27 Νοε 2008

Ουφφφ .....

Είναι γεγονός πως όταν έρθουν παιδιά στην οικογένεια αναθεωρούμε πολλά πράγματα. Ένα από αυτά είναι ότι αφορά στις ιώσεις. Οι πιο πολλοί πιστεύουμε ότι το κρυολόγημα δεν κολλάει. Αυτό όμως είναι μεγάλο λάθος. Και το κρυολόγημα όπως και η γρίπη κολλάει, απλά έχουν άλλα συμπτώματα. Όταν τα παιδιά αρρωστήσουν και μάλιστα όταν έχουν και μία παραπάνω ευαισθησία τα πράγματα γίνονται πάρα πολύ δύσκολα. Ταλαιπωρείται πολύ και το παιδί που δεν μπορεί να εκφραστεί και με πολλούς τρόπους και βέβαια και οι γονείς ειδικότερα οι μαμάδες, εκτός αν είναι κομμάτι αναίσθητες.

 Τώρα έχω και τα δύο μου μωρά άρρωστα και είμαι όλη μέρα με τους ορούς και τα σιρόπια, τη μεγάλη μου τη ψεκάζω σαν το κουνουπάκι, ο ύπνος δράμα, ήταν που ήταν. . . .

 Αν κόλλαγαν από παιδιά πάνω στο παιχνίδι δε θα με πείραζε τόσο, τουλάχιστον θα είχαν ευχαριστηθεί. Αλλά να τα κολλήσει μεγάλος !! Καλέ μου άνθρωπε τι τις ήθελες τις αγκαλιές και τα φιλιά με το μωρό αφού δεν ήσουν καλά?? Το τρομερό ήταν ότι προσπαθούσε να κρύψει την αδιαθεσία του, τον κατάλαβα όταν ήταν πια αργά. Τέλος πάντων έγινε. Γκρινιάζω λίγο παραπάνω γιατί έχουμε έρθει για μία βδομάδα στον Πειραιά, τα μικρά να δουν τα ξαδέλφια τους και εγώ να πάρω μαζί μου ό,τι δεν κατάφερα πριν ένα χρόνο που φύγαμε, δηλαδή τα βιβλία μου, τις παρτιτούρες μου, τα οργανάκια μου, τις ζωγραφιές μου, τις αναμνήσεις μου . . . . . Εκτός από τα παιδιά μου η υπόλοιπη είχα μείνει εδώ. Θα πήγαινα και σε ένα μεγάλο βιβλιοπωλείο, θα ήθελα να πάω και σε μια καλή συναυλία, μία θεατρική παράσταση, σινεμά, μία βόλτα στην νυχτερινή Αθήνα, να περπατήσω σε ένα βουνό ας είναι και κοντινό, να πάω με το ποδήλατο μέχρι το φεγγάρι . . . ωχ! τι έπαθα, πάλι ονειρεύομαι ! Ας είναι, τουλάχιστον μέσα από το blog έχω ξαναβρεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου που μου είχε λείψει πολύ . ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ !!!!!

 Αφιερώνω λοιπόν το παρακάτω τραγούδι σε όλους τους μπλοκοφίλους μου, ακόμα και σε εκείνους που δεν έχω ακόμα τολμήσει να έρθω σε επαφή κι ας τους επισκέπτομαι συχνά. Και βέβαια στα μωρά μου με την ευχή να γίνουν γρήγορα καλά, έτσι ώστε το ταξίδι του γυρισμού τουλάχιστον, να μην είναι βάσανο.

 ΥΣ Το συγκεκριμένο τραγούδι ακουγόταν πολύ όταν γεννήθηκε η κόρη μου και της ταιριάζει απόλυτα. Το CD έχει μπει στο αρχείο για να θυμάμαι και να θυμάται.


6 σχόλια:

Maria Jose είπε...

Περαστικά στα ζουζούνια σου! Τα πρώτα χρόνια είναι δύσκολα και ιδιαίτερα ο πρώτος χρόνος στο νηπιαγωγείο ή τον παιδικό σταθμό. Μετά ανοσοποιούνται και αντέχουν. Μην ψάχνεις να βρεις ποιος τα κόλλησε. Οι ιώσεις είναι πανταχού παρούσες τώρα το χειμώνα και η μετάδοσή τους ευνοείται από τους κλειστούς χώρους και το συνωστισμό. Βασική αρχή: να αερίζεις καλά και συχνά τα δωμάτια.

Margo είπε...

Maria Jose
Σ' ευχαριστώ πολύ. Μα πως τα καταφέρνεις και ανταποκρίνεσαι αμέσως μετά τη δημοδίευση της ανάρτησης. Είσαι πάντα εκεί;;;

Maria Jose είπε...

Λόγω δουλειάς κάθομαι πολλές ώρες στο κομπιούτερ. Και επειδή "καινούριο κοσκινάκι μου και πού να σε κρεμάσω", στα διαλείμματα από το γράψιμο κάνω βόλτες στη blogoγειτονιά...

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Περαστικά στα μωρά σου! Ελπίζω να προλάβεις να κάνεις κάτι απ΄όλα αυτά που θα ήθελες, τώρα που είσαι στον Πειραιά. Το θυμάμαι αυτό το τραγουδάκι του James Blunt, πολύ γλυκό. Καλό σου βράδυ!

Δημιουργία είπε...

Περαστικά να είναι στα πιτσιρίκια σου, αλλά πολλές φορες θα πεις "καλύτερα να αρρώσταινα εγώ, παρά τα παιδιά κι ο σύζυγος". Και μη στενοχωριεσαι, όλα θα γίνουν! Ισως με λίγη καθυστέρηση. Καλό σου βράδυ, και πάλι περαστικά εύχομαι.

Margo είπε...

Dorothy
Ακόμα και να ήταν καλά τα λουκουμάκια μου πάλι δε θα μπορούσα να κάνω οτιδήποτε για άλλους λόγους.

Κατερίνα μου
Πράγματι έτσι λέω όταν τα παιδιά είναι άρρωστα. Τώρα μερικά πράγματα για να γίνουν χρειάζονται και μια μικρή επανάσταση κι ας είναι τόσο απλά!!!