριά μας.. αν είμαστε τυχεροί και έχουμε. Αν δεν μπορούμε να μετακομίσουμε κάνουμε 300 χιλιόμετρα κάθε Σαββατοκύριακο όπως κάνει το μαμούφι με το μαμουφάκι του… αρκεί για να φτιάξουμε λαχανόκηπο που θα μας καλύψει τις ανάγκες του καλοκαιριού τουλάχιστον.

Ξεκινάμε τον κήπο απ’ την αρχή, δηλαδή τον διαμορφώνουμε, τον σκεπίζουμε αν τον πιάνει ο αέρας, καθαρίζουμε το χώμα από τις πολλές πέτρες και το κάνουμε γόνιμο με κοπριά και συχνό σκάψιμο για να αεριστεί και λιαστεί καλά.

Φυτεύουμε την κατάλληλη εποχή τα ζαρζαβατικά μας και τα φροντίζουμε με χάδια τραγούδια και πολύ πολύ αγάπη…


Όταν αρχίζουν να βγάζουν καρπούς τα καμαρώνουμε και τα φτύνουμε μη μας τα ματιάσουν και όταν αρχίζει η συγκομιδή ξεκινάμε τα μαγειρέματα..



Έχουμε τις ντομάτες που εκτός από κόκκινες είναι πολύ αρωματικές και νόστιμες..



Τις μελιτζάνες που μπορεί να μην είναι μεγάλες αλλά έχουν γεύση..
Ανάμεσα φυτεύουμε και βασιλικό που τους δίνει καλύτερη γεύση.. μοσχοβολά όλος ο κήπος!

Τις πιπεριές.. κι αυτές μικρές αλλά δε μας πειράζει καθόλου..



Για τα κρεμμύδια και τις πατάτες έχουμε φροντίσει από τις αρχές της Άνοιξης και τώρα φυλάμε στο κατόι αρκετές ποσότητες για μία χρονιά..

Τα αρωματικά είναι εύκολα, ο καθένας μπορεί να έχει μαϊντανό και δυόσμο ακόμη και στο μπαλκόνι του..

Αλατίζουμε το φαγητό μας με αλάτι από το βράχο τη λεγόμενη "αλισάχνη" όπως έμαθα τελευταία από τον τσαλαπετεινό και τη Meli..


Ετοιμάζουμε το φαγητό το ψήνουμε…. e voila!





Εάν έχετε μάλιστα ψωμί ζυμωμένο στο χέρι και ψημένο στο ξυλόφουρνο…

και σπιτικό ξυνοτυράκι από ανταλαγή προϊόντων με τη θεία (σου δίνω ντομάτες μου δίνεις τυράκια και αυγουλάκια)...

θα μυρίσετε και θα γευτείτε ένα από τα πιο όμορφα γεύματα που υπάρχουν (τελείως αντικειμενικά :-)

Αν πάλι δεν μπορείτε τίποτε απ' όλα αυτά απλά κάντε φίλους που έχουν κήπο, να σας προμηθεύσουν ζαρζαβατικά ή απλά να σας καλέσουν στο τραπέζι τους. Η καλή παρέα νοστιμίζει ακόμη περισσότερο το φαγητό!

Υ.Γ. Καλή συνέχεια σε όσους κάνουν διακοπές και κουράγιο σε όσους θα βρίσκονται τις μέρες του καύσωνα στην Αθήνα..



78 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Οι δυό κούκλες..

η Αγάπη και η Φροντίδα συμμετέχουν στην παρασκευή της Νοστιμιάς..

όλες μπήκαν στο ταψί και δημιούργησαν τα γεμιστά που βλέπω στην οθόνη μου..

Τέλεια!

καλημέρα σας :)

Adamantia είπε...

Δε μου λες Μαργκουλα, επιτηδες το κανεις αυτο μεσημεριατικα????
Και τι να κανω τωρα που μου ανοιξες την ορεξη? Που να βρω κατι αντιστοιχο? Πουθενα ειναι η απαντηση.
Χιλια μπραβο παντως σοβαρα!!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Καλημέρα από την Θεσσαλονίκη.
Ευχαριστώ για την χορταστική εικόνα των γεμιστών.
Και το λέω αυτό γιατί τα γεμιστά είναι απαγορευμένα στο σπίτι μας, τα τελευταία 10 χρόνια.
Κάθε φορά, λέει, που τα κάναμε, κάτι κακό μας συνέβαινε και, με επιτακτική παράκληση, μου είπε να μη τα ξανακάνουμε.
Τώρα κατάντησα να "ρουφάω" κυριολεκτικά κάθε φωτογραφία.
Ειδικά αν τα υλικά είναι μεγαλωμένα με τραγούδια και γλυκόλογα, είναι ακόμη καλύτερα και δυσεύρετα.
Ευχαριστώ....

Τσαλαπετεινός είπε...

Γειά στα χέρια σου και κυριολεκτικά και μεταφορικά!
Μας έσπασες τη μύτη με τις μυρωδιές. Περιμένω ανυπόμονα τη μέρα που θα μπορούμε να στέλνουμε με μαιλ μια μερίδα γεμιστά μέσα σε επισυναπτόμενο ταπεράκι. Ελπίζω ότι τότε δε θα με ξεχάσεις!
(δύο ντομάτες και μια πιπεριά παρακαλώ, στη φωλιά μου…ναι βάλε και δυο τρεις πατατούλες)

Ανώνυμος είπε...

Ο τίτλος της εγγραφής σου είναι λάθος.
"Η διαδρομή για την τέλεια ζωή" η "για μια ανθρώπινη ζωη" θα μπορούσε να ειναι.Με συγκίνησε η εγγραφη σου σε ευχαριστω πολυ.
Φαντάζομαι οτι εισαστε κάτοχοι καποιου μυστικού διαφορετικά δεν εξηγείται.
και πάλι ευχαριστω

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Τελικά δεν έκανα μπακτσεδάκι φέτος και ήδη το έχω μετανοιώσει. Οι ντομάτες απ' το σούπερ μάρκετ μυρίζουν νάιλον και η μελιτζάνες στην καλύτερη περίπτωση μοιάζουν με πατάτες:) Τα γεμιστά είναι το καλύτερο κι αγαπημένο καλοκαιρινό φαγητό αλλά φέτος θα το στερηθώ, σνίφ, του χρόνου θα το τσακίσω:)

Καλή συνέχεια καλοκαιριού να έχουμε...

k είπε...

Ο λόγος σου με χόρτασε και οι φωτογραφίες σου επίσης! χε χε! Αν ποτέ συναντηθούμε να ξέρεις πως επιβάλλεται να έχεις ανά χείρας tupper (για να μην πω ταψί) με τούτα τα μαγειρέματα! Μέχρι τότε ελπίζω να μπορούμε να τα στέλνουμε και διαδικτυακώς οπότε κάτι θα στείλουμε και στον Τσαλαπετεινό!

Προς το παρόν από το μπαλκόνι μου μόνο τα αρωμάτικα βοτάνια μπορώ να προσφέρω από υλικά...

Ψηνόμαστε αλλά έχει ο καιρός γυρίσματα... Η ώρα της μεγάλης φυγής είναι κοντα!!!

maximus είπε...

Πουλάω το σπίτι κι έρχομαι! Να φτιάχνουμε γεμιστά κάθε μέρα και να τρώμε ζυμωτό ψωμί όλη μέρα, για τα επόμενα χρόνια της ζωής μου, ακούγοντας τέτοιες μουσικές, χαζεύοντας τον ήλιο...

Ψέματα. Δεν θα 'ρθω.

Σ' ευχαριστώ όμως για την υπέροχη διαδρομή.

Σε φιλώ :-)

Dorothy είπε...

Αν δεν είχαμε γεμιστά σήμερα (τι σύμπτωση!), θα ζήλευα πάαααρα πολύ :) Οι ντομάτες από κήπο αρέσουν ακόμα και σε μένα, που δεν τις πολυσυμπαθώ γενικά. Εχουν άλλη γεύση! Αυτό που με αποτελείωσε, βέβαια, ήταν η φωτογραφία του ψωμιού στον ξυλόφουρνο...
Φιλιά πολλά Margo, καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

Λένε ότι το "ταξίδι"(διαδρομή), έχει σημασία και όχι ο προορισμός(αποτέλεσμα, δη γεμιστά);)
Εσύ το αντέστρεψες αυτό και έχω ήδη μια φοβερή λιγούρα βραδυάτικα:)))

Οκτώ και σήμερα εγώ!!!


Σε φιλώ Μαρία μου:***

Ανώνυμος είπε...

Το αποπάνω σχόλιο είναι της ξεχασιάρας Major Tom ;)

ippoliti_ippoliti είπε...

Τι ομορφιά Margο και θα συμφωνήσω πολύ με τον Ευρύνοο, αγάπη και φροντίδα τα συστατικά της. Εικόνες που γαληνεύουν μα και όλη η διαδικασία.
Υ.Γ Ξέρεις, ως παιδί μεγαλωμένο στην πόλη άνευ χωριού, ως τρίτης γενιά μικρασιάτισσα, είδα για πρώτη φορά ντοματιά, καρπουζιά, στα 20μου. Ακόμη οι φίλοι μου θυμούνται την έκπληξή μου.
Ομως για πρώτη φορά, βάλαμε ντοματιά στον κήπο του σπιτιού της μητέρας. Για να δούμε.Περιμένω πως και πώς.
Καλό καλό βράδυ να περνάς καλά

mermyblue είπε...

ω Θεέ μου...τι μου έκανες τώρα...και είναι κ νύχτα κ έχω κ μια υποψία κρυώματος κ έφαγα κ κάτι γιουβαρλάκια μαμάς..αλλά οπωσδήποτε τα γεμιστά παραμένουν το Αξεπέραστο Φαγητό για μένα. Κ έχω μήνες να φάω..

ευτυχώς δεν ματιάζω κ έτσι δεν θα ματιάσω τις φρέσκες ντοματούλες και τα άλλα ζαρζαβατικά σου...όσο για το ταψί, είμαι σίγουρη ότι έχει γίνει ήδη ένα με γαστρικά υγρά που γουργουρίζουν χαρούμενα ακόμα στο στομάχι σας!

Καλή χώνεψη Μαργκό !
:*

Margo είπε...

@Ευρύνοος..

Κάτι ξέρεις εσύ τρελέ μου από φροντίδα και αγάπη.. απαραίτητα συστατικά για όλα τα όμορφα που συμβαίνουν γύρω μας.

Ευχαριστώ:-)

Margo είπε...

@Adamantia..

Την επόμενη φορά που θα βρεθείς κοντά στα χωρικά μου ύδατα να περάσεις από το τσαρδί μου Αδαμαντάκι μου και όλα θα τα βρεις.

Σοβαρά:-)

Φιλί!

Margo είπε...

@ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ..

Τα τελευταία 10 χρόνια δηλαδή δεν συνέβει τίποτε δυσάρεστο; Μήπως τσάμπα τη πλήρωσαν τα γεμιστά:)
Δεν μπορώ να φανταστώ καλοκαίρι χωρίς ετούτο το φαγάκι:)

Καλώς όρισες Δύσπιστε από την όμορφη Θεσσαλονίκη..
Καλημέρα πια από Μύκονο

Margo είπε...

@Τσαλαπετεινός..

Να, τέτοια μου λες και στύβω το μυαλό μου να βρω το νέο taper mail.. ή μήπως θα ήταν καλύτερα να οργανώσω ένα μπλοκοτραπέζι για τους μπλοκόφιλους; Τι, μόνο γεμιστά θα σας τρατάρω;

Το "επισυναπτόμενο ταπεράκι" πολύ καλό:))

Margo είπε...

@Thalassokrator..

Η ζωή στη φύση είναι πιο ανθρώπινη πράγματι, τέλεια δε ξέρω αν είναι, ο άνθρωπος έχει συνήθως το ανικανοποίητο.. πάντα κάτι του λείπει.. βρίσκει λόγο να ταξιδεύει για να το βρει και μόλις το φτάσει ψάχνει κάτι άλλο.
Εγώ σ΄ευχαριστώ και σε καλημερίζω.

Margo είπε...

@Κωνσταντίνος Κόλιος..

Μπορεί να μην έκανες μπαχτσέ, έχεις πέσει με τα μούτρα όμως στο δημιουργικό γράψιμο. Τώρα εγώ ως ανταμοιβή θα έπρεπε να σου στείλω αληθινές ντομάτες και μελιτζάνες μα μου πέφτεις μακρυά:)
Να σαι καλά Κωνσταντίνε μου!

Margo είπε...

@kayadesigner..

Όπως έγραψα και στον τσαλαπετεινό γιατί να παιδευόμαστε, η Μύκονο 4 ώρες θάλασσα είναι (όσο έκανα Κορυδαλλό Ηλιούπολη με κίνηση) μία απόφαση είναι το οργανώνουμε και έγινε.. φαντάζεσαι μάζωξη:))

Φοβάμαι ότι κάποια στιγμή η ώρα της φυγής θα είναι αναγκαστική.. τυχεροί όσοι έχουν χωριά να τους περιμένουν!

Margo είπε...

@MAXIMUS..

Ποτέ μη λες ποτέ, πόσα γατιά το είπαν και μετά το αθέτησαν:-)

Εντάξει, ας μην είναι για το υπόλοιπο της επτάψυχης ζωής σου, ας είναι για ένα Σαββατοκύριακο! Θα ξεσηκώσουμε και τους υπόλοιπους..

Φιλί!

Margo είπε...

@τα παπούτσια της Dorothy..

Αυτό το ψωμί Ντοροθάκι μου μας έχει βάλει σε μπελά. Δεν μπορούμε πια να φάμε το ψωμί του φούρναρη.. καταλαβαίνεις τι εννοώ. Και δε ζυμώνω ένα αλλά δέκα καρβέλια, δεν ανάβεις τέτοιο φούρνο για ένα ψωμί..
Καλημέρα και κουράγιο με τη ζέστη:)

Margo είπε...

@Major Tom..

Εδώ η διαδρομή είναι πολύυυ μεγάλη και ο προορισμός εξαφανίζεται σε λίγα λεπτά:))

Κοντεύεις Λίνα μου κράτα γερά, έρχονται τα ωραία!

Φιλιά πολλά:-)

Margo είπε...

@ippoliti_ippoliti..

..και εγώ είμαι τρίτη γενιά μικρασιάτισσα από τον μπαμπά μου, η μητέρα μου είναι από το νησί και θυμάμαι από παιδί πάντα είχε κήπο η γιαγιά και τον φροντίζαμε τα καλοκαίρια. Τώρα ήρθε η σειρά μας, είναι μεγάλη χαρά όταν απολαμβάνεις τους κόπους σου και η ποιότητα δεν συγκρίνεται με αυτά της αγοράς.
Πάντως αν δεν πάνε και τόσο καλά μην απογοητευτείς, σιγά σιγά μαθαίνεις τα μυστικά και όχι τόσο από τα βιβλία αλλά από τους παλαιότερους..
Καλή σου μέρα Ippoliti

Margo είπε...

@mermyblue..

Κρύωσες; Ύποπτο:) Δύσκολο Χειμώνα θα έχουμε Mermy μου δεν το βλέπω πια και τόσο αστείο, να προσέχεις!

Όσο για το ταψί έχει γίνει παρελθόν:)
Με αυτά που μου λέτε όμως θα φτιάξω ένα ταψί και θα σας το στείλω με courier ή θα μπείτε στο καράβι, με τα γρήγορα έχουμε έρθει πολύ κοντά!

Καλημέρα σου Mermyblue!

maya είπε...

η καλή παρεα όλα τα κάνει νόστιμα ναι !
πείνασα !!!!

:)))))


καλημέρα μάργκο μου
χχχχχχχχχχχχχχ

maximus είπε...

Mπλογκοτραπέζι, ναι! Μην ξεχάσετε το τυρί!

Νομίζω ότι αυτή η ανάρτηση είναι από τις ωραιότερες που έχω διαβάσει, δεν ξέρω γιατί αλλά ξαφνικά αγαπώ όλο τον κόσμο.. εεμ, τέλος πάντων, ένα μεγάλο μέρος του.

Θα λείψω για λίγες μέρες. Αν μπει το γατί και γράφει ανοησίες να το μαλώσεις.

ΦιΛΙτσω!!!

lena_zip είπε...

Τι μου έκανες τώρα Margo μου!!!
Πώς θα τη βγάλω τώρα μόνο με φρουτάκι; Μου τρέχουνε τα σάλια...
Μλήπως έχεις κήπο, ξυλόφουρνο και ξινοτύρι;

maximus είπε...

Mε μάγεψαν τα έργα σας!!! Τώρα τα είδα... Τι καταπληκτικά σκίτσα. Σε πόσο καιρό έγιναν όλα αυτά;

Τι να πω, βούρκωσα. Θα σκάσω

Ανώνυμος είπε...

Πω πω! Τι ωραίο ταδίδι γεύσης και εικόνας ήταν αυτό; Δεν λέω καλά τα tartin και τα υπέροχα γλυκά του Παρισιού, αλλά σαν τα γεμιστά που περιγράφεις δεν έχει! Το απόλυτο καλοκαιρινό φαγητό, στο πολύ ωραίο αυτό ποστ. Και μου άρεσε πολύ, η διαδρομή! Από το μποστάνι στο φούρνο!
Φιλιά πολλά! Καλοκαιρινή γευσιγνωσία!

Margo είπε...

@maya..

Ακόμα εδώ είσαι Μάγια μου ή τελείωσαν οι διακοπές; Αυτό το καλοκαίρι μας έχει αποσυντονήσει τελείως, έχουμε χαθεί!

Με καλή παρέα όλα γίνονται πιο όμορφα ακόμα και τα πολύ δύσκολα..

Σε φιλώ πολύ πολύ:))

Margo είπε...

@MAXIMUS..

1. Το γατί μπορεί να σουλατσάρει ελεύθερα και να γράφει ότι θέλει, έχει γίνει πια του μπλοκόσπιτου:))

Όμορφη η αγάπη ειδικά όταν δεν προσωποποιείται..

2. Τα σκίτσα είναι από παλαιότερα, ένα χρόνο έκανα μόνο σκίτσα με κάρβουνο.. διάλεξα μερικά. Δεν ξέρω αν είναι επειδή ασχολήθηκα αρκετά, αλλά το σκίτσο το αγαπώ πολύ.. και το κάρβουνο τι όμορφο υλικό, βελούδινο το άγγιγμά του στο χαρτί.

Μία απόφαση είναι Maximus να ξαναπιάσεις τα πινέλα σου.
Καλά να περάσετε και καλού κακού πάρε μαζί σου χαρτί και μολύβι:)
Φιλίτσω και ξαναφιλίτσω:))

Margo είπε...

@lena_zip..

Ωχ! Δίαιτα Λενάκι μου; Αυτή η λέξη δεν θα έπρεπε να υπάρχει ούτε και οι δίαιτες βέβαια. Στην ηλικία σου ξεκινούσα πολλές, για την ακρίβεια μόνο ξεκινούσα ώσπου κατέληξα σε αυτό που λέμε σωστή διατροφή. Κρατάει για πάντα και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΙΤΑ!!!
Να φανταστείς στην εγκυμοσύνη μου που το τήρησα αυστηρά πήρα μόνο πέντε κιλά! Αν θες στείλε μου mail να σου πω λεπτομέρειες.

Όσο για το ψωμί και το ξυνοτύρι είναι η μόνιμη αμαρτία μου:))
Φιλί!

Margo είπε...

@Spastos Petalakis..

Πεταλάκη μου δε ξέρω πώς τα πας από φαγητό εκεί, όταν βρέθηκα εγώ στο Παρίσι πάντως πείνασα πολύ. Ίσως δεν ήξερα που και κυρίως πότε θα φάω. Δεν έχουν τα δικά μας ωράρια και το λάδι δεν υπάρχει πουθενά!

Το κατευθείαν από το μποστάνι στο φούρνο πάντως είναι το ιδανικό!

Ελπίζω να είσαι καλύτερα.. καλή συνέχεια στο μαγικό ταξίδι σου:)
Σε φιλώ!

maya είπε...

καλημέρα !
είμαι σε ήμι-διακοπές απο την αρχή του μήνα
και έτσι θα πάει .
μια βδομάδα εντελώς διακοπική
και πάλι εδώ .
παραλιακά αλλά εντός νομού αττικής ...
:))))
can't complain !!!

δεν πειράζει .
θα μαζευτούμε όταν μας πρέπει :))
εύχομαι και σε σένα, καλές διακοπές !


καλημέεεεερα
χχχχχχχχχχχχχχ

elie είπε...

Ζήλεψα απίστευτα λέμεεεεεεεεεεε.
Κι αυτές οι ντομάτες... φωτομοντέλα!

olivetreegirl είπε...

Τι υπεροχες γεύσεις, εικόνες και αρώματα είναι αυτά? Άξιζε τελικά τον κόπο η δουλειά που έριξες στο μποστάνι σου! Περιμένω κι εγώ με ανυπομονησία τη μέρα που θα μπορείς να μου στέλνεις τα γεμιστά σου διαδικτυακώς!!!!

Poet είπε...

Σήμερα έφαγα γεμιστά. Ατελή όμως, κανείς δεν τα είχε φροντίσει με χάδια, τραγούδια και αγάπη. Μακαρίζω τους ομοτράπεζούς σου.

lena_zip είπε...

Έκανα δίαιτα για 7 μήνες και τώρα είναι οι τελευταίες μέρες μου. Έχω φτάσει στα κιλά που θέλω εδώ και καιρό αλλά συντηρούμαι.
Αυτό που λες είναι πολύ σωστό. Παρατήρησα ότι τώρα που έμαθα πώς να τρώω σωστά, είναι πολύ εύκολο να διατηρηθώ στα κιλά που θέλω.

επί λέξει είπε...

Εκτός του ότι τα γεμιστά είναι το αγαπημένο μου φαγητό, τι άλλο να πω; Ότι, όσο πάει, νομίζω πως είσαι τα μυρωδικά που έλειπαν.Τουλάχιστον από μένα. Γράφε πιο συχνά.Και άνοιγέ μας την όρεξη...Και την αγκαλιά μας!


Φιλιά απ' το μποστάνι, Μάργκο μου!

Ανώνυμος είπε...

Αυτό είναι ζωή με γεύση, ζωή με χρώμα και άρωμα... αχ τι με θύμισες... μνήμες από ζυμωτό ψωμί, ξυνοτύρι και φρέσκα λαχαρινά... αχ ... τώρα βλέπω τον άνιθο, τον μαϊντανό, τις ηλιόσπορους και μία κολοκυθιά να αγωνίζονται να αναπτυχθούν στο μπαλκόνι μέσα στην κάψα μίας πόλης που φλέγεται... αντιμαχόμενη τον ίδιο τον εαυτό της...

Φιλί

Ανώνυμος είπε...

Είμαι καλύτερα, αν και ακόμα όχι πλήρως καλά! Λες να είχα το χτικιό, το γουρουνίσιο? Χα :)

Η αλήθεια είναι πως και εγώ έχω δυσκολευτεί, αλλά ευτυχώς μέχρι τώρα όπου έκατσε ήταν καλά, αν και αρκετά ακριβά. Χθες έφαγα ένα ωραίο burger αλλά γαλλικό με επιρροές από Ασία! Πλάκα είχε!

Γεμιστά με μπόλικη φέτα for ever!

Margo είπε...

@maya..

οι ημι-διακοπές είναι πιο καλές δε βαριέσαι:))
Με το καλό να ξαναμαζευστούμε:)
Φιλιά!

Margo είπε...

@elie..

..τώρα Έλλη θα έχετε φτάσει Νάξο, σε χαιρετώ από το απέναντι νησί:))

Margo είπε...

@olivetreegirl..

Είπαμε διαδικτυακώς μου φαίνεται λίγο δύσκολο ταχυδρομικώς κάτι γίνεται, το πιο σίγουρο όμως είναι επί τόπου.. όταν με το καλό επιστρέψετε από Κύπρο σκεφτείτε το:)

Margo είπε...

@Poet..

Η κηπουρός και μαγείρισσα την χρειαζόταν λίγη τόνωση, γιατί όλα συνηθίζονται, όπως και η καλή κουζίνα:)

Margo είπε...

@lena_zip..

Λένα μου είσαι γενναίο κορίτσι δεν άντεξα ποτέ περισσότερο από μία μέρα:) Να προσέξεις λίγο τώρα και μετά όλα θα σταθεροποιηθούν!

Margo είπε...

@aa..

Διπλή μερίδα για τον Αποστόλη μου:))
Να περάσεις όμορφα όπου βρεθείς..
Φιλιά πολλά πολλά!

Margo είπε...

@ΟΔΟΙΠΟΡΟΣ..

Για τέτοια είμαστε φτιαγμένοι να καλλιεργούμε, να αγαπάμε.. προσπαθούμε έστω και στον περιορισμένο χώρο ενός μπαλκονιού, που με το ζόρι χωράει εμάς, να δημιουργήσουμε ζωή από ένα σποράκι!
Να σαι καλά ταξιδευτή..
Σε φιλώ

Margo είπε...

@Spastos Petalakis..

Μακάρι να είχες αυτό γιατί ξεμπέρδεψες και μάλιστα ελαφρά!
Σου εύχομαι πλήρη ανάρρωση γρήγορα, για να χαρείς το ταξίδι σου.
Φιλί!

maximus είπε...

Με άφησε μόνο μου με 40 βαθμούς στην Αθήνα κι έφυγε!!!

Εγώ όμως βρήκα πρόσβαση και θα μπαίνω όποτε θέλω, για να σκάσει!

Το γατί :-)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αν περίσσεψαν γεμιστούλια δε θα έλεγα όχι για ένα πιατάκι
:-)
Αααα ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!
Φοβερή ανάρτηση...με καλοκαιρινή διάθεση και αγάπη για τη φύση και τη δημιουργία, με αισιόδοξη ματιά.

Μου έδωσες μια μικρή ιδέα...περίμενε...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ολα θα πανε καλα... είπε...

καλό απόγευμα από μένα!
Αγαπητή Μάργκο-Μαρία(προτιμώ το Μάργκο),παρακαλώ θα ήθελα κι εγώ ένα ταπεράκι να μου το γεμίσεις μόνο με τοματούλες γεμιστές και πατάτες - αυτά μόνο τρώω από τα γεμιστά.Τα προτιμώ κρύα και το ρυζάκι να είναι νιανιά,δηλαδή να έχει πολύ μαλακώσει.Την παραγγελιά μου εγώ την έδωσα πάντως!
:)
Πραγματικά είναι άλλο πράγμα τα δικά μας ζαρζαβατικά,όταν έχουμε το χώρο,τις γνώσεις και το μεράκι να τα καλλιεργούμε.Σκέφτομαι στο μέλλον να το κάνω κι εγώ.Βαρέθηκα τα άνοστα του εμπορίου και τα εκτός εποχής(που,έτσι κι αλλιώς,δεν τα αγοράζω).
Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι,να περνάς καλά και ξένοιαστα!

Δημιουργία είπε...

Αυτα τα ζαρζαβατικα εχουν αλλη γλυκα.Πηγαμε κι εμεις στο χωριο και μας φιλεψανε ντοματες και μελιτζανες αλλο πραγμα.

Mariela είπε...

Mmmmmmmmmmmm!!!!!
μήπως πρέπει να έρθω μια βόλτα από τη Μύκονο?
Θα φτιάξεις γεμιστά για τη δασκάλα???

maximus είπε...

Φιλιά κι από δω πάνω! Τι σου γράφει αυτό? Τσ τσ τσ

Margo είπε...

@MAXIMUS..

Όταν λείπει το αφεντικό χορεύει το γατί:-)

...τελικά μπορεί κανείς να έχει internet παντού! Καλή συνέχεια στις mini διακοπές σας..
Πολλά φιλιά!

Margo είπε...

@ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ..

Κόπιασε στο τραπέζι μας, αυτά τα γεμιστά δεν τελειώνουν, αυξάνονται και πληθύνονται όσο μεγαλώνει και η όμορφη παρέα:)

...περιμένω:))

Φιλί!

Margo είπε...

@ολα θα πανε καλα..

..και μένα μου αρέσει περισσότερο το Μάργκο;)
Όσο για τα γεμιστά θα σου αρέσουν σίγουρα, κάπως έτσι τα φτιάχνω:)
Η Αθήνα αυτό το μήνα είναι πολύ ήσυχη εδώ κάνουμε υπομονή να περάσει ο Αύγουστος!
Να περνάς όμορφα όπου κι αν βρίσκεσαι.
Φιλί!

Margo είπε...

@Δημιουργία..

Μόνο που όταν τα συνηθίσεις μετά δε θες καθόλου τα άλλα.. Ειδικά στα παιδιά δεν δίνω καθόλου λαχανικά από το μανάβη νιώθω σαν να τα φαρμακώνω!
Καλή σου νύχτα Κατερίνα μου

Margo είπε...

@Mariela..

Θέλει και ρώτημα;

:))

anepidoti είπε...

πεινάωωωωω!
και δηλώνω φαν του συγκεκριμένου φαγητού συν λίγο κουκουνάρι και σταφίδες και ποτέ, μα ποτέ κιμά! μόνο ορφανά! και λίγες κόκκινες πιπεριές φλωρίνης και...μάργκο πεινάωωωω!!!

logia είπε...

καλημέρα Μάργκο
μας άνοιξες την όρεξη πάνω που αρχίσαμε να μιλάμε για δίαιτες...

Φωτεινή Κανάκη είπε...

Καλό μήνα!!!Τι να πω..μου πέφτουν τα σάλια!!Τα γεμιστά είναι από τα αγαπημένα μου!!!Και να έχουν και κουκουνάρι!!φιλιά***χεράκια αγκαλιές!!

Ανώνυμος είπε...

Αν και καθυστερημένη ευελπιστώ να έμεινε κανένα γεμιστό. Είναι το λατρεμένο μου φαγητό.
Τυχεροί νησιώτες! Σε μόνιμες διακοπές, μέσα στα χρώματα, τις μυρωδιές, τους αέρηδες.
Καλώς σε βρίσκω Margo Μου!

Margo είπε...

@anepidoti..

Εννοείται χωρίς κιμά και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τα λένε ορφανά:)
Μα εσύ γιατί πεινάς Ανεπιδοτούλα μου;)
Περνάει ο καιρός μετράμε τις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού.. καλή επιστροφή!
Φιλιά

Margo είπε...

@logia..

Από Δευτέρα δίαιτα Νέλλη μου από Δευτέρα:))
Καλωσόρισες!

Margo είπε...

@Miou-Popofotitsa..

Καλό μήνα, να σου ευχηθώ και καλό Χειμώνα;)

Φιλί!

Margo είπε...

@pandora..

Αυτοί οι αέρηδες είναι ότι καλύτερο! Τώρα για διακοπές έχω τις αμφιβολίες μου. Οι περισσότεροι εδώ δεν κάνουν πάνω από 5 μπάνια το καλοκαίρι και εμείς επίσης.. ο χρόνος είναι παντού το ίδιο, αμείλικτος!
Καλωσόρισες Πανδώρα μου:-)

Aνεμος είπε...

απιστευτες γευσεις χρωματα και αρωματα ειλικρινα εδώ είναι ο παράδεισος??

Eulie Aeglie είπε...

Η καλή παρέα είναι τα πιο θρεπτικά κι ευλογημένα γεμιστά.

Leviathan είπε...

a peinasa nixtiatika..fainodai iperoxa!! kalispera! :)

Margo είπε...

@Aνεμος..

Καλώς τον Άνεμο:)
Προσπαθούμε να φτιάξουμε τον Παράδεισο κόντρα σε όσα άσχημα συμβαίνουν.. παίρνουμε έτσι δυνάμεις για να είμαστε όρθιοι στα δύσκολα..

Margo είπε...

@Aeglie..

Η καλή παρέα που είναι και το πιο δύσκολο συστατικό(;)
Καλή μέρα να έχεις Αίγλη μου.

Margo είπε...

@Leviathan..

Όλοι οι καλοί χωράνε φίλε μου.. κόπιασε:)
Καλημέρα!

ολα θα πανε καλα... είπε...

@Margo:

Να σαι καλά και σ ευχαριστώ!

Georgina είπε...

Εξαιρετική ανάρτηση!
Margo είσαι μπαχτσές!
Ώστε αυτή είναι μια καλή χρονιά στο λαχανόκηπό σας! Υπέροχη σοδιά, πλούσια και υγιής! Και καλομαγειρεμένη που φαίνεται!
Ο φούρνος και το ψωμί οικείες εικόνες από την αυλή στο πατρικό μου, πίσω στα παιδικά μου χρόνια!
Βρίσκω τόσο ενδιαφέροντα λινκς στις αναρτήσεις σου! Ακούω και όμορφη μουσική! Τι καλά που είναι εδώ!
Θα κάτσω παρεούλα σου, με την άδειά σου!
Σε φιλώ πολύ!

Margo είπε...

Τζορτζίνα μου εννοείται πως μπορείς να κάτσεις όσο θες εδώ. Όταν γράφτηκε αυτό το post ήμουν σχετικά νέα blogger πιο ένθερμη μπορώ να πω. Άλλαξαν πολλά από τότε κυρίως στο σπίτι.. βασικά δύο παιδιά που μεγαλώνουν και έχουν απαιτήσεις .. άλλες οι προτεραιότητες τώρα πια αλλά αγαπώ το blog και τη γειτονιά μας και κρατιέμαι όσο μπορώ. Μου λείπει όμως η επικοινωνία όπως την είχα συνηθίσει.. θα γυρίσει πάλι ο καιρός, πάντα έτσι γίνεται.
Σ΄ευχαριστώ θερμά για τον τρόπο που προσεγγίζεις τα πράγματα που με αγγίζει ιδιαίτερα.
Καλή συνέχεια σου εύχομαι!
Σε φιλώ.